KPBX به جریان Musicfest غربی در طول اجرای کودکان و نوجوانان' کنسرت - Sat, 09 May 2020 PST

در طول قرنطینه اجرای همه نوع لغو شده است و یا موکول اما حتی هنوز هم هنر و موسیقی سازمان را در بر داشت راه برای

توسط NASERINEWS در 21 اردیبهشت 1399

در طول قرنطینه اجرای همه نوع لغو شده است و یا موکول اما حتی هنوز هم هنر و موسیقی سازمان را در بر داشت راه برای اطمینان حاصل شود که نشان می دهد می رود. را KPBX 91.1 FM, به عنوان مثال.

ایستگاه بچه های سری کنسرت قرار بود برای راه اندازی با پخش زنده با نوازندگان در استودیو. اما پس از سالانه Musicfest شمال لغو شد KPBX تغییر چرخ دنده ها و پخش خواهد شد برجسته از قبلی جشنواره از دوشنبه تا جمعه بین ساعت 10 صبح-ظهر.

این برنامه خواهد شد که توسط ورن Windham. ارتباط بین KPBX و Musicfest شمال غربی می رود به مارس سال 1995 زمانی که ایستگاه غیررسمی دعوت برخی از برنده جایزه نوازندگان جوان از Musicfest شمال غربی و سپس به نام بیشتر اسپوکن موسیقی و هنر متفقین جشنواره به اجرا در استودیو.

در طول دوره زیر 25 سال KPBX به نمایش گذاشت بیش از 1 ، 000 نوازندگان جوان از طریق live اجرای استودیو.

"(اسپوکن عمومی رادیو) را در حفظ میراث زنده با استفاده از هفته دوم مارس به نمایش گذاشتن بسیاری از هنرمندان از گذشته و مجموعه استاندارد برای کسانی که ما را بشنود که جشنواره بازده" کتی Sackett توسعه کسب و کار و حوادث مدیر گفت: در انتشار اخبار.

ولی تئاتر به تعویق انداختن 2020 فصل

در انتشار اخبار ایوان A. K. Johnson اسپوکین تابستان تئاتر مدیر اجرایی و هنری اعلام کرد که به دلیل زمان گیر 2020 فصل به تعویق افتاده است تا 2021.

"مثل همیشه سلامت و ایمنی هنرمندان ما کاربران (از جمله 50%-60% سالمندان در معرض خطر جامعه) کارکنان و داوطلبان باید اولویت اول ما" جانسون نوشت. "این تصمیم به شدت وزن و ما را تحت تاثیر قرار, هنری, کسب و کار و جامعه به عنوان یک کل در بسیاری از سطوح."

فصل خواهد شد از ویژگی های اجرای برنامه از "Little House on the Prairie" "پادشاه و من" و "خواهر عمل می کنند." فصل و فردی بلیط منتقل شده اند به عملکرد مربوطه در 2021. برای تماس با تئاتر ایمیل tickets@svsummertheatre.com و یا تماس با دفتر جعبه را در (509) 368-7897.

کسانی که قادر به قبول انتقال بلیط می توانید یک کوپن برای یک 2020-21 اسپوکین ولی تابستان تئاتر رویداد خاص خود را ارائه می دهند قیمت بلیط به عنوان یک معافیت مالیاتی کمک مالی به تئاتر از جمله نامه معنابخش اهدای هدیه بلیط خود را به یک دوست و خانواده و یا اعضای جامعه و یا ارائه یک 2020-21 کمک هزینه تحصیلی به دانش آموز/خانواده نیاز به کمک مالی برای فرستادن فرزند خود به اردوگاه.

صحبت از اردوگاه بسیاری از SVST تابستان اردوگاه منتقل شده اند به ماه اوت است. بازدید svsummertheatre.com برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کنید.

همچنین در ماه اوت تئاتر امید برای برگزاری یک SVST در کنسرت جمع آوری کمک های اجرای از سال 2021 را نشان می دهد و همچنین گذشته تولیدات و چشم انداز آینده وابسته توسعه اقامت-صفحه اصلی سفارشات.

در ضمن کاربران می توانید ببینید svsummertheatre.com/donate برای کمک به Spokane Valley تابستان تئاتر.

"ایمنی خود و جامعه ما در خدمت همیشه اولین و هنگامی که ما می تواند جمع آوری در تئاتر با خیال راحت دوباره ما را" جانسون نوشت. "ما بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که هنر خواهد بود ابزاری در شفا و در آینده هم دوباره برای همه ما برای بالا بردن سرگرم غنی سازی و الهام بخش."ما می خواهم برای تشکر از شما برای حمایت خود را که قادر است ما را زنده تئاتر به ما Inland Northwest community."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن