Keselowski برنده Coca-Cola 600 به گسترش Johnson را از دست دادن رگه

کنکورد, N. C.—Brad Keselowski در قرارداد سال و تلاش برای ارزش خود را در رایگان آژانس به راجر Penske یک پیروزی

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

کنکورد, N. C.—Brad Keselowski در قرارداد سال و تلاش برای ارزش خود را در رایگان آژانس به راجر Penske یک پیروزی در چه باید جشن ترین روز در موتورسواری بود اما به جای آن فقط شش به علاوه ساعت نسکار نشان می دهد.

Keselowski تمدید Jimmie Johnson را از دست دادن خط به 102 مسابقات با برگزاری هفت-زمان نسکار قهرمان در وقت اضافه اوایل روز دوشنبه به پیروزی کوکا کولا 600, طولانی ترین مسابقه نسکار برنامه.

این اولین پیروزی برای Keselowski این فصل اولین Coca-Cola 600 پیروزی و برنده شدن در این رویداد برای فورد از سال 2002. Keselowski جشن به عنوان او معمولا با تکان دادن یک غول پرچم آمریکا از پنجره خود را در طول پیروزی خود را burnouts در مقابل کشش از شارلوت موتور جاده سریع السیر.

زمانی که او برای اولین بار از ماشین خود را برای شبکه, مصاحبه, سکوت در مسیر بود downer.

"من نوع bummed. من می خواستم به نفع خود 600 تمام زندگی من و می خواستم به نفع خود در مقابل همه" Keselowski گفت. "اما نه همیشه چگونه کار می کند. من می دانم که وجود دارد طرفداران که مایل به آنها می تواند در می ایستد."

در این غیر معمول بار از coronavirus همه گیر نسکار است که هنوز هم تطبیق در بازگشت خود به مسابقه یک هفته پیش. این رویداد سوم آن جام نژاد در هفت روز — همه بدون تماشاگر — و محدود رسانه ها دسترسی داشته باشید.

با پوشیدن لباس سفید تیم Penske ماسک صورت Keselowski رفت و به خالی زمین زیر کشت و رسانه های مرکز پس از مسابقه در کنفرانس خبری بیش از زوم. قادر به شنیدن پرسش های او فریاد زد به کامپیوتر.

"می تواند به شما صحبت می کنید واقعا با صدای بلند" او فریاد زد. "من گوش به زنگ زدن."

Brad Keselowski celebrates after winning the NASCAR Cup Series auto race at Charlotte Motor Speedway early Monday in Concord, N.C.

یکشنبه قبل از روز یادبود است که قرار است به یک smorgasbord از رکوردی که آغاز می شود با فرمول یک در موناکو جایزه بزرگ و سپس IndyCar و ایندیاناپولیس 500 به دنبال نسکار و آن طولانی ترین مسابقه در تقویم.

Coronavirus همه گیر شده است از بین برود بخش اول F1 برنامه و مانند IndyCar آن است که هنوز هم در حال انتظار برای شروع فصل آن. Penske مالک جدید از Indianapolis Motor Speedway نقل مکان کرد ایندی 500. آن را نشانه اولین بار پس از سال 1946 500 است و اجرا نشدن در آخر هفته روز یادبود.

نسکار بود قادر به ادامه فصل آن تحت یک برنامه درمانی تایید شده توسط مقامات دولت اجازه داده است که این ورزش برای از سرگیری پس از 10 هفته وقفه. نسکار زد سه رویداد در کارولینای جنوبی و کوکا کولا 600 لگد کردن چهار روز متوالی از مسابقه در شارلوت.

باران تاخیر از تقریبا 90 دقیقه طول مرحله اول مسابقه دادند و در پایان به دوشنبه, اما آن را هنوز هم به پایان رسید تا فقط خوب برای Penske صاحب Keselowski ماشین که باید صرف پنج شنبه جشن اولین ایندی 500 را به عنوان صاحب ملی برجسته شده است.

"این یکی از بزرگترین روز برای او" Keselowski گفت. "برنده هرگز لطمه می زند. این است که من 30th, پیروزی, و من فکر می کنم من باید یکی دیگر از 30 در من است."

جانسون دوم به پایان رسید یک نقطه جلوتر از ویران Hendrick Motorsports هم تیمی تعقیب الیوت به عنوان شورلت است که هنوز هم به دنبال اولین پیروزی در سه جام مسابقات پس از نسکار از سر گرفت. اما تقریبا دو ساعت بعد از مسابقه نسکار رد صلاحیت جانسون چون شورلت شکست خورده مسابقه پس از بازرسی.

"ما فکر می کنیم چیزی باید شکسته ام اما نمی دانم تا زمانی که ما آن را به بازگشت به فروشگاه" جانسون گفت: خدمه رئیس صخره دانیلز. "سخت خبر پس از یک قوی شب."

الیوت به حال راحت منجر شد و سرازیری به برنده هنگامی که Hendrick Motorsports هم تیمی ویلیام بایرون چرخید و با یک تایر مشکل است.

"که رو به یک شوخی" الیوت گفت: بیش رادیویی خود را.

الیوت غرق شد توسط Kyle Busch در تلاش برای رقابت برای پیروزی در دارلینگتون Raceway در شب چهارشنبه. آن منجر به الیوت کوه در می رم Busch پرنده در دارلینگتون.

در این زمان او به طور خلاصه دلداری توسط Busch او به عنوان صعود از ماشین خود را در جاده گودال. اما او آشکارا نا امید برای دومین بار در چهار روز.

"من یک lap-and-a-half دور از برنده شدن 600," الیوت گفت. "در این هفته بوده است بسیار تاسف ما تا به حال برخی از سختی و زیان است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

نژاد او ربوده شد از الیوت با احتیاط برای بایرون و سپس گودال تصمیم گیری است که به دنبال.

الیوت بازمی گردد و Keselowski رهبری یک قطار از هشت ماشین که ماند در مسیر. او صف در مقابل الکس بومن در داخل خط با جانسون — کناره گیر از مسابقه جام در پایان فصل — در پایین جلوتر از Keselowski هم تیمی Ryan Blaney.

Keselowski رو فشار برای رسیدن به هوای پاک و رد جانسون یک پیروزی است.

"من احساس می کنم مثل من پرتاب این مسابقه دور یک تعداد انگشت شماری از بار و من فکر کردم که ما می رویم به از دست دادن آن امروز" Keselowski گفت. "من از دست داده اند و این راه را تعقیب آن را از دست داده و آن را واقعا بدبو است. و امروز ما در نهایت برنده آن است که راه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب