قاضی دستور سیاتل برای متوقف کردن با استفاده از گاز اشک آور در جریان تظاهرات

توسط لیزا BAUMANNسیاتل (AP) — ایالات متحده قاضی روز جمعه دستور داد پلیس سیاتل به طور موقت متوقف کردن با استفاد

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

توسط لیزا BAUMANN

سیاتل (AP) — ایالات متحده قاضی روز جمعه دستور داد پلیس سیاتل به طور موقت متوقف کردن با استفاده از گاز اشک آور اسپری فلفل و فلش-bang دستگاه برای شکستن تظاهرات صلح آمیز است. این شهر مدت طولانی شناخته شده به عنوان لیبرال با یک تاریخچه طولانی از تظاهرات شده است بازدید از همه طرف از جمله معترضان برخی از مسئولان شهرستان از رئيس جمهور و در حال حاضر یک قاضی در هرات در واکنش به تظاهرات اخیر.

ایالات متحده منطقه قاضی ریچارد جونز صادر دو هفته پس از سفارش سیاه زندگی گروه ماده شکایت اداره پلیس سیاتل در این هفته به توقف خشونت تاکتیک های آن استفاده می شود به شکستن تظاهرات.

افسران آخر هفته گذشته با استفاده از گاز اشک آور اسپری فلفل و دیگر زور علیه جمعیت بودند که نشان دادن زیر جورج فلوید مرگ در دست پلیس مینیاپولیس.

سیاتل شهردار جنی Durkan و رئیس پلیس کارمن بهترین باید عذرخواهی به معترضان مسالمت آمیز بودند که در معرض سلاح های شیمیایی. اما بهترین است گفت: برخی از تظاهرکنندگان با خشونت هدفمند پلیس و پرتاب اشیاء و نادیده گرفتن سفارشات برای پراکنده کردن. هر دو مواجه شده اند تماس به استعفا که آنها را رد کرده اند.

قاضی گفت: کسانی که در اعتراض به پلیس با استفاده از تاکتیک های خشونت آمیز برای شکستن تظاهرات را مورد قوی که استفاده بی رویه از زور خلاف قانون اساسی است. جونز گفت: سلاح هایی مانند گاز اشک آور و اسپری فلفل موفق به هدف قرار دادن "هر یک همزن یا جنایی" و آنها به خصوص مشکل در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"از آنجا که آنها بی رویه آنها حتی ممکن است نشت به تماشاگران "خانه و یا دفاتر آنها انجام داده اند قبل از" جونز نوشت.

Durkan سابق آمریکا وکیل "معتقد است دادگاه زده تعادل مناسب برای محافظت از اساسی قانون اساسی حق ورزش اعتراض با نیاز به اطمینان از ایمنی عمومی" سخنگوی Kamaria هایتاور گفت: در یک ایمیل.

Durkan همچنین درخواست بررسی اقدامات پلیس از اداره پلیس پاسخگویی و شهر بازرس کل.

این هفته معترضان تبدیل شده اند بخشی از سیاتل کاپیتول هیل محله به اعتراض مرکز با سخنرانان محافل درام و زندگی موضوع نقاشی در یک خیابان در نزدیکی یک ایستگاه پلیس. پلیس تا حد زیادی به سمت چپ ایستگاه پس از هرج و مرج در آخر هفته گذشته با افسران اشک کشتار با گاز معترضان و برخی از تظاهرکنندگان با پرتاب اشیاء در آنها. پلیس با استفاده از گاز اشک آور فقط دو روز پس از شهردار و رئیس پلیس گفت: آنها به طور موقت متوقف کردن آن استفاده کنید.

Durkan توییتی که او بازدید به اصطلاح خودمختار منطقه است که با انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به صحبت می کنند جمعه با سازمان در مورد حرکت رو به جلو است. او گفت که زمانی که او می تواند به یاد داشته باشید کاپیتول هیل شده است یک محل که در آن مردم می توانند به بیان خودشان هستند.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و ناودان و رژیم صهیونیستی. جی Inslee برای شکستن اشغال توسط "آنارشیست" و تهدید به اقدام اگر آنها نمی. هر دو باید هزینههای نظرات خود را می گویند و آنها با تمرکز بر حل مسالمت آمیز. تظاهرات پلیس پس از ترک منطقه شده اند و آرام است.

میشل طوفان, مدیر اجرایی, آیتالله سیستانی از واشنگتن گفت که این گروه خوشحال بود با قاضی حکم.

"شهر باید اجازه می دهد برای آزادی بیان و آزادی اجتماعات و آن را باید آدرس پلیس پاسخگویی و استفاده بیش از حد از زور" طوفان در بیانیه ای گفت.

حاکم آمد و به عنوان عظیم جمعیت در راهپیمایی در باران و برخی از کسب و کار به طور موقت بسته شد در پاسخ به یک تماس از Black Lives Matter سیاتل-King County برای راه اندازی یک ایالت اعتصاب عمومی.

"به عنوان ده ها هزار نفر از مردم جمع آوری شد امروز به راهپیمایی در سکوت و در همبستگی علیه خشونت پلیس و سوء رفتار ایالات متحده دادگاه منطقه تأیید حق خود را در اعتراض به رایگان از خشونت دولتی. که یک پیروزی برای امروز" این گروه در بیانیه ای گفت.

Durkan توییتی بعد از ظهر جمعه که او و بهترین شرکت در زندگی توجه مارس گفت بهترین و پلیس رهبران گروه کار کرده اند "فوق العاده سخت برای تنظیم و بهبود در هر روز است."

Black Lives Matter تا به حال تشویق هواداران نه رفتن به محل کار و یا برای کار از خانه جمعه و به زمان برای یادگیری در مورد محلی و مقامات منتخب و مسائل. سازمان دهندگان خواسته برای شهرستان و کشور از جمله برش حداقل 100 میلیون دلار از پلیس سیاتل بودجه پایان دادن به پول نقد وثیقه و اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب