جاش دونالدسون می پیوندد برخورد حزب به عنوان دوقلوها, ضرب و شتم, St. Louis, 6-3

هیچ کس کشیدن سخت تر از لیگ اصلی بیس بال به پایان این مختصر فصل از طرفداران مینه سوتا دوقلوها. آن را سخت به آنه

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

هیچ کس کشیدن سخت تر از لیگ اصلی بیس بال به پایان این مختصر فصل از طرفداران مینه سوتا دوقلوها. آن را سخت به آنها را سرزنش; که صف است به عنوان قوی به عنوان همیشه.

دوقلوها آمار لیگ برتر-رکورد 307 صفحه اصلی اجرا می شود در فصل گذشته و از دست رفته نیست یک ضرب و شتم تا کنون به عنوان بیس بال بلوس به جلو با یک طرح برای بازی در 60 بازی فصل در قلب coronavirus بیماری همه گیر.

Jorge Polanco و جدید سوم baseman جاش دونالدسون هر homered و سوار در دو اجرا می شود و شروع جدید هومر بیلی انداخت پنج قوی نوبت به دوقلوها بهبود یافته به 3-1 با 6-3 پیروزی بر سنت لوئیس کاردینالز در خانه خود بازکن شنبه در هدف زمینه است.

مینه سوتا آغاز فصل با در نظر گرفتن دو از سه بازی در برابر White Sox در شیکاگو است و در حال حاضر به ثمر رساند 33 اجرا می شود در چهار بازی گره خورده با خلیج تمپا در بالای این رشته با یکی کمتر بازی در زیر کمربند خود را. دوقلوها' 33 RBIs منجر شد بیس بال در انتظار Astros' بازی در لس آنجلس, دوباره, در کمتر بازی.

نه خود را در خانه اجرا می شود گره خورده است و برای پشت سر دوم سه تیم با 10.

"من به شما بگویم این" مدیر Rocco Baldelli گفت: "ما hitters آمده اند آماده به نوسان خفاش."

Polanco آمار دو اجرا خانه اجرا را به پایان برساند دوقلوها' پنج-اجرای دوم زمین باز یافته. دونالدسون که امضا رایگان-عامل مقابله به تبدیل شدن به دوقلوها' سوم baseman در زمستان سال گذشته ضربه اول خود را در خانه اجرا با مینه سوتا در چهارم, یک, تک, شات به پایان رسید که در شب برای سنت لوئیس استارت کارلوس مارتینز (0-1).

"من فراموش تحقیقات من در این تیم است. من دیدن کیفیت از ضربه است که ما داریم اما به بخشی از صف تا ببینید که چگونه خطرناک است که می توان آن را 1-9," دونالدسون گفت. "شما باید با سرعت در آن وجود دارد, شما باید برخی از قدرت وجود دارد, شما بچه ها که آمار ابزار توانایی قادر به اسپری توپ در سراسر حیاط.

"من فکر می کنم آن را به چالش کشیدن برای تنگ آمده است در اینجا. آنها در حال رفتن به به واقعا در بالای بازی خود را قادر به گذشته و برای رفتن در بازی و به موفقیت در برابر ما است."

ثابت کرد که درست right-hander مارتینز کاردینال' نزدیک در سال 2019 شد که ساخت اولین شروع خود را در بیش از دو سال است. او هیچوقت آن را از چهارمین دور کشیده پس از دادن دونالدسون دو از هومر. او متهم شده بود با شش اجرا می شود در هفت بازدید دو نفر از آنها را به خانه اجرا می شود در 3.2 نوبت.

Donaldson هومر شنبه برای اولین بار خود را در یک دوقلو, یونیفرم, اما نه در هدف زمینه است. در 43 بازی های حرفه ای در برابر, دوقلو, Donaldson آمار .395 با 19 homers و 17 دونفره در هدف زمینه است. روز سه شنبه بود که مخالف-میدان خط رانندگی به خانه اجرا ایوان در سمت راست میدان — نشانه خوبی برای نوسان او گفت: — اما او را نمی شنوند "Bomba آژیر" اعلام اولین سهم به دوقلوها' قدرت ستون.

"من صادقانه نمی شنیدن آن به یاد داشته باشید," او گفت:. "من بسیار هیجان زده در حال اجرا در اطراف پایگاه. اما من گوش دادن به آن در زمان آینده."

بایرون Buxton که از دست رفته دوقلوها' سه بازی اول به دلیل رگ به رگ پای چپ رنج می برد در طول سه هفته آموزش دوره آغاز شده و در مرکز میدان است. او سوار در یک اجرا با یک fielder انتخاب grounder در دوم بعد از به ثمر رساند در Polanco را اجرا کنید. او نزدیک به ذخیره یک صفحه اصلی به اجرا در هشتمین دور ردیابی کردن تامی Edman رانندگی به مرکز خاموش Trevor ممکن است تنها به آن گزاف گویی کردن پاشنه دستکش خود را و به خمیر چشم برای یک 410-پا به خانه اجرا ساخته شده است که آن را 6-3.

"من فکر می کنم او شروع به پریدن کرد بیش از حد بالا و آن را ضربه پاشنه پا از دستکش خود را گفت:" بیلی که در آن بود از ستاره شرق. "اما من به او گفتم قبل از بازی من خوشحالم که او در ترکیب است."

بیلی (1-0) برنده اولین شروع خود را پس از پیوستن به دوقلوها به عنوان یک عامل رایگان از اوکلند تسلیم دو اجرا بر روی تایلر اونیل دو اجرا شروع اجرا در پنجمین زمین باز یافته. در او دو راه می رفت و به چهار بازدید فانینگ سه در حالی که پرتاب 80 رزین. تایلر Clippard و کودی Stashak انداخت بدون گل ششم و هفتم نوبت بود.

سرجیو Romo کردم دوقلوها برای اولین بار ذخیره کنید فرصت را زده و خارج هریسون Bader با یک مرد در ابتدا به ناخن پیروزی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن