جان کاس: آنچه اهمیت بیشتر ؟ کودکان 3 ساله Mekhi جیمز یا شهرستان های سیاست ؟

شیکاگو — Mekhi جیمز فقط 3 سال است که فراتر از دسترس خود موجب سیگنالینگ و سیاست شما در حال حاضر.که پسر کوچک تضع

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

شیکاگو — Mekhi جیمز فقط 3 سال است که فراتر از دسترس خود موجب سیگنالینگ و سیاست شما در حال حاضر.

که پسر کوچک تضعیف به شیکاگو never-ending رودخانه از خشونت به عنوان هزاران نفر قبل از او یک رودخانه که numbs شهر حتی آن را به عنوان شستشو نام مرده از حافظه مشترک.

کودک نو پا کشته شد در شیکاگو خیابان-جنگ های باند یکی از بیش از 100 نفر به ضرب گلوله در طول تعطیلات آخر هفته در این شهرستان با 12 از کسانی که شات کمتر از 18. شامل در میان کشته شدگان بودند دو پسر به خانه بعد از گرفتن آب نبات در یک محله فروشگاه های 13 ساله دختر و Mekhi جیمز.

از افزایش خشونت در شیکاگو و دیگر حزب دموکرات کنترل شهرهای بزرگ از نیویورک به لس آنجلس یک تابع از خیابان باندهای مواد مخدر جنگ و سیاست است. منتخب عدالت اجتماعی رزمندگان تقاضا کمی و یا بدون وثیقه برای خشونت مجرم که منتشر می شوند را بر روی خیابان. شکسته عمومی سیستم مدرسه در خدمت منافع قدرت و نه فقیر. سیاست های مالیاتی می کشد کسب و کار و فرصت های شغلی در محله آشفته.

در شهری در آمریکا دموکرات ها هیچ رقابت. و تمام آنچه که مهم به طبقه سیاسی در شمارش آرا.

دور در رودخانه که از خشونت Mekhi جیمز ورقه گذشته عمومی خود را در غم و اندوه و خود را wringing دست در مورد اینکه چرا "چیزی" نیست انجام می شود.

او بی تفاوت نسبت به خود را "نفرت هیچ صفحه اصلی اینجا" نشانه در حال حاضر. او ایمنی بدن را به نیت خوب و توییتهایی دربارهی که مینیاپولیس پلیس قتل جورج فلوید.

رودخانه او را طول می کشد فراتر از خود احساسات زیاده که سوگوار مرگ دو نوزاد اما اجازه می دهد تا برای ادامه سیاست است که ویران کردن بر فقرا انتخابات سال پس از انتخابات سال است.

"یک خط عبور بود گفت:" یک دل شکسته Rev. ایرا Acree بیشتر سنت جان مقدس کلیسا در شیکاگو سمت غرب به جمع عصبانی و مضطرب عزاداران از محله. "این 3 ساله به کودک زندگی خود را از دست. ... ما می گویند سیاه و سفید زندگی می کند اما ما در اینجا به گفتن کودک زندگی می کند مهم تر است."

البته آنها باید مهم است. اما آیا آنها واقعا مهم است ؟

شیکاگو است که یک باند خیابان جنگ منطقه بیش از گوشه و فروش مواد مخدر. نه تمام مرده ها از خیابان باند جنگ. اما بسیاری هستند و ما اصلا جرات آن را بپذیرد. چرا که اگر ما, ما ممکن است متوجه است که در شیکاگو خشونت از کنترل خارج شده است.

اگر ما واقعا در مورد مراقبت این قربانیان و خاطرات خود را, ما می خواهم که نجابت به تماس با آنچه اتفاق افتاده است به آنها را با نام واقعی آن: جنگ باند.

اما در عوض ما آن را "خشونت اسلحه." چرا استفاده از ضد عفونی کننده, جانوران پستاندار شبیه راسو کلمات ؟ سرزنش اسلحه باعث می شود همه چیز بسیار ساده تر بر سیاستمداران و خود را ثروتمند لیبرال حومه هواداران با "نفرت هیچ صفحه اصلی اینجا" نشانه های خود را در مقابل چمن.

وجود دارد بسیاری از اسلحه در حومه شهر و در مناطق روستایی است. اما مردم وجود ندارد کشتار یک دیگر.

دلیل وجود خشونت در برخی از محلات این است که تجارت مواد مخدر. و باندهای خیابانی نیستند آنهایی آوردن مواد مخدر از مکزیک است. واردات به کار گرفته شده است توسط کارتل های مواد مخدر مکزیکی که ساخته شده اند شیکاگو توپی.

آیا ما واقعا در مورد مراقبت از سیاه و نوزادان مانند Mekhi جیمز?

اگر او تا به حال نشده است به ضرب گلوله یک قاتل گلوله پلیس بود برای پدرش شانس هستند او می شده اند و آماده برای مهد کودک در چند سال و ممکن است با حضور در مدارس عمومی شیکاگو.

بیدار جهان روزنامه نگاری و سیاست پر از خشم بیش از نژادپرستی نهادی. اما نمی شکسته عمومی شهری سیستم مدرسه خود institutionally نژادپرستانه? بله. و آنها تا به حال چندین دهه به آن را اثبات کند.

مدرسه عمومی سیستم ها سیستم سیاسی. یکی در شیکاگو واقعا نمی خدمت به فقرا آنجا که منافع دیگر.

مانند شیکاگو صنفی معلمان که به ارمغان می آورد آرا و عصبانی تظاهرکنندگان در خواست; و بوروکرات که در طول تاریخ در حال سیاسی دموکراتیک حمایت کارمندان و سیاسی متصل فروشندگان که به فروش کالا و خدمات به مدارس.

این آهن مثلث از منافع خدمت کرده است ، آنها مبارزه با هر گونه تلاش است که تهدید انحصار خود و خانواده های اقلیت های جایگزین به ویژه مدارس و مدرسه کوپن برنامه های. و اقلیت خانواده ها و دانش آموزان? آنها سیاسی گاو نقدی از سیستم. اما آنها در خدمت گذشته با طراحی.

اگر Mekhi James دیگر زندگی می کردند که ممکن است او با بازی در خیابان های شیکاگو که در آن خشونت و تکرار اسلحه مجرم هستند و اغلب دستگیر منتشر شد اما به عقب بر روی آن همان خیابان ها اغلب با کمی و یا بدون وثیقه به طعمه و در محله خود. دموکرات عدالت اجتماعی رزمندگان بسیار افتخار از این جمله Cook County, وکیل دولت کیم فوکس او حامی Cook County, رئیس جمهور هیئت مدیره پرسپولیس Preckwinkle و طبخ شهرستان قاضی تیم ایوانز.

من نوشته ام در مورد این چندین بار از یک ستون در مورد یک دزد که ناودان یک معلم جوان به زمین در شیکاگو لینکلن پارک برای تلفن همراه خود را و تنها به ارسال به 100 دلار وثیقه به یک جنایت کار محکوم دستگیر و با یک تفنگ. او به قید وثیقه شامل الکترونیکی نظارت بر خانه. او بعد از بازداشت در حالی که رانندگی را الکترونیکی صفحه اصلی نظارت بر دستگاه متصل به برق قابل حمل, بسته اجازه می دهد او را به رول از طریق شهرستان آزادانه.

در Cook County, سیاسی, کلاس الکترونیکی اجازه می دهد تا نظارت بر خانه استفاده می شود برای کسانی که دستگیر و به قتل و اقدام به قتل و آدم ربایی استفاده غیر قانونی از سلاح توسط یک جانی و تجاوز به عنف.

"وجود دارد بیش از حد بسیاری از خشونت مجرم در زندان و یا در خانه های الکترونیکی نظارت که هیچ کس واقعا نظارت" گفت: پلیس شیکاگو سرپرست David Brown. "ما نیاز به خشونت felons به ماندن در زندان دیگر."

اما آنها نمی. سیاست آن اجازه نخواهد داد.

و شیکاگو رودخانه از خشونت نوردد فرزند دیگری دور.

جان کاس مقاله نویس برای شیکاگو تریبیون. آدرس ایمیل خود را است jskass@chicagotribune.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب