مشاغل تصویر بدتر خواهد شد قبل از بهبود Mnuchin می گوید: - Sun, 10 May 2020 PST

واشنگتن – با شیوع کروناویروس ravaging اقتصاد آمریکا و افزایش بیکاری رسیدن به افسردگی دوران ارتفاع, خزانه داری,

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

واشنگتن – با شیوع کروناویروس ravaging اقتصاد آمریکا و افزایش بیکاری رسیدن به افسردگی دوران ارتفاع, خزانه داری, منشی, Steven Mnuchin اذعان یکشنبه چیزهایی که "احتمالا بدتر قبل از آنها بهتر است" اما او پیش بینی کرد ارتجاعی بعد از آن در سال.

در همان زمان به طور گسترده ای به تماشای طرح جدید نشان داد که آمریکا مرگ و میر از این بیماری همه گیر را در رسیدن به 137,000 در اوایل ماه اوت و پیشرو در بهداشت عمومی کارشناس صراحت در تضاد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مشاجره در هفته گذشته که ویروس فروکش خواهد خود را در آن بدون یک واکسن.

دیگر متخصصان بیماری های عفونی در عین حال هشدار داد که بیش از حد-swift بازگشایی کسب و کار و فضاهای عمومی خواهد مشتعل جدید نقاط داغ.

پس از کسب و کار خاموش شدن ناگهانی به ارمغان آورد و اقتصاد نزدیک به توقف در آوریل چهره های هفته گذشته قرار داده و نرخ بیکاری در 14.7 درصد بالاترین سطح از 1940s. Mnuchin مصاحبه در "فاکس نیوز یکشنبه," پرسیده شد که آیا این کشور به دنبال یک "واقعی" نرخ بیکاری – از جمله کسانی که بیکار – 25٪.

"ما می تواند او گفت:" پیش بینی "بسیار بد سه ماهه دوم." اما وزیر خزانه داری گفت که او انتظار بهبود در سه ماهه سوم و چهارم که "سال آینده در حال رفتن به یک بزرگ سال است."

کاخ سفید مشاور اقتصادی کوین Hassett همچنین پیش بینی کرد نرخ بیکاری خواهد رسید "تغار" در ماه مه یا ژوئن با نرخ بیکاری "شمالی از 20 درصد است." ظاهر می شود در CBS' "چهره ملت" به نام او coronavirus بحران بزرگترین شوک منفی به بازار کار پس از جنگ جهانی دوم است.

تحت فشار قرار دادند و با مغلوب ساختن پیشی جستن اکثر فرمانداران شروع بلند کردن ویروس-باعث خاموش شدن ناگهانی و Mnuchin گفت reopenings تنها راه برای جلوگیری از آسیب طولانی مدت به اقتصاد است. کارشناسان بهداشت عمومی هر چند هشدارهای مکرر است که تنها قوی تست و تماس با ردیابی می تواند به جلوگیری از موارد از شعله ور کردن دوباره.

"خط پایین این است که ما تشخیص به اندازه کافی موارد و ما در حال ردیابی مخاطبین خود گفت:" توماس Inglesby که هدایت دانشگاه جانز هاپکینز در دانشکده بهداشت عمومی.

برای بسیاری از عصبانیت بیش از بازگشایی این کشور تکثير شد که کاخ سفید اعلام کرد دو مورد در و دیوار خود را و در نتیجه ramping تا از احتیاط است. کتی میلر معاون رئیس جمهور مایک پنس مطبوعات, منشی, آزمایش مثبت در هفته گذشته, آیا به عنوان یک نوکر شخصی به رئیس جمهور.

Hassett گفت: آن را "ترسناک برای رفتن به محل کار" دانستن این ویروس در حال حاضر در بال غربی. این تست مثبت موجب سه پزشکان ارشد در کاخ سفید coronavirus نیروی کار به protectively خود را منزوی: سر از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری, رابرت Redfield; غذا و دارو کمیسر Stephen هان و بالا متخصص بیماری های عفونی Anthony Fauci, که گفت که او شاهد یک "اصلاح شده است."

مورد تهمت و پیش بینی روز جمعه که "این است رفتن به دور و بدون واکسن" Inglesby گفت: "فاکس نیوز یکشنبه" که coronavirus باقی خواهد ماند یک "مشکل بزرگ در این کشور (و) در سراسر جهان تا زمانی که ما یک واکسن."

حتی با عفونت و مرگ و مير کاهش در برخی از ایالات آمریکا از جمله نیویورک و نیوجرسی و کارشناسان بهداشت عمومی در حال طرح ریزی دهها هزار نفر مرگ و میر بیشتر در سراسر کشور در ماه های آینده. روز یکشنبه در ایالات متحده مرگ و میر نزدیک 80,000.

کریستوفر موری مدیر دانشگاه واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی گفت: "چهره ملت" که یک طرح جدید نشان میدهد که این کشور تعداد مرگ و میر را در رسیدن به 137,000 توسط Aug. 4.

دیگر کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داد که ميزان عفونت در ایالات متحده در حال حاضر حدود 5% تا 15% در نهایت می تواند به رشد 60% یا 70% با کاخ سفید برنامه در محل برای مقابله با آبشاری عواقب.

"ما باید درک کنند که ما در حال سوار این ببر ما در حال کارگردانی آن را" گفت: Michael Osterholm مدیر مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست در دانشگاه مینه سوتا در مصاحبه ان بی سی "دیدار با مطبوعات است."

صحبت در همان برنامه جفری شمن از دانشگاه کلمبیا در دانشکده بهداشت عمومی گفت که او انتظار یک جهش در coronavirus موارد به عنوان متحده اقدام با "چهل تکه" reopenings.

او گفت: خیلی بیشتر می تواند انجام شده در دو ماه پس از وقوع به صورت جدی آغاز شد در ایالات متحده است.

"ما نه با استفاده از هشت هفته به عنوان به خوبی به عنوان ما می تواند باید متاسفانه گفت:" شمن. "این می توانست فوق العاده از سازگار پیام و هماهنگ تثبیت طرح حمله در واقع به شدت و فعالانه برخورد با این ویروس است."

به عنوان دولت و کنگره وزن دیگر اقتصادی-بسته امداد – چیزی مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته گذشته گفت: او در "هیچ عجله" برای دیدن مصوب – کاخ سفید خواستار حقوق و دستمزد کاهش مالیات یک حرکت مخالف با دموکراتها و برخی جمهوریخواهان.

"ما کاملا هل دادن مالیات بر حقوق و دستمزد برش" Mnuchin گفت: در فاکس خواستار آن وسیله "ارائه پول به آمریکا و کسب و کار در یک راه بسیار موثر."

وزیر خزانه داری همچنین پرتاب آب سرد بر اساس این ایده از مکمل بودجه متحده که بودجه ویران شده اند این ویروس از جمله کالیفرنیا که چهره بدترین کسری بودجه در دولت سابقه – $54.3 میلیارد دلار با توجه به تجزیه و تحلیل منتشر شده در هفته گذشته توسط مشاوران به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به تصویر کشیده کمبود بودجه به خصوص در آبی متحده به عنوان تقصیر دولت به جای توجه به این ویروس است. Mnuchin به نظر می رسد به اکو که نمایش گفت: دوشنبه: "ما در حال رفتن به انجام همه چیز فقط به قید وثیقه متحده که مدیریت ضعیف."

Hassett نکرد کمک های اضافی برای دولت و دولت های محلی در آینده بسته امداد, اگر چه او گفت که تصمیم گیری در حال حاضر خواهد بود "زودرس" تا زمانی که اثرات اقتصادی فعلی موج reopenings بودند بهتر درک کرد.

"ما باید یک دسته از اقتصاد در سراسر کشور و در سراسر جهان شروع به روشن کردن چراغ های پشت در گفت:" در سی ان ان "وضعیت اتحادیه". دولت او افزود: "برای دیدن چه اتفاقی می افتد به فعالیت های اقتصادی و مسیر این بیماری است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب