عیسی Rae, Jordan Peele بر روی ثبت نام در فيلم انطباق محلی نویسنده Leyna Krow داستان کوتاه - سه شنبه, 30 Jul 2020 PST

عیسی Rae ("ناامن") و Jordan Peele ("خارج") را امضا کرده اند به Universal Pictures' "منجلاب" یک درام خانوادگی ر

توسط NASERINEWS در 10 مرداد 1399

عیسی Rae ("ناامن") و Jordan Peele ("خارج") را امضا کرده اند به Universal Pictures' "منجلاب" یک درام خانوادگی را بر اساس محلی نویسنده Leyna Krow داستان کوتاه به همین نام است. رائه خواهد شد به طور بالقوه ستاره در این فیلم در حالی که تولید در کنار Peele و چندین نفر دیگر.

وی روز شنبه پس از Rae دریافت نامزدی در جوایز امی برای سریال کمدی و بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی برای تولید و نقش بازیگران در فصل چهارم از HBO را "نا امن."

داستان پشت "منجلاب" آغاز می شود گناه به اندازه کافی. یک زن و شوهر جوان به دنبال حل و فصل خود را در خانواده پیدا کردن یک خانه کامل در هر راه نجات بزرگ منجلاب در حیاط خلوت. آنها خرید خانه ساخت یک حصار در اطراف منجلاب و ترک آن را تا حد زیادی نادیده گرفته شده تا یک روز شکسته چراغ قوه می افتد – تنها به ظهور خوب به عنوان جدید خود را در میز قهوه.

Peele تولید خواهد شد در کنار برنده روزنفلد برای Monkeypaw تولیدات در حالی که Rae Montrel مک کی و سارا Rastogi تولید خواهد شد و برای عیسی رائه محصولات. Krow را اجرایی تولید با Alex Davis-لارنس یک ویرایشگر از شمال غربی اقیانوس آرام ادبی خزه که در آن داستان کوتاه در اصل منتشر شد.

Krow مجموعه ای از داستان های کوتاه "من خوب هستم اما شما ظاهر می شود به غرق شدن" در دسترس است در Auntie کتابفروشی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن