مهاجم سوسک که خسارت نیلوفرهای موجود در St. Paul

لیلی برگ سوسک تهاجمی حشرات بومی اروپا و آسیا کشف شده در مینه سوتا برای اولین بار دولت وزارت جهاد کشاورزی روز د

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

لیلی برگ سوسک تهاجمی حشرات بومی اروپا و آسیا کشف شده در مینه سوتا برای اولین بار دولت وزارت جهاد کشاورزی روز دوشنبه اعلام کرد.

یک سوسک رویت توسط یک St. Paul ساکن بود و به تازگی گزارش شده و تایید شده توسط وزارت با توجه به انتشار اخبار. حشرات در حال حاضر می تواند در بر داشت در ویسکانسین نیز در واشنگتن بخش هایی از شمال شرقی ایالات متحده و کانادا است.

لیلی برگ لارو سوسک. (حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا وزارت کشاورزی / Kenneth R. قانون / USDA)

"این حشرات یک نگرانی عمده برای باغداران و مالکان با نیلوفرهای" ag بخش آفات تشخیص واحد سرپرست انجی Ambourn در بیانیه ای گفت. "هر دو لیلی برگ سوسک بزرگسالان و لارو جویدن نامنظم حفره ها و شکاف در لیلی برگ و ساقه و جوانه های در حال توسعه اما لارو علت بیشترین آسیب به گیاهان و به طور کامل می تواند defoliate گیاهان و از بین بردن گل."

پر از دست انداز سیاه رنگ لارو سوسک می توان در سطح زیرین برگ و "آسیب قابل توجهی" واقعی لیلی و fritillaries به عنوان آنها رشد می کنند, با توجه به انتشار اخبار. قرمز روشن-رنگی فیلم لیلی برگ سوسک در ضمن شناخته شده به غذا در hollyhocks, hostas زنبق دره سیب زمینی و سلیمان را مهر و موم.

آنها باعث آسیب به daylilies گل اختر یا نیلوفرهای calla lilies با توجه به انتشار.

وزارت کشاورزی می پرسد که مینه سوتا ساکنان که نقطه مشکوک لیلی برگ سوسک به عکس آنها را در صورت امکان و گزارش آنها را به آن آفت تدریس خصوصی در 888-545-6684 یا arrest.the.pest@state.mn.us.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن