Inslee می گوید در اعتراض به رهبران کمک به جلوگیری از خشونت از 'کروبی' message - Tue, 03 Jun 2020 PST

المپیا – رژیم صهیونیستی. جی Inslee خواهد شد و دیدار با برخی از رهبران تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدا

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

المپیا – رژیم صهیونیستی. جی Inslee خواهد شد و دیدار با برخی از رهبران تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی که او اعتبار با نگه داشتن برخی از خشونت در بررسی طی تظاهرات اخیر.

رهبران به تازگی موفق شده اند در ساخت "فریاد عدالت" در حالی که جلوگیری از خشونت مردم از undercutting پیام خود را به او گفت.

"من معتقدم که ما موفق خواهد بود در اجازه دادن به خشونت به ربودن پیام را بیشتر عدالت به جوامع ما" Inslee گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه. "من فقط امیدوارم که آنها نگه داشتن چشم خود را بر روی این جایزه. گاهی اوقات من می دانم که واقعا سخت است."

یک تحقیق کامل از مرگ یک مرد سیاه و سفید در حالی که در بازداشت پلیس تاکوما در این است که "اولویت" او گفت:. برخی از پاسخ توسط پلیس در سیاتل "رنج" و سزاوار بررسی است که شهردار جنی Durkan وعده داده است او اضافه شده است.

به عنوان بخشی از یک فشار د-تشدید تعاملات بین اجرای قانون و جامعه, دولت واشنگتن و گشت زنی در حال بررسی یک گزارش از یک افسر که با استفاده نامناسب دستورالعمل به troopers برای آنها چگونه باید پاسخ به یک برنامه به طور بالقوه اوضاع.

"زبان استفاده می شود که او بود و نه در همراهی با آنچه که ما انتظار داریم از دولت ما گشت افسران" Inslee گفت. "انتخاب خود را از کلمات بسیار مهم است در این شرایط تنش."

مأموران اجرای قانون مشاغل سخت در این تظاهرات با بطری انداخته بودن در آنها و اخیرا لیزر چراغ بودن تابیده در چشم خود Inslee گفت. اما رئیس گشت جان Batiste است که خواسته به نقد و بررسی این وضعیت است.

"این چالش ها نه تنها در مورد پلیس اصلاحات و یا اصلاحات شهری," او گفت:. "ما باید به یک تلاش جامع به سمت عدالت اقتصادی ... به ارائه مسکن مقابله با عدم امنیت غذایی به دسترسی واقعی به آموزش و پرورش برابر."

Inslee گفت: برای دیدار با رهبران سیاه و سفید زندگی می کند مهم نیست در این زمان و سیاتل شهری لیگ.

پرسید که آیا پیام خود را به افرادی که در ماه گذشته نشان داد در کنگره آمریکا علیه خود در خانه بمانند سفارشات متفاوت بود از پیام خود به کسانی که در اعتراض به نابرابری نژادی و خشونت پلیس, Inslee گفت: همه معترضان باید محافظت از خود در برابر قرار گرفتن در معرض coronavirus با پوشش صورت و فاصله. دومی مشکل است در جریان اعتراض های او اضافه شده است.

اما Inslee اصرار دولت در زمان همین رویکرد به هر دو تظاهرات: "هر دو آنها اجازه داده شد به اتفاق می افتد. من فکر می کنم ما باید آنها را به همان اندازه است."

پنج شنبه روز اول بود که برخی از مناطق روستایی شهرستان که برای اولین بار به حرکت به فاز 2 از دولت در امور اقتصادی بازگشایی طرح می تواند درخواست برای حرکت به فاز 3 با حتی بیشتر از کسب و کار باز است. شش ثبت درخواست از جمله Pend Oreille, استیونس, کشتی, لینکلن و کلمبیا, شهرستانهای استان است.

وزارت بهداشت تصمیم خواهد گرفت که در "چند روز آینده" که آیا به آنها اجازه می دهد که حرکت Inslee گفت. آن را باید بررسی های کاربردی توسعه و دستورالعمل های خاص برای کسب و کار است که اجازه داده می شود برای باز کردن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن