آیداهو زندانیان سو ادعا ازدحام در زندان ایالتی - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

بویز – یک گروه از زندانیان در آیداهو بزرگترین زندان است و تحت پیگرد دولت برای ازدحام گفت: همراه بلوک های بسته

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

بویز – یک گروه از زندانیان در آیداهو بزرگترین زندان است و تحت پیگرد دولت برای ازدحام گفت: همراه بلوک های بسته بندی شده به طوری که بخش زندان نمی تواند حفظ بهداشتی توالت قرار دادن آنها در معرض خطر در شیوع کروناویروس.

در طرح دعوی در دادگاه واصل دوشنبه در ایالات متحده دادگاه منطقه در بویزی زندانیان می گویند نمایندگان مجلس نتوانسته اند به اندازه کافی صندوق آیداهو بخش از اصلاح با وجود رشد جمعیت اهل بیت. آنها می گویند که به معنی سلول های ساخته شده در ایالت آیداهو مرکز تادیبی برای برگزاری دو نفر در حال حاضر برگزاری چهار یا بیشتر. برخی از مجرمین در حال خواب در تختخواب تاشو در cubicles و تمام زندانیان در حال گرفتن کمتر زمان تفریح و سرگرمی به دلیل ازدحام بیش از حد و understaffing این زندانیان می گویند.

آیداهو گروه اصلاح سخنگوی جف ری کاهش یافته است به اظهار نظر در این مورد به این دلیل که طرح دعوی در دادگاه در حال انجام است.

دو سلول بلوک در اصل طراحی شده برای نگه داشتن 504 زندانیان در حال حاضر مسکن 824 مردم با توجه به طرح دعوی در دادگاه است که می گوید: ازدحام بیش از حد نقض حقوق زندانیان که در قانون اساسی حق به رایگان از بی رحمانه و غیر معمول است.

آلبرت Veenstra سرب شاکی در مورد ارسال کرده است تذکرات متعدد به مسئولان زندان در مورد این موضوع با توجه به اسناد ثبت شده با طرح دعوی در دادگاه. در اسناد اصلاح به نظر می رسد مقامات به اذعان یک مشکل است.

"جمعیت در حال حاضر در سطح ISCC به طور موقت" یک تادیبی افسر که تنها به گرینلند در اسناد نوشت: در پاسخ به یکی از Veenstra شکایت در ماه نوامبر. "با که گفت: هر کس از جمله IDOC احساس نمی کند این است که به یک سطح خوب برای حفظ بیش از یک راه حل دائمی... موقت قاب زمان نشده است."

زمانی که Veenstra خواسته سرپرست مرکز Jay Christensen به بررسی شکایت خود را به سرپرست موافقت با برخی از مسائل Veenstra مطرح شده با توجه به اسناد و مدارک.

"تنها راه حل عملی در این نقطه است که تخت اضافی," کریستنسن نوشت.

در طرح دعوی در دادگاه این زندانیان درخواست یک قاضی بلافاصله به منظور آیداهو برای کاهش تعداد زندانیان در این مرکز برای پاسخگویی به اصلی ظرفیت. این زندانیان می گویند منظور باید بلافاصله به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. بهداشت و درمان کارشناسان می گویند این ویروس گسترش می تواند به راحتی در میان گروه های زیادی از مردم که زندگی می کنند در محله های نزدیک.

آیداهو بود 8,970 زندانیان در روز چهارشنبه با حدود 7000 برگزار شد در دولت اجرا زندان و بقیه در شهرستان زندان و خصوصی زندان امکانات. بیش از 600 زندانی هستند برگزار شد در یک جغرافیایی گروه اجرا زندان در ایگل, Texas. چهل و هفت آیداهو مجرم تست شده برای COVID-19 با توجه به IDOC و تا کنون همه تست شده اند و منفی است.

آیداهو دولت اصلاح شده مورد 2,240 زندانیان آیداهو گروه اصلاح گفت: حدود 80 نفر بیشتر از تسهیلات ظرفیت رسمی.

آیداهو دهکدهای از دست داد یکی از عمده زندان ازدحام طرح دعوی در دادگاه. که کلاس اقدام مورد لقب "Balla طرح دعوی در دادگاه" پس از سرب شاکی والتر Balla به رهبری به دادگاه فدرال نظارت برای چند دهه. اما این حکم در Balla مورد فقط به یک بویز-منطقه زندان و نه کل سیستم دولتی.

گزارش آیداهو دفتر ارزیابی عملکرد منتشر شده در اوایل سال جاری یافت می شود که آیداهو را در زندان به سر می برند و ویران و مالیات دهندگان می تواند صرفه جویی میلیون ها دلار با ساخت تاسیسات جدید. در این گزارش اشاره کرد که آیداهو است که شاهد 18 درصد افزایش در تعداد از زندانیان پس از سال 2016 به طور چشمگیری پیشی دولت رشد جمعیت.

زندان ایالتی رهبران شناور ایده ساخت یک زندان جدید در سال های اخیر اما این پیشنهاد تا کنون موفق به به دست آوردن کشش با قانونگذاران.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن