به من کمک Rondae (et tu بوچر) — رپتورز فقط در خارج از چرخش ممکن است تعادل را در پلی آف NBA

کریس بوچر و Rondae Hollis-Jefferson اشغال مناطق خاکستری در رپتورز چرخش هر کدام با مهارت های منحصر به فرد است ک

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

کریس بوچر و Rondae Hollis-Jefferson اشغال مناطق خاکستری در رپتورز چرخش هر کدام با مهارت های منحصر به فرد است که نیاز به برخی از شب و نه دیگران.

اما با توجه به کل NBA راه اندازی مجدد یکی از منطقه خاکستری خود را که شاید بد چیزی نیست.

با پرسش هنوز هم طولانی است که درباره آن بازیکنان در شکل و که ممکن است slacked کمی در طول دوره از یک ماه وقفه طولانی از این بازی — به علاوه برخی از تیم ها بازیکنان کلیدی از دست رفته به دلایلی که شخصی هستند و با توجه به COVID-19 همه گیر که در ترکیب اولیه ممکن است کاملا متفاوت در ماه اوت از آنها در ماه مارس کمی خاکستری و کمی تنوع ممکن است به یک راه طولانی است.

که در آن بوچر و Hollis-Jefferson ممکن است به شکل قابل ملاحظه ای در رپتورز کوتاه مدت آینده.

می توان آن را به درستی استدلال کرد که وجود دارد یک تصویر روشن بین هشت رپتورز در چرخش و بقیه. جلوگیری از هر گونه پیش بینی نشده فجایع و با توجه به کار آنها نگه داشته تا در طول وقفه کایل لوری فرد VanVleet OG Anunoby پاسکال Siakam Marc Gasol, Serge Ibaka هنجار پاول و ترنس دیویس بالا هشت.

اما بوچر و ورزشی و متنوع به اندازه کافی به بازی هر دو جبهه-دادگاه نقاط و Hollis-Jefferson دشوار و فریبنده و فقط به عنوان چند بعدی به عنوان بوچر هستند سمت راست وجود دارد. و از آنجا که هیچ کس می داند که چه بازی در حال رفتن به می خواهم تا زمانی که تیم به واقع دیدن زنده رقابت خارج از تمرین دو رپتورز به خوبی ممکن است بر شمارش.

"گاهی اوقات وجود دارد فقط برخی از مرد است که مناسب نیست و پس از آن شاید وجود دارد (حذفی) سری که در آن کریس بوچر یا Rondae Hollis-Jefferson, یا کسی که در چرخش به سمت پشت آن شاید آنها چاک دار در یک رقابت و یا چیزی" مربی نیک پرستار گفت:. "بنابراین من فکر می کنم آن است که همیشه خوب به برخی از تطبیق پذیری شاید 12 بچه ها شما می توانید استفاده کنید چرا که شما هرگز می توانید بدانید که مناسب هر سری. اما من فکر می کنم با scrimmages و هشت بازی شما یک نگاه در بسیاری از آن بچه ها.

"من فکر می کنم بسیاری از متغیرهای مختلف بازی در اینجا است که این بچه ها تمام خواهد شد یک شات برای نشان دادن آنچه که آنها می توانند انجام دهند."

بوچر قطعا در زمان استفاده از زمان به دور از بازی به کار بر روی بدن خود و بسکتبال IQ بنابراین او می تواند شاید به زور بازی-مسئله زمان است. او فله تا حدود 15 پوند از ماه مارس و با توجه به کسانی که دیده اند اورلاندو scrimmages او را گسترش مهارت های خود را.

"مربی گفت: از دیروز برخی از مردم در طول COVID-19 کردم بهتر است برخی از مردم بدتر شد" بوچر گفت. "من تلاش برای کشف کردن راه برای تغییر من بازی کمک به من ضریب هوشی من هم تیمی های درگیر — خیلی بیشتر تقسیم صفحه نمایش و فقط در تلاش برای کشف کردن راه برای کمک به تیم من.

"در بسیاری از راه های شما می توانید این بازی و آن را فقط به من زمان برای کشف کردن آنچه که من می تواند انجام دهد برای کمک به این تیم است."

یکی از صفات مهم به اشتراک گذاشته شده توسط بوچر و Hollis-جفرسون است که تمایل خود را برای درک واقعی از وضعیت. آنها بالا و هشت و نمی ناله و شکایت کردن در مورد اینکه در خارج از گروه اما سعی کنید به درایو در استارت و کلید subs هر روز. آن را به چالش می کشد بازیکنان که می خواهید انجام بلند کردن اجسام سنگین در حالی که همچنین آماده سازی آنها به مرحله از خاکستری و به ویژه اگر مورد نیاز است.

"من می گویند اولین واحد می داند که این بخشی از بازی بسکتبال" Hollis-جفرسون گفت. "آنها می دانند که کار ما این است که برای آمدن فشار به آنها و آنها را بهتر. بنابراین من احساس می کنم مثل ما قطعا انجام آن است. ما قطعا ساخت آن را دشوار برای آن دسته از بچه ها. این تنها راهی است که ما می دانیم که چگونه به آن را انجام دهد.

"فقط به تیم ما بهتر است به عنوان یک کل ما می دانیم که ما باید در هر روز و فقط آن دسته از بچه ها کار می کنند تا زمانی که آنها در خارج وجود دارد آن را مانند" ما آن را دیده ام در تمام طول روز در تمرین, بنابراین ما در حال آماده شدن برای آن است."

اگر از آن می آید.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من فکر می کنم آن همه بستگی به سلامت مانند آن را تا حد زیادی در پلی آف" پرستار گفت:. "من فقط فکر می کنم که شما در حال رفتن به بازی هشت یا نه در پلی آف. همه به نوعی به آن نقطه هر در اختیار داشتن مهم است اما چه اتفاقی می افتد زمانی که شما از دست یکی از کسانی که چرخش بچه ها ؟ سپس کسانی که بچه های دیگر دریافت چاک دار و همه چیز.

"و من فکر می کنم یکی از چیزهایی است که برای مطمئن شویم که: هر سری همیشه به نظر می رسد خیلی متفاوت است."

Doug Smith

تاریخ گفتگو

س:

چه انتظارات خود را برای رپتورز' نیمکت ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب