اکلاهما تئاتر اعلام کرد کاهش شدید برای فصل آینده با کاهش نیروی انسانی به دنبال

این اکلاهما تئاتر در مینیاپولیس اعلام کرد کاهش شدید آن در فصل آینده اواخر جمعه.با توجه به کروناویروس خاموش, اک

توسط NASERINEWS در 20 اردیبهشت 1399

این اکلاهما تئاتر در مینیاپولیس اعلام کرد کاهش شدید آن در فصل آینده اواخر جمعه.

با توجه به کروناویروس خاموش, اکلاهما تولید خواهد شد و فقط سه نمایشنامه در آن فصل آینده است. قبلا تایید 31 میلیون دلار بودجه قطع شده است به پیش بینی $12.6 میلیون و اکلاهما انجام خواهد شد فقط سه را نشان می دهد در سال آینده با شروع در ماه مارس است.

در قابل توجه از دست دادن "سرود کریسمس" نمی تواند در صحنه ارجمند تئاتر برای اولین بار در 46 سال است.

در آغاز از خاموش شدن اکلاهما لغو نشان می دهد و قطع سال آینده فصل نه تولیدات و بودجه خود را به 25 میلیون دلار.

در یک ایمیل به اکلاهما کارکنان مدیر هنری حاج یوسف گفت: از آنجا که تئاتر بودجه عمدتا درآمد به دست آورده "این سه بازی فصل ما اجازه می دهد به نگه داشتن برخی از عملیات هسته دست نخورده; آن را می دهد ما مخاطبان یک باند در نظر گرفتن بازگشت و به سازمان این شانس را به زیرک ما باید قادر به باز کردن قبلا. آن را کاهش می دهد هر چند نمی خلاص شدن از شر ما خطرات مالی و به اعتقاد ما آن اجازه می دهد تا ما را به باقی می ماند مربوط به ذینفعان در جامعه ما است. که گفت:, ما درک می کنیم حتی یک مارس سال 2021 باز می شود خوش بینانه و ما باید قادر به باز کردن در ماه مارس ما را بر این اساس تنظیم کنید."

هیئت مدیره تایید شده $12.6 میلیون بودجه 60 درصد کوچکتر از یکی از گذشت هشت هفته پیش حاج سعید در ایمیل.

سه بازی فصل خواهد شد عبارتند از "عرق" و "زندگی خصوصی" با یک سوم به بعد اعلام می شود.

"باید شرایطی اجازه می دهد و ما می توانیم تضمین سلامت و ایمنی کارکنان و هنرمندان و مخاطبان ما را به حرکت به سرعت به عنوان ممکن است به دریافت یک نشان می دهد در مرحله ما قبل از ماه مارس است اما برنامه ریزی شده برای ما در زمان بودجه" حاج سعید در ایمیل.

کاهش کارکنان و اخراج متعاقبا اعلام خواهد شد.

حاج آقا گفت: "من به یاد آوری است که در اکلاهما اول فصل چهار را نشان می دهد مه-سپتامبر 1963 و از آن چهار را نشان می دهد شدیم. ما دوباره رشد خواهد کرد و ما را به رشد دوباره. اما برای یک زمان ما لزوما یک مقدار نسخه کوچکتر از خودمان است. ما همچنان با تمرکز بر ماموریت ما چشم انداز و ارزش ها و در حال گام برداشتن در حال حاضر به اطمینان حاصل شود که ما دوباره در راه است که اجازه می دهد تا ما را به رشد و ادامه خدمت به این جامعه شگفت انگیز است که پشتیبانی ما برای نزدیک به 60 سال است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب