گرگور Chisholm: وجود مقدار زیادی از وعده های پنهان در بلو جیز افتتاحیه هفته زیان

شروع Blue Jays' فصل رفته است و نه با توجه به طرح —نه لیگ اصلی بیس بال است — اما برای اولین بار در چهار سال بسی

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

شروع Blue Jays' فصل رفته است و نه با توجه به طرح —نه لیگ اصلی بیس بال است — اما برای اولین بار در چهار سال بسیاری از قطعات هستند در اینجا. در حال حاضر آن را در مورد تلاش آنها را مناسب.

تورنتو خاموش است حداقل تا سه شنبه بعد از آن سری آخر هفته در فیلادلفیا لغو شد به دلیل یک مینی شیوع کروناویروس در فیلیز سازمان است. جیز' برنامه ریزی شده بعدی بازی سه شنبه در آتلانتا و اینکه آیا فصل حتی می شود که به مراتب می تواند تعیین شده توسط تعدادی از تست مثبت در سراسر این ورزش در روزهای آینده.

جیز در حال گذراندن تعطیلات آخر هفته در واشنگتن که در آن آنها را هم به تأمل در آنچه که می توانست در اولین هفته از فصل. تورنتو به پایان رسید و افتتاح آن در هفته با 3-4 رکورد که بد نیست در برابر خلیج تمپا و دفاع از قهرمان واشنگتن اما آن را باید شده اند بسیار بهتر است.

تورنتو شده است و تقریبا در هر بازی بود و یک زن و شوهر از دیر باز یافته فرو می ریزد و به دور از بودن 5-2. اما یکی از زیان آنها شده است توسط سه اجرا می شود یا کمتر و رقابتی ماهیت این بازی این است که چرا چنین بوده است تمرکز بزرگ چارلی Montoyo را اغل گاو یا حشم مدیریت. زمانی که بازی های مهم هر بازی تصمیم مدیر می شود قرار دادن در زیر میکروسکوپ.

ضرر و زیان نیش و حتی بیشتر طول مختصر از برنامه زمانی که هر پیروزی حمل وزن اضافی به خصوص در طول یک سال است که در آن تمام 30 تیم بعید است که برای تکمیل 60 بازی. در عین حال در حالی که هفته اول ممکن است ناامید کننده جیز نباید از دست دادن بینایی از تصویر بزرگتر. این شروع یک عصر جدید و در حالی که دردهای در حال رشد وجود دارد بخشی از سرگرم کننده خواهد بود با تماشای این بچه ها رشد می کنند.

بالاترین امتیاز از بازسازی باید در گذشته است. سقراط بریتو است و دیگر نوسانی از طریق 15 رزین یک بازی است. بسیاری از چشم انداز بالا وارد شده اند و چگونه آنها انجام بیش از چند سال آینده را تعیین جهت این حق رای دادن. زحمت طولانی بازسازی منجر به این لحظه که در آن Nate پیرسون بو ❄ ولادیمیر Guerrero جونیور و کون Biggio خواهد بود در این زمینه در همان زمان.

"بدون شک وجود دارد, آن را احساس می کند مانند شروع از چیزی" Blue Jays مدیر کل راس اتکینز گفت. "ما بسیار با اعتماد به نفس که این است که یک جوان هیجان انگیز است که معتقد است در خود. آنها در هر بازی آنها یک گام به دور از لحظات بزرگ.

"ما تبادل شده است واقعا جامد از دروازه با تعداد زیادی از جوان تبادل در مخلوط. بسیار با اعتماد به نفس در صحبت با بازیکنان موقعیت و آن را به نوبه خود به از ماندن در بازی به پیروزی در بازی. که یک خط خوب است که ما می توانید ببینید در افق برای اطمینان حاصل کنید."

فقط به خاطر اینکه یک تیم متعددی کشت از چشم انداز بالا به این معنا نیست مشاجره قریب الوقوع است. وجود دارد نمونه های بی شماری از تیم های است که فکر آنها را از طریق بدترین آن تنها برای دیدن استعدادهای برتر موفق به تحقق به دلیل آسیب دیدگی و یا انتظارات برآورده نشده. که می تواند اتفاق می افتد در اینجا بیش از حد آن را قبل از.

حدود یک دهه پیش جیز آبی فکر آنها ایجاد چیزی خاص. سابق جنرال موتورز الکس Anthopoulos انبار امیدوار کننده گروه از جزئی leaguers و ادامه داد: با اضافه کردن جوان کنترل استعداد در این لیگ سطح. بچه ها مثل تراویس Snider, تراویس d'Arnaud برت Lawrie, Colby Rasmus ریکی رومرو برت سیسیل و براندون فردا قرار بود به طلیعه چیزی بودن در یک عصر برنده بیس بال. به جز آنها نیست.

Snider, Lawrie, Rasmus و مارو از جمله افرادی بودند که توسعه نیست به عنوان پیش بینی شده است. پس از چند شکست فصل Anthopoulos شروع به حرکت چشم انداز به عنوان او وارد نفع خود-در حال حاضر حالت. معاملات gutted سیستم اما خارج از نوح Syndergaard بسیاری از بازیکنان دور فرستاده هرگز زندگی می کردند تا اعتیاد به مواد مخدره. اگر آنها تا به حال گیر در اطراف این نتایج را نداشته اند ،

تاریخ می تواند تکرار اما این وضعیت احساس می کند متفاوت است. زمین زیر کشت به نظر می رسد در دست خوب با ولادیمیر Guerrero جونیور, کون Biggio و بو❄. تورنتو دارای یک جفت قادر به جوان فو در دنی یانسن و ریس مک گوایر. چرخش عنوان توسط Nate پیرسون و جانباز Hyun-Jin Ryu به کشت و امیدوار کننده عمق گزینه های مانند آنتونی کی توماس هچ و رایان Borucki. اردن رومانو به نظر می رسد در آینده نزدیک.

فقط به عنوان قابل توجه است که تعداد و کیفیت از بچه ها که هنوز خود را آغاز بکار: دور اول انتخاب کنید آستین مارتین right-hander شمعون جنگل Richardson, infielder اردن Groshans و جالب Alejandro کرک. این چیزی است که مقابل دفتر پیش بینی; هنگامی که این استعداد جوان آغاز ورود به آن را متوقف نمی.

برای Montoyo آن را به ارمغان می آورد خاطرات از زمان خود را در خلیج تمپا جایی که او موفق شده در سه گانه-A قبل از ارتقا به بزرگ-لیگ کارکنان. بر خلاف اشعه گرچه امید است که تورنتو خواهد بود قادر به پرداخت هزینه برای نگه داشتن این افراد در اطراف برای بیش از چند سال در یک زمان.

"ما بچه ها که می توانید چیزهای مختلف" Montoyo گفت. "بچه ها که می تواند در تسکین بچه ها که می توانید شروع به بازی. این که چگونه اشعه آن را انجام داد و این چیزی است که من احساس می کنم در حال حاضر. ما باید بچه ها مثل Borucki بیرون آمدن از 'قلم, اما او همچنین می توانید شروع. آن را احساس می کند فقط همین راه است که خبر های خوب به دلیل اشعه های خوب تبادل. من احساس می کنم واقعا خوب در مورد تبادل در حال حاضر."

وجود دارد هیچ انکار جیز قابل توجه جوان هسته. در برخی از راه های آن را حسادت تیم در سراسر بازی بیس بال, اما آزمون واقعی خواهد آمد بیش از 12 به 24 ماه به عنوان دفتر مقابل به چالش کشیده شده است برای اضافه کردن به آن مخلوط شود.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در دراز مدت سوال باقی می ماند در خود و در پایه اول/hitter وظیفه تعیین شده. مناسب خریداری خواهد شد و باید ساخته شود در اغل گاو یا حشم و در برخی از نقطه رقابتی بودن را طولانی تر بود خوب به اندازه کافی برنده خواهد شد که به دنبال. انتقال از بازسازی تیم مدعی کامل نیست اما چرخ ها در حال حرکت هستند.

بنابراین احساس رایگان به لگد زدن و جیغ هر جیز اجازه دهید یکی دیگر از بازی دور می شم اما انجام بنابراین دانستن آنچه که شما در حال تماشای امروز تاثیر فردا. بر خلاف قبل از اینکه چیزی وجود دارد به دور از همه این بازی ها. بله حتی ضرر و زیان است.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب