گرگور Chisholm: سلامت آن نه مال است که باقی می ماند این نگرانی بزرگتر به عنوان بیس بال, مذاکرات در مورد آینده

این شکاف بین صاحبان و بازیکنان بیش از حقوق و دستمزد جبران شده است سرقت بیشتر از توجه به تازگی, اما این تهدید ب

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

این شکاف بین صاحبان و بازیکنان بیش از حقوق و دستمزد جبران شده است سرقت بیشتر از توجه به تازگی, اما این تهدید بسیار بزرگتر به چشم انداز آینده بیس بال فصل هنوز هم می تواند در سلامت و ایمنی است.

لیگ و بازیکنان ارتباط می تواند استدلال می کنند در مورد امور مالی همه آنها می خواهند. تعداد صفر در پایان paycheque انجام خواهد شد کمی به متوقف کردن یکی دیگر از شیوع بیماری و یا جلوگیری از لغو بازی های بیشتر. اگر مناسب سیستم در محل برای جلوگیری از coronavirus هر چیز دیگری در مورد این زمان مذاکرات بی ربط می شود.

تقریبا همه درگیر در مذاکرات در مورد این ورزش بازگشت در حال حاضر این را می داند. به همین دلیل حتی به Tampa Bay Rays lefty بلیک اسنل تا به حال صریح سخنان در مورد تمایل به پرداخت آنچه او بدهکار شده است وجود دارد بسیار کمی بحث بین صاحبان و بازیکنان در مورد مالی. تا به امروز بخش عمده ای از مذاکرات را به حول دستورالعمل های بهداشتی و تغییرات اساسی به این ورزش است.

حقوق دریافت خواهد شد به ارمغان آورد تا به زودی به احتمال زیاد اوایل هفته آینده اما قبل از هر گونه صحبت در مورد پول همه باید متقاعد شود آن را حتی ممکن است به بازی. صاحبان ساخته شده اولین تلاش خود را روز شنبه در یک گزارش ورزشی, با ارسال 67-صفحه پیشنهاد برای مقررات ایمنی و بهداشت. در این سند تلاش برای سهولت بازیکن نگرانی و آن را در جزئیات همه چیز را از آزمایش برای سفر در میدان عملیات و دیگری بهار آموزش.

بسیاری از پیشنهادات در حال حاضر شده است که قبلا گزارش شده و شبیه آنچه که در لیگ کره جنوبی و تایوان انجام شده است برای چند هفته گذشته است. بالا سپاس و تف ممنوع خواهد بود. ترکیب کارت های دیگر رد و بدل می شود قبل از بازی جدید توپ بیسبال می تواند مورد استفاده قرار گیرد هر زمان توپ را در بازی و غیر بازی پرسنل مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک.

در این سفر در کنار بازیکنان خواهد بود ناامید از گرفتن تاکسی یا Ubers و تیم را به پرواز به کوچکتر فرودگاه در هر کجا که ممکن است. اعضای تیم را نمی توان به قرنطینه اما آنها نیاز به درخواست برای مجوز ویژه برای ترک هتل خود را و تنها اعضای خانواده خود اجازه داده می شود را ببینید. از دیگر اقدامات به ظاهر کمتر واقعی تماس برای کمدهای به از هم جدا شده حداقل شش پا و دست در دست شسته شود بین نوبت.

مهم ترین بخش از پیشنهاد تست شده است. بازیکنان و داوران و اعضای هیات که به نزدیکی با بازیکنان مورد نیاز خواهد بود به انجام آزمایشات منظم. ترتیبات مشابه گزارش خواهد بود ساخته شده برای اعضای خانواده. افراد بدون علامت خود را در دماهای بررسی می شود حداقل دو بار در روز و کسانی که با تب خواهد بود موضوع را به خود بدهد.

"هیچ چیز ریسک در این تعهد" MLB کمیسر راب مانفرد سی ان ان گفت در اوایل این هفته. "ما در حال تلاش برای کاهش این خطر با تکرار نقطه از مراقبت های تست مطمئن شوید که افرادی که در تماس شده اند در معرض و بدیهی است که از بین بردن آن دسته از افرادی که دارای تست مثبت آنها را در قرنطینه می شود و تا زمانی که آنها دو تست منفی بیش از یک دوره 24 ساعته."

MLB می توانید هر احتیاط ممکن است و آن را هنوز هم ممکن است به اندازه کافی برای متوقف کردن ویروس. در طول چند روز و چند بازیکن درون Blue Jays سازمان رسیده به ستاره با نگرانی های خود را. هیچ یک از بازیکنان درگیر شدند و تهدید به نشستن سال آینده, اما آنها مبهم اشاره به برخی که ممکن است.

نمونه ها استفاده شد و بازیکنان با بچه ها در راه و کسانی که اعضای خانواده با شرایط از پیش موجود. یکی دیگر از پیشنهاد بزرگترین نامها در ورزش, آنهایی که با کمتر نگرانی های مالی بیشتر می شود و کمتر تمایل به ثبت نام برای یک اصلاح قرنطینه. بازیکنان که در حال تنظیم به آمار رایگان آژانس در پایان سال ممکن است تصمیم آنها بهتر است مصرف این فصل به طور کامل. بسیاری در اتحادیه مردد هستند به صحبت کردن نیست که مایل به برچسب یک شاکی ،

این موارد چگونه باید رفتار ارائه مشکل دیگری برای لیگ و اتحادیه. ورزشکاران حرفه ای ضروری نیست و کارگران هیچ کس نمی تواند آنها را وادار به نشان می دهد تا اگر آنها نمی, فکر می کنم این تصمیم درست برای خانواده خود را. هنوز دشوار است سوال را باید پرسید. اگر Mookie بتی تصمیم می گیرد آن را امن نیست به بازی می کند او هنوز هم پرداخت می شود ؟ آیا او هنوز هم تبدیل به یک عامل آزاد در پایان فصل و یا خواهد او مدیون لس آنجلس داجرز یک سال دیگر ؟

اتباع lefty شان Doolittle مشخص شده برخی از نگرانی های بهداشتی در اوایل این هفته در رسانه های اجتماعی. جانباز و نزدیک اشاره به مطالعات انجام شده نشان داد که نشانه های اولیه از دائمی به ریه آسیب به عنوان یک نتیجه از این بیماری کاهش هورمون مردانه نسبت و خطرات ناشی از افراد بدون علامت اقدام به عنوان حامل.

Doolittle نبود تلاش برای ترساندن مردم, او در تلاش بود تا نشان دهد که مذاکرات بین لیگ و بازیکنان در مورد بیش از پول است.

"تعدادی از بازیکنان و کارکنان که از قبل موجود شرایط است که آنها آگاه هستند (و به احتمال زیاد بیشتر که نیست هنوز)" Doolittle در توییتر نوشت. "ما نیاز به یک برنامه است که به طور جدی در نظر افزایش نگرانی های سلامت از هر بازیکن کارکنان یا کارگران که در معرض خطر بالاتر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"و اگر حتی موارد خفیف می تواند در دراز مدت اثرات بهداشتی وجود دارد خواهد بود اضافه شده بهداشت و درمان-مراقبت از منافع برای بازیکنان کارکنان و کارگران است که فراتر از خود را استخدام و به بازنشستگی برای کاهش خطرات ناشناخته از قرار دادن در یک فصل بیس بال در طول یک بیماری همه گیر?"

آن را آسان به خاموش هنگامی که میلیونر بازیکنان و میلیاردر صاحبان شکایت در مورد پول در میانه یک بحران است اما بسیاری از بیس مسائل هستند و همان مشکلات مردم با آن مواجه هستند در سراسر جهان است. به عنوان اقتصاد بازگشایی و مردم بازگشت به کار آنها نیاز به احساس امنیت است. بازیکنان بیس بال هر گونه متفاوت نیستند حتی اگر خود paycheques هستند.

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب