گرگ اگان: مینه سوتا نیاز به آن را تغییر دهید 'جنایت-قتل' دکترین. نژادی و بی عدالتی هستند و یکی از دلایل

در حالی که شارژ سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین مرگ جورج فلوید تحت جنایت-قتل دکترین بوده و مورد تحسین بسیار

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

در حالی که شارژ سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین مرگ جورج فلوید تحت جنایت-قتل دکترین بوده و مورد تحسین بسیاری از آن نیز کشیده شده انتقاد. متاسفانه وقتی که می آید به محروم مردان از رنگ دادستان باید با استفاده از این شارژ و ساز برای چندین دهه بدون بررسی و یا تردید. در میان بسیاری از مشکلات سیستمیک جورج فلوید را کشته و باید در معرض هستند نابرابری مینه سوتا جنایت-قتل دکترین به عنوان آن است که اغلب اعمال می شود: در برابر مردان از رنگ.

بالا تعداد دفعات مشاهده شده علیه آقای چوین است جنایت-قتل. است که یک عنوانی است که قتل یک جنایت در سطح جرم — همه قتل ها و جنایت تحت مینه سوتا اساسنامه. به جای این اشاره به یک زبان مشترک قانون ارائه شده است که اگر متهم مرتکب اساسی جرم و جنایت باعث مرگ او به قصد ارتکاب اساسی جرم می تواند جایگزین مناسبی برای او به قصد ارتکاب قتل.

قانون مشترک را توسعه داده است محدودیت های مختلف به جنایت-قتل دکترین اما قوانین متفاوت در هر دولت است. اکثر ایالت تشخیص "ادغام" محدودیت که میله جنایت-قتل تعقیب زمانی که زمینه جرم است و حمله. در این کشورها جنایت-قتل فقط به جرائم مانند آتش سوزی و سرقت که شامل حمله فیزیکی اما هنوز منجر به مرگ قربانی. در مینه سوتا این حمله ممکن است به عنوان زمینه ای جنایت.

غایب ادغام محدودیت, مینه سوتا, قانون سبب, دادستان برای استفاده جنایت-قتل در راه است که باعث تشدید شناخته شده و نژادی و نابرابری.

گاهی اوقات از آن استفاده می شود برای به دست آوردن یک قتل با اعتقاد راسخ در برابر یک فرد از رنگ زمانی که حقایق را نمی خواهد در غیر این صورت حمایت از یکی. اغلب از آن است که متهم به کمتر-از جمله تعداد به قتل عمد به داوران راهی برای سازش و هنوز محکوم به قتل است. بیشتر نگران آن است که اغلب استفاده می شود صرفا به عنوان یک ابزار در درخواست مذاکرات برای منصرف کردن یک متهم از رفتن به دادگاه با توجه به خطر از 40 سال در زندان اگر او کاهش به اعتراف به گناه به کمتر حساب کند.

صرف نظر از دادستان' انگیزه در آوردن یک جنایت-اتهام قتل شده است وجود دارد کمی اعتراض در برابر شارژ طرح آن زمانی است که weaponized علیه متهمان رنگ که من به نمایندگی از نزدیک به 15 سال به عنوان یک شهرستان رمزی مدافع.

Troublingly اغلب در جنایت-قتل تعقیب حقایق و فکری شارژ طرح دادستان تکیه بر بیش از یک کشش از اینجا که در آن آقای چوین فیلم برداری شده است به آرامی ورز زندگی از آقای فلوید. مشتریان من از رنگ مواجه اند جنایت-قتل اتهامات صرفا برای فلش یک تپانچه را در خود تسمه که شخص دیگری برداشت و کشته شدن با اطرافیان و یا برای گذاشتن تفنگ در سراسر دامان خود که به طور تصادفی رفت و کشته اچ بالا رفتن مراحل جلو.

من نیز کمکی قانون استاد. در سال 2018 من نوشت آنچه بود که در آن زمان مبهم علمی مقاله برای Mitchell ال روزاریو قانون مروری بر جنایت-قتل بوده است. هیچ کس توجه من تماس بگیرید برای تجدید نظر در قانون — هیچ کس تا به حال زمانی که یک افسر پلیس که رفتار بسیار فاحش است که در مرکز بحث.

ناگهان در حال حاضر دانشگاه هاروارد اساتید هستند با استناد به مقاله من و پیوستن به گروه کر از دیگران در جامعه دانشگاهی خواستار تغییر دهید.

غم انگیز به حوادث اطراف جورج فلوید مرگ هستند اهمیت خواستار اصلاحات دلگرم کننده است. اصلاحات در پلیس کافی نیست اما برای محافظت از آقای فلوید جامعه و افتخار حافظه خود را. Poising سیستم در نهایت به مجازات افسران پلیس که کشتن کافی است یا نه. ما نیاز به بحث در مورد چگونه به فضاي تعقیب سفید افسر صلح و جوان مرد سیاه پوست که نمی لذت بردن از خود را امتیاز.

من به نام بر سیاست گذاران به ویژه در مینه سوتا دیوان عالی کشور به اتخاذ ادغام محدودیت به جنایت-قتل بوده است. این امر جلوگیری از تمام جنایت-قتل اتهامات که تکیه بر حمله به عنوان زمینه ای جنایت. چرا که من مخالف با چگونه دادستان اعمال دکترین در برابر من حقوق خود محروم مشتریان از رنگ.

از آن آسان است برای ستایش دادستان کل کیت الیسون برای آوردن سختی اتهامات عنوان شده علیه آقای چوین. من معتقدم که آقای چوین باید پیامدهای ناگوار و من موافق در روح با آنچه آقای الیسون در حال تلاش برای انجام. من قطعا نمی نوشتن قانون مقاله مروری برای محافظت از او و یا دیگر افسران که سوء استفاده از قدرت خود را. من اما بر این باورند که این قانون ناقص است باید منصفانه اعمال می شود. که سنگ بنای دموکراسی ما و چه مجموعه کشور ما و دولت ما به غیر از جاهای دیگر در این جهان که در آن قانون خاصی برخوردار است که کمتر و کمتر قابل اعتماد کمتر فقط.

اما این قانون در حال حاضر عمیقا ناقص و استفاده از آن علیه آقای چوین نمی خواهد خنثیسازی دهه از صدمه زدن به جنایت-قتل شارژ شیوه تحمیل کرده اند در جوامع رنگ به خصوص جوان مردان سیاه و سفید. بیشتر احتمال دارد آن تنها اوضاع را بدتر می کند.

دادگاه عالی ایالت مینه سوتا یا دولت و قوه مقننه باید به دست گرفتن این لحظه برای دیدن تصویر بزرگتر دوباره ارزیابی نابرابری مینه سوتا جنایت-قتل دکترین و اتخاذ ادغام محدودیت — و نه برای حفاظت از مردان که مانند آقای چوین اما برای محافظت از مردان که مانند آقای فلوید.

گرگ اگان جانباز شهرستان رمزی مدافع و استاد کمکی در Mitchell ال روزاریو مدرسه قانون است.

آخرین مطالب