فارغ التحصیلان از اسپوکن مدارس دولتی را دریافت دیپلم در اصلاح drive-thru شهدای - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

آن را نمی تواند برگزار شود در ورزشگاه و یا عرصه ای است اما از فارغ التحصیلی می تواند بسیار شیرین سوار برای کلا

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

آن را نمی تواند برگزار شود در ورزشگاه و یا عرصه ای است اما از فارغ التحصیلی می تواند بسیار شیرین سوار برای کلاس 2020 در اسپوکن مدارس دولتی.

پس از بیش از یک ماه از قطعیت مجبور COVID-19 pandemic منطقه توسعه داده است یک برنامه است که اجازه می دهد دانش آموزان به افتخار در جشن ها در مدارس خانه خود.

آنها حتی قادر به وارد در خانواده خودرو – احتمالا تزئین شده برای مطابقت با مناسبت اعضای هیئت مدیره مدرسه گفته بودند یکشنبه شب.

جزئیات آنچه که او گفت: دریافت کرده است "بسیاری از بازخورد مثبت" مدارس متوسطه مدیر شاون اردن گفت: اعضای هیئت مدیره که طرح نهایی بهتر است از آنچه بسیاری از مدیران انتظار داشتند پس از دولت رد در هفته گذشته از برنامه ریزی برای برگزاری شروع در البی ورزشگاه.

این طرح ساده است. فارغ التحصیلان وارد خواهد شد در یک زمان برنامه ریزی شده با اعضای خانواده در وسایل نقلیه خود را احتمالا در گروه 10 خودرو در هر 15 دقیقه. تنها یک ماشین اجازه خواهد داشت برای هر فارغ التحصیل به عنوان برنامه های در حال حاضر ایستاده است.

فارغ التحصیل را به خروج از وسیله نقلیه پیاده روی به یک مرحله و یا پلت فرم خود را انتخاب کنید تا دیپلم. به عنوان آنها در انجام این کار آنها را ضبط و عکس برداری.

که در آن نقطه فارغ التحصیل خواهد شد و خروج از مرحله بازگشت به وسیله نقلیه خود را و درایو دور. فرد ویدئوها را ویرایش ترکیب شده و فرستاده شده به خانواده ها در پایان ماه ژوئن تخته گفته شد.

این ویدئو شامل سنتی سخنرانی اردن گفت.

اردن تاکید کرد که "این یک مراسم ... ما نمی خواهیم این را به عنوان یک جمع آوری."

که یک نکته مهم پس از دستور هفته گذشته از دولت وزارت بهداشت که گذاشته دستورالعمل های دقیق در رانندگی-در مراسم. در حالی که منع آنها از دولت دستور داد که ماشین بود با فاصله حداقل 6 فوت از هم جدا عملی وضعیت برای بزرگتر مدارس بالا است.

فارغ التحصیلی تاریخ را مطابقت اصلی برنامه مجموعه تا قبل از سال تحصیلی شروع: راجرز فلک و شمال مرکزی مراسم در ژوئن 6 و لوئیس و کلارک و Shadle پارک در ژوئن 7.

در مسیر آکادمی برگزار خواهد شد فارغ التحصیلی در ژوئن 6 و جامعه مدرسه در ژوئن 8.

این طرح هنوز چند عدم قطعیت. این نامشخص است که چگونه بسیاری از شخصیت های برجسته را در دست داشته باشد در هر مراسم, چگونه فردی فارغ التحصیلان قادر خواهد بود به صحبت می کنند در صحنه و آنچه در منطقه انجام خواهد داد اگر آب و هوای نامساعد است.

"این شگفت انگیز است بخشی از این روند و چگونه ما در منطقه گرد هم می آیند گذشته چهار هفته" اردن گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب