Gonzaga را آنتون واتسون دارای چشم انداز سالم پس از ژانویه جراحی شانه - سه شنبه, 23 Jul 2020 PST

Gonzaga به جلو آنتون واتسون از بازگشت از یک ژانویه جراحی شانه در زمان یک گام بزرگ به جلو در هفته گذشته زمانی ک

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

Gonzaga به جلو آنتون واتسون از بازگشت از یک ژانویه جراحی شانه در زمان یک گام بزرگ به جلو در هفته گذشته زمانی که او پزشکی پاک به بازگشت.

واتسون است که از طریق ماه از درمان فیزیکی شده بلند کردن وزنه برای بازگرداندن قدرت در شانه چپ خود را. او شرکت در برخی از تماس با نور دریل.

"من به شانه های سست در کل این چیزی است که آنها به من گفت:" واتسون گفت. "من فقط ساخته شده است تا قدرت گذشته چند ماه. این احساس قوی تر از قبل, در واقع. من فقط باید برای نگه داشتن ساختمان که قدرت و مطمئن شوید که اتفاق نمی افتد دوباره."

شمال غربی معابر مجازی فروم / سخنگوی-نقد و بررسی

واتسون ترک چند بازی نگه داشتن دست چپ خود را بعد از یک شانه مبتلايان شد همه بیش از حد آشنا چشم در فصل گذشته. با استعداد, 6-پا-8 افزایش دانشجوی سال دوم gamely از طریق آسیب برای نزدیک به دو ماه قبل تحت یک فصل پایان عملیات Jan. 20.

واتسون بود با هم تیمی ها و کادر مربیگری دوشنبه روز اول NCAA مربیان مجاز به پیوستن بازیکنان در جلسات دادگاه. او گفت که او انتظار دارد در قدرت کامل برای این فصل است.

"من شروع به بلند کردن قبل از اینکه من شروع به بازی در واقع" واتسون گفت: روز شنبه در شمال غرب معابر مجازی فروم. "من شروع به آهسته اساسا کار در فرم و حرکت بازو. که قطعا بخش بزرگی از بهبودی من."

قبل از آسیب واتسون نشان داد او تمام اطراف توانایی در اولین ماه از فصل در حالی که Killian Tillie شد مرمت از عمل جراحی زانو. واتسون تا به حال 12 امتیاز و هشت ریباند و سه دزد در مقابل آرکانزاس-پاین بلاف. او تا به حال 15 امتیاز هشت تخته دو بلوک و دو پاس گل در جریان بازی برابر داکوتای شمالی.

او را قادر به کار بر روی خود و تیراندازی در سراسر به دلیل آسیب دیدگی شد و به سمت چپ خود (nonshooting) بازو. این Gonzaga دبستان محصول ساخته شده در حدود 63% از تلاش خود را در داخل قوس بود اما فقط 1 9 پشت 3-نقطه خط فصل گذشته.

"من در کار من شات اساسا پس از من مجروح, و آن را قطعا کمک زیادی و پیشرفت" واتسون گفت. "چیز دیگری است که تنها ماندن در شکل و در بهترین شکل ممکن و قوی که ممکن است تا زمانی که می آید در اطراف من آماده هستم."

Gonzaga را frontcourt خواهد بود بدون Filip Petrusev که تصمیم گرفتند به بازی حرفه ای خود را در بومی صربستان. Petrusev بود West Coast کنفرانس بازیکن سال و به رسمیت شناخته شد در متعدد همه-امریکا تیم است.

Petrusev خروج و Tillie فارغ التحصیلی هستند ضربات به frontcourt اما Zags باید قادر به تعویض با جلب Timme به احتمال زیاد پله در مرکز و واتسون مصرف بیش از قدرت رو به جلو

"ما را از طریق (Filip) زیادی است. در عمل او غیر قابل توقف را در این پست. او قطعا یک قطعه بزرگ است که ما در حال رفتن به از دست" واتسون گفت. "اما برای همه ما که اول سال گذشته همه بچه ها بزرگ, این است که ما به نوبه خود به مرحله و نشان می دهد آن را به نوبه خود ما.

"ما باید برای اثبات بسیاری است. آن مقدار زیادی از مسئولیت اما من فکر می کنم ما خوب باشد."

عمر Ballo آینده خاموش NCAA موظف علمی اشتباه سال می تواند نقش مهمی در frontcourt.

"این مرد است که یک جانور" واتسون گفت. "او یکی از بزرگترین دیدن من دیده ام. زمانی که او در پست او غیر قابل توقف بیش از حد."

این Zags باقی می ماند یک قهرمانی ملی مدعی به گفته اکثر تحلیلگران به خصوص اگر کوری Kispert و جوئل Ayayi تصمیم به جلو و نام خود را از NBA پیش نویس است.

این COVID-19 همه گیر است تغییر متعدد کالج, تیم های فوتبال' برنامه وجود دارد و نگرانی از آن می تواند باعث اختلال در بسکتبال. Coronavirus مکرر موضوع در میان GU, بازیکنان, اما واتسون گفت: تیم "آماده مانند ما در حال رفتن به یک فصل است. ما هیجان زده به بازی و ما می خواهم به بازی."

دلیل خوب است.

"بالقوه از طریق سقف," او گفت:. "من فکر می کنم ما در حال رفتن به اولین قهرمانی به Spokane."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن