جورج فلوید دیواری جرقه اختلاف با طناب دار به تصویر کشیدن. صاحب ساختمان را پوشش می دهد ،

یک Lowertown هنرمند گفت: او تا به حال یک ماموریت او به عنوان نقاشی دیواری در فروشگاه سوار کردن ویندوز — او می

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

یک Lowertown هنرمند گفت: او تا به حال یک ماموریت او به عنوان نقاشی دیواری در فروشگاه سوار کردن ویندوز — او می خواست این پیام را به توان مورد نیاز برای بیشتر گفتگو در مورد نژادپرستی در پی جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

اما نقاشی به پایان رسید قبل از آن انجام شد.

اولگا نیکولز گفت: صاحب کسب و کار — Adam بازار در 5th Street, بین جکسون و رابرت خیابان — به او و چند هنرمند دیگر اجازه به رنگ نقاشی دیواری بر روی چوب پوشش پنجره.

صاحب این ساختمان گفته خود شرکت نکرد اعطای مجوز برای نقاشی دیواری, نقاشی شده است در فروشگاه. جیمز Crockarell همچنین گفت: بسیاری از مردم تا به حال ابراز نگرانی در مورد خاص تصویر فلوید در نقاشی دیواری با اضافه کردن برخی می تواند تفسیر آن به عنوان "منفی و التهابی است."

نقاشی دیواری که شامل کلمات "همبستگی" "وحدت" "برابری" و "عدالت" نیز شامل یک نقاشی از فلوید در یک طناب دار.

نیکولز گفت: او می دانست که این تصویر بحث برانگیز خواهد بود اما این که چرا او آن نقاشی شده است. تجربه نژادپرستی الهام گرفته از هنر او در گذشته و او گفت که او می خواست نقاشی دیواری به تحریک این مکالمه.

"من فکر می کنم انجام بحث برانگیز قطعه به ارزش آن است و من نقطه نشان می دهد که چگونه ناراحت کننده من هر روز به عنوان یک فرد از رنگ زمانی که من به دنبال آن پلیس" نیکولز گفت.

Crockarell, بزرگترین خصوصی مرکز شهر St. Paul صاحب ساختمان گفت: هیچ یک تماس شرکت خود را Madison, سهام, در مورد نقاشی دیواری.

"ما نمی خواهیم به شرکت در التهاب گرافیک قرار داده در کنار ساختمان ما," او گفت:. "این است که مالکیت خصوصی; آن نباید قرار داده شده است وجود دارد برای شروع با و آنها حق انجام این کار را بدون تایید ما بنابراین ما از آن برداشته می شود."

هنرمندان شروع به نقاشی دیواری ژوئن 23. با توجه به نیکولز, Madison, سهام ارسال یک گارد امنیتی روز بعد به هنرمندان که ویندوز جدید خواهد بود پس از رسیدن به جای تخته در یک روز یا بیشتر و در نتیجه نیکولز ممکن است بخواهید برای جلوگیری از نقاشی.

"برای ما این بود که گزینه" نیکولز گفت. "بنابراین ما برنامه ریزی شده ادامه دارد."

نیکولز است که یک هنرمند آزاد و فعال در مرکز شهر سنت پل. او در حال برنامه ریزی یک جامعه دخالت رویداد برای نقاشی دیواری در ژوئن 27, اما تا به حال به لغو آن زمانی که هنر پوشیده شده بود ،

او گفت: صاحب آدم را در بازار عذرخواهی کرد و گفت که در حالی که آنها مجبور شدند برای پوشش هنر آنها باز خواهد گشت نقاشی دیواری به نیکولز. نیکولز گفت: او را برداشت محل بازار به دلیل آن تخریب شد در طول ناآرامی های مدنی در پی فلوید را کشتن.

یک نماینده از بازار نمی تواند نظر پنج شنبه.

نیکولز گفت: او نمی داند که در آن او را نمایش ناتمام دیواری, اما که آن را به پیدا کردن موقت یا دائمی خانه جایی در سنت پل.

مردم نقاشی های دیواری نقاشی و آثار هنری تجلیل فلوید همراه سوار کردن ویندوز در سنت پل خیابان دانشگاه و در مینیاپولیس که در آن کسب و کار نیز آسیب دیده در طول شورش فلوید پس از مرگ است. تظاهرات مسالمت آمیز آمد قبل از ناآرامی و ادامه داد: پس از.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن