چهار MLS تیم اجازه می دهد فردی تمرینات بیشتر به دنبال

چهار لیگ برتر فوتبال تیم ها در زمان اولین گام کوچک به سمت بازگشت به بازی یکشنبه با اجازه دادن به بازیکنان به ا

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

چهار لیگ برتر فوتبال تیم ها در زمان اولین گام کوچک به سمت بازگشت به بازی یکشنبه با اجازه دادن به بازیکنان به استفاده از تیم زمینه های آموزش برای تمرینات فردی.

Sporting Kansas City, آتلانتا, ایالات اورلاندو سیتی و اینتر میامی اجازه دهید بازیکنان با شور و نشاط برای کنترل داوطلبانه تمرینات در روز اول به آنها اجازه داده شد با لیگ.

Nashville, Real Salt Lake, LAFC و هوستون در میان 26 تیم در لیگ است که برنامه ریزی برای شروع پنج شنبه با صف تا هفته آینده.

در اورلاندو تمام فهرست نشان داد.

"البته این اولین گام است, اما ما یک راه طولانی" گفت: اورلاندو سیتی هافبک Mauricio Pereyra. "این آغاز کار است. ما در حال آموزش به تنهایی و پس از آن ما خواهد شد که گروه های کوچک و پس از آن ما امیدواریم که به زودی ما می توانیم با این گروه است."

دیگر شمال ورزشی آمریکایی در حال آماده کردن خود برای دنبال MLS. NBA باز کردن امکانات برای گروه های کوچک و جمعه در مکان هایی که محدودیت های محلی کاسته. نسکار آوردن دوباره زنده مسابقه در دارلینگتون Raceway در مارس 17 بدون طرفداران در حضور. UFC برگزار خواهد شد برای اولین بار از سه را نشان می دهد بدون طرفداران در جکسون ویل فلوریدا., شروع شنبه. ملی فوتبال زنان لیگ نیز آغاز شده اجازه می دهد تا تمرینات فردی.

MLS به حالت تعلیق در این فصل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس در مارس 12, بسته, تمام, تیم, امکانات, اما, درخواست بازیکنان برای ماندن در بازار با تیم خود را. یک leaguewide توقف در گروه و تیم آموزش باقی مانده است در اثر از طریق مارس 15 و معلوم نیست که فصل ممکن است از سر گرفت.

وقتی MLS جمعه اعلام کرد که تمرینات فردی اجازه داده می شود از آن مورد نیاز تیم به لیگ تصویب قبل از شروع. نه بسیاری از تکمیل فرآیند نشده است. متعدد دیگر تیم ها در مناطق هنوز تحت stay-at-home سفارشات به حد گسترش COVID-19 یا در انتظار تایید از مقامات بهداشت محلی قبل از حرکت به جلو با برنامه های خود را.

Sporting Kansas City حمایت برای به بازیکنان دسترسی فرد به خصوصی تیم امکانات به دلایل ایمنی. آنها می تواند به رسمیت شناخته شده و نزدیک در پارک های عمومی و زمینه های دیگر نیست و به خوبی مرتب شده و می تواند باعث آسیب.

"این است که فرد تمرینات با خصوصی زمینه دسترسی تنها. اگر شما از آن فکر می کنم که شما در حال فکر کردن به آن را بر اساس قرار دادن بازیکن ایمنی اول" ورزشی مربی پیتر Vermes گفت. "و این است که یک محیط بسیار امن تر از جایگزین آنها کرده اند."

FC Dallas مدافع Ryan Hollingshead استقبال این فرصت را به بازی در نگهداری از زمینه های. دالاس است که انتظار می رود برای شروع تمرینات دوشنبه.

"ما شده است بازی وحشتناک در پارک زمینه و تلاش برای پیدا کردن یک محل است که حداقل برخی از مرتب کردن بر اساس سطح بازی فوتبال است. اما این زمینه در حال سنگ سخت آنها خیلی فنری. آن را تقریبا غیر ممکن است برای انجام هر یک از آموزش است که ما در حال تلاش برای انجام در این زمینه است."

برخی از تیم ها به سادگی نمی تواند باز کردن برای تمرینات فقط رتبهدهی نشده است. در سیاتل که ضربه سخت بود coronavirus stay-at-home سفارشات در محل هستند تا مه 31. بسیاری از کشورهای دیگر و شهرستانها نیز باید مشابه سفارشات در محل.

"من فکر می کنم این امر می تواند خوب برای بچه ها آنها را اجرا در اطراف چمن. من مطمئن هستم که آنها در حال رفتن به می خواهید به انجام کاری" Sounders مربی برایان Schmetzer گفت. "در حال حاضر در سمت تلنگر است که اگر ما شروع به در حال حاضر اما بازی هنوز هم پایین در افق خوب بچه ها در حال رفتن به خسته از دریبل در اطراف مخروط برای یک ساعت در روز. که بسیار سرگرم کننده برای آنها است یا نه. بنابراین ما در حال تلاش برای نگه داشتن هر دوی این باورها در افکار ما چگونه ما رول از این آموزش و چه کار می کنیم و از همه مهمتر آیا ما مجاز به انجام این کار در مناسب لحظات."

MLS پروتکل برای تمرینات فردی شامل محدود کردن امکانات ضروری به کارکنان و ضد عفونی تمام تجهیزات پس از هر جلسه غربالگری اقدامات از جمله درجه حرارت چک و مبهوت بازیکن و کارکنان ورود و خروج و همچنین پارکینگ تعیین شده است که تضمین می کند مناسب فاصله.

بازیکنان هنوز اجازه دسترسی به امکانات داخلی از قبیل اتاق های قفل.

آنها همچنین باید از پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک بر ورود و خروج از زمینه در حالی که کارکنان را ملزم به استفاده از این تجهیزات در تمام زمانها. کارکنان باید حفظ فاصله سه متر از بازیکنان در تمام زمانها.

"ما بسیاری از اطلاعات شب گذشته در مورد روند و آن را خسته کننده اما این یکی مهم است زیرا ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال ورزش هر احتیاط ایمنی" اینتر میامی دروازه بان لوئیس روبلز گفت.

عمل زمینه را می توان به چهار ربع اجازه می دهد چند بازیکن برای آموزش اما تنها تحت رهنمودهای است که محدود کردن تماس و اطمینان اجتماعی فاصله.

آتلانتا هافبک ترحم مارتینز ستایش ایمنی تلاش.

"آنها گرفته ایم بسیار خوب اقدامات در باشگاه به مراقبت از ما و کارکنان نیز می باشد. تا زمانی که ما در حال مراقب باشید آن را کامل, چرا که ما و خانواده های ما باید برای حفاظت از آنها" مارتینز گفت. "این یک شروع خوب برای همه چیز است که ما در حال رفتن را از طریق, است که بسیار دشوار است."

بازگشت به تمرینات فردی آمد در روز ونکوور Yordy Reyna آغاز شده 14 روز در قرنطینه پس از شکستن فیزیکی-دورى از پروتکل های. Whitecaps گفت: این باشگاه ساخته شده است MLS آگاه از حادثه باقی خواهد ماند و در تماس با لیگ ،

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

ونکوور گفت: Reyna را قرنطینه بود "به دستور مقامات باشگاه در مشورت با این تیم پزشکی پس از contravening باشگاه و لیگ سفارش به رعایت استانی فیزیکی-فاصله دستورالعمل."

مرحله بعدی برای MLS خواهد بود گروه کوچک تمرینات اما هیچ جدول زمانی برای که به دلیل سیال وضعیت مربوط به بیماری همه گیر کوروناویروس و همچنین دسترسی محدود به تست.

"ما فقط واقعا سپاسگزار" روبلز گفت. "ما واقعا خدا را شکر که ما را در بر داشت یک راه برای اینجا و شما می توانید حداقل دیدن بچه ها از راه دور و ما در یک معنا به کار با هم. آن را فقط به خوبی پشت در امکانات ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن