پنج فیلم شامل چهارم جولای - Tue, 01 Jul 2020 PST

چهارم ژوئیه در مورد امریکا اما نه هر فیلم مربوط به روز استقلال است که در مورد امریکا. لیست زیر شامل پنج فیلم م

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

چهارم ژوئیه در مورد امریکا اما نه هر فیلم مربوط به روز استقلال است که در مورد امریکا. لیست زیر شامل پنج فیلم متفاوت چهارم از ژوئیه بودن از "The Sandlot" به "سال 1776."

آیا چلیپا از طرح و یا یک چاره اندیشی موقت است همه این فیلم ها شامل 4 جولای در برخی از راه, و آنها همه فیلم خوب برای تماشای خانواده یا دوستان این چهارم جولای. (کوسه هشدار: کودکان خردسال ممکن است مایل به شنا پس از مشاهده.)

"متولد چهارم جولای" (1989): Ron Kovic (تام کروز) بود ... متولد چهارم جولای. بزرگ شده در یک خانواده کاتولیک در لانگ آیلند او عمیقا میهنی تقریبا عاطفی. هوشمند و جسمی ماهر جوانان عشق خود را برای کشور خود می راند او را به کمک طلب کردن در تفنگداران دریایی. پس از فارغ التحصیلی دبیرستان, او کشتی ، داستان میدارد بازگشت در سال 1968. در حال حاضر با تجربه دریایی در جنگ ویتنام Kovic مرتکب یک سری از disillusioning عمل می کند که او گفته است به سادگی فراموش و ترک گناه پریشان و آشفته است.

مدت کوتاهی پس از آن Kovic است در حالی که مجروح گشت. او به عقب فرستاده فلج از کمر به پایین و محدود به یک صندلی چرخدار. پس از برخی از زمان در وحشتناک یک بیمارستان نظامی در نیویورک او به خانه برگشت اما در می یابد خود را در تلاش برای آشتی دادن زندگی خود را در ویتنام با زندگی در خانه و فعال ضد جنگ جنبش که بسیاری از همکلاسی های سابق خود درگیر هستند در حال حاضر. باقی مانده از این فیلم به شرح زیر Kovic سفر از سرخوردگی و احتمالی خود را درگیری با ضد جنگ جنبش.

کروز اسکار-نامزد عملکرد یکی از این فیلم های برجسته او به عنوان نقش Kovic به عنوان جوان و سالخورده تر و تمیز و نژند. آنچه که در ابتدا آشکارا میهنی می شود به ناچار پیچیده اخلاقی اتفاقات از اواخر 60s و 70s اوایل.

"روز استقلال" (1996): یک سیگنال مرموز ویران کردن در جهانی ارتباطات که ارتش آمریکا به زودی در می یابد به برخی از اشیاء بزرگ به سمت زمین است. اما این است که بسیار بدتر از تکرار مرگ دایناسورها; آن دسته از بیگانگان خونخوار است. این حمله بر روی زمین آغاز می شود در جولای 2. ظرف 24 ساعت آنها را وارد چندین شهرهای بزرگ جهان (که اکثر آنها در آمریکا و بقیه که اروپایی هستند). پس از میلیون ها نفر از تلفات زمین نیاز به راه اندازی برخی از نوع ضد حمله و یا دیگری در صورت نابودی کل.

خوشبختانه یک ماهواره مهندس یک خلبان نیروی هوایی رئیس جمهور و مردمی در منطقه 51 یک طرح داشته باشد. Will Smith, Bill Pullman, Jeff Goldblum, Mary McDonnell و بسیاری دیگر هم با عضویت در این وطن پرست علمی-تخیلی کلاسیک. آن را رضایت بخش جانشینی انفجار, جنگ, '90s CGI بیگانگان و بیشتر. به علاوه حماسه daylong نبرد برای زمین طول می کشد محل در ... روز استقلال.

این فیلم طول می کشد کلیشه قشنگ بیگانه به افراطی. آن را مظهر خیالبافانه سرگرمی و آن را پر از لحظات طنز آمیز پاشیده در بین نابودی آمریکا بناهای تاریخی مانند ساختمان امپایر استیت.

"1776" (1972): در ماه مه سال 1776 دومین کنگره قاره ای است که نادیده گرفتن جان آدامز' پیشنهاد به بحث یک حرکت برای استقلال. به طور طبیعی برای گفتن آدامز به نشستن کنگره آواز می خواند یک آهنگ. در این مرحله مشخص می شود که "1776" است تفسیر موسیقی از دو ماه منتهی به 4 ژوئیه 1776 امضای اعلامیه استقلال. این فیلم اقتباس از موسیقی برادوی به همین نام و در بسیاری از آهنگ از آلبوم گرفته شده از واقعی مکاتبات از اعضای حاضر در جلسه.

پر از تاریخ در این فیلم جزئیات پایه آمریکا از ارتش شکست که گرفتار واشنگتن قبل از اعلام مبارزه به لحاظ تاریخی قابل توجه و ناراحت کننده گفتن بحث اعلام و frighteningly نشان دهنده چه آمده بود.

ویلیام دانیلز, Howard دا سیلوا و Ken Howard برخی از بسیاری از مردان سفید که فرم این لحاظ تاریخی دقیق تصویر از دومین کنگره قاره ای. در برخی از روش های پیشرو به "همیلتون" این تاریخی با مضمون موسیقی فیلم یکی برای تماشای با تمام خانواده.

"The Sandlot" (1993): Scotty Smalls (Tom Guiry) و مادرش (Karen Allen) حرکت به یک محله جدید. Smalls هوشمند است اما بسیار اجتماعی پسر و مادر او را تشویق می کند او را به بیرون رفتن و پیدا کردن دوستان. او به پایان می رسد تا زیر برخی از پسران محلی در نزدیکی میدان که آنها تماس بگیرید Sandlot جایی که آنها بازی بیس بال. زمانی که او می رسد Scotty یک تازه کار کامل اما با هدایت بنجامین فرانکلین رودریگز (مایک Vitar) – بهترین بازیکن – او تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از این گروه است.

هنگامی که این گروه از یک توپ پس از بنی بازدید یک توپ خیلی سخت پوست ریپ کردن آن Smalls ارائه می شود با یکی قرض گرفته شده از ناپدری. کوچک نشانی از او می دانم که توپ امضا شده توسط افسانه, دخترک معصوم, اموزش. زمانی که توپ ضربه بیش از نرده ها و به حیاط از ترس سگ به آنها تماس بگیرید "وحش" این تیم می آموزد از توپ ویژه صفت و تعهد به آن را دریافت. یک سری از مسخره تلاش برای بازیابی توپ باشند.

یکی از فیلم های فراموش نشدنی صحنه می گیرد در چهارم جولای که Sandlot پسران بیرون بروید و بازی را تحت آتش بازی. این خانواده کلاسیک ضروری تابستانی فیلم در مورد سرگرم کننده و دوستی و امریکا سرگرمی های مورد علاقه.

"آرواره ها" (1975): در میان یک تابستان داغ استقلال در روز آخر هفته است تقریبا بر مبارک سواحل شرق جزیره Amity. هنگامی که یک زن جوان (سوزان Backlinie) می رود از دست رفته یک شب, Amity رئیس پلیس مارتین برودی (Roy Scheider) کشف باقی مانده است و بداند آن را یک حمله کوسه. اما در یک تصویر تلخ از آمریکا اولویت های شهردار حاضر به نزدیک سواحل پس از mainlanders آمدن به این جزیره برای چهارمین جزیره است که به منبع اصلی اقتصاد است.

وضعیت بدتر زمانی که قربانی دیگری گرفته شده است و فضل قرار داده شده است در کوسه ، بازیگران گسترش شامل یک اقیانوس شناس حیاتی برای کوسه را شکست (ریچارد دریفوس) و اب و هوای ماهیگیر (رابرت شاو). برودی است که ترس از اقیانوس – لازم است به دنبال کوسه.

در حالی که همه تنش چرخ ضامن دار تا به عنوان بیشتر و بیشتر mainlanders آمده به Amity و مردم اصرار شهردار برای باز کردن سواحل ، این اقیانوس شناس اما اطمینان برودی که کوسه را ترک نمی کند تا زمانی که آن تغذیه تامین خالی ترک آنها هیچ چاره ای جز شکار کوسه. استادانه کار suspenseful, کارگردانی, تفسیر اجتماعی و هیجان به علاوه به یاد ماندنی که نمره توسط جان ویلیامز "آرواره ها" بزرگترین چهارم جولای در راه همان است که "مرگ" بزرگترین فیلم کریسمس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن