فدرال, دولت, کشتی بيمارستان remdesivir تجربی ضد COVID مواد مخدر

ایالت مینه سوتا توزیع تجربی اما بسیار در پی پس از ضد ویروسی دارو به بیمارستان و درمان برخی از sickest COVID-19

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

ایالت مینه سوتا توزیع تجربی اما بسیار در پی پس از ضد ویروسی دارو به بیمارستان و درمان برخی از sickest COVID-19 بيمار.

مینه سوتا, وزارت بهداشت هشدار داده امکانات پزشکی در هفته گذشته آن را دریافت و توزیع مجدد یک "محدود اولیه" فدرال حمل و نقل از remdesivir مواد مخدر به تازگی تحت مطالعه انجام شده توسط موسسه ملی بهداشت.

این دارو وارد دوشنبه شد و فرستاده شده به مراکز درمانی ایالت در روز شنبه و یکشنبه.

"ما در حال انتظار برای دریافت اضافی کوچک سهم فردا" گفت: دولت اپیدمیولوژی دکتر اموزش Lynfield در روز دوشنبه.

در اولیه NIH محاکمه remdesivir برش یک بیمار COVID بستری پایین به طور متوسط به 11 روز است که حدود چهار روز کوتاه تر از مدت زمان بستری برای بیماران با توجه به دارونما به جای.

در حالی که دقیقا یک درمان همه remdesivir الهام گرفته شده است به اندازه کافی خوش بینی است که بسیاری از بیمارستان ها شده است صدور آن را به صورت فردی به مادران باردار و کودکان و بیماران رو به احتمال زیاد به مرگ "استفاده مهربان" قوانین اگر آنها می تواند به دست آوردن آن است.

"مردم قادر به بود از بیمارستان مرخص بر 30 درصد کوتاه تر جدول زمانی" گفت: وزارت مینه سوتا کمیسیون بهداشت و درمان Jan مالکوم در روز جمعه. "خواهد بود که اخبار بسیار خوبی در صورتی که نوع اثر نگه می دارد تا از نظر هر دو کمک به درمان مردم و کمک به مدیریت بیمارستان ظرفیت که خیلی بهتر است. (آن) قطعا به ما می دهد یک پل برای مدت زمان بیشتری برای درمان های اضافی که ما می دانیم که می رویم به توسعه در ماه های آینده."

نه رسما تایید شده توسط FDA

بیش از اعتراض برخی از کارشناسان پزشکی NIH لغو آن مطالعه ملی در اواسط جریان نقل مکان کرد و به مواد مخدر بیشتر به طور گسترده ای در دسترس در مارس 1.

به عبارت دیگر remdesivir شده است رسما تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا, اما پزشکان می تواند اداره آن را تحت FDA "اضطراری استفاده" مجوز که اجازه می دهد تا استفاده گسترده از داروهای جدید در اورژانس.

تولید کننده Gilead Sciences شده و غرق شده با درخواست و به تازگی ساخته شده زیادی اهدای دارو به فدرال وزارت بهداشت و خدمات انسانی است که توزیع آن به متحده است.

"این اولین بار است که حمل و نقل" مالکوم گفت: در روز جمعه. "ما امیدواریم که وجود دارد بیشتر خواهد بود."

عرضه محدود

در سراسر کشور بسیاری از بیمارستان ها می گویند که دریافت کرده اید و عرضه محدود به تاریخ اگر هر کدام منجر به مشکل سهمیه بندی تصمیم گیری که بیش از بيماران به تریاژ.

در یک نوشته مشورتی در شنبه وزارت امور خارجه از مقامات بهداشت گفت: مراکز درمانی باید یک تریاژ افسر یا تریاژ تیم در دست به تعیین که بیماران به ترتیب اولویت برای remdesivir.

مقامات اشاره کرد که توزیع remdesivir به بیمارستان های سراسر کشور خواهد بود و متناسب با تعداد کل COVID بیماران بستری در هر مرکز. بیمارستان نباید ذخایر محموله های خود را و آنها باید با استفاده از آنچه آنها نیاز دارند بلافاصله و بازگشت آنها نمی.

Macolm گفت: توزیع remdesivir ساخته خواهد شد با یک چشم به سمت, چگونه به صرفه جویی در زندگی "با در نظر گرفتن خطر و همچنین (انتظار) عدالت و انصاف و شفافیت است." یک اخلاق مشورتی نوشته شده بود به دولت بهداشت عمومی سایت در روز شنبه.

این دارو که به طور معمول تجویز مدت 10 روز با 200 میلی گرم در روز اول و 100 میلی گرم در هر روز اضافی.

این دارو در ابتدا طراحی و توسعه توسط جلعاد در سال 2009 در برابر هپاتیت C, اما موفق به نشان دادن هر گونه اثر و سپس مورد استفاده در آزمایش های بالینی در برابر ابولا اما نبود در بر داشت به عنوان موفق به عنوان درمان های دیگر. از آن زمان شده است استفاده می شود برای درمان ویروس های تنفسی از جمله coronaviruses.

این دارو باید با استفاده از تنها به عنوان کارگردان تحت نظر یک پزشک به عنوان عوارض جانبی می تواند شامل کبد آسیب, تغییر رنگ پوست, تهوع و بیشتر.

نه همه کارشناسان پزشکی به عنوان خوش بینانه در مورد remdesivir به عنوان NIH. محققان چینی دریافتند تفاوت در نتایج بین بیماران مبتلا به مواد مخدر و به طور کلی بیمار جمعیت در 10 بيمارستان در هوبئی چین هر چند مطالعه محدود داوطلبان و کوتاه قطع شد و زمانی که بحران آغاز شد به افول در منطقه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن