روح مشاغل: ساده دستگاه دوچرخه فروشگاه به مشتریان جدید تنظیم کردن - Sun, 21 Jun 2020 PST

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس ا

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

تسلط بر خمیر ترش نان بوده است نه تنها همه گیر تفریح و سرگرمی چیدن شتاب. شما فقط نیاز به نگاه کردن از پنجره به اطلاع دوچرخه برداشت شده اند جدی بخار.

"ما قطعا متوجه هجوم غیر تبدیل شدن به دوچرخه سواران و دوچرخه سواران" نایجل Calcaterra ساده, ماشین با دوچرخه فروشگاه منجر مکانیک گفت. "آن را آورده و بسیاری از مردم از چوب است که به طور معمول نمی تواند دوچرخه سواری."

در واقع این روند باعث شده است که کمبود دوچرخه برای فروش در قیمت های بالاتر.

"اولیه خود حرکت بود که به خرید چیزی با نام تجاری جدید اما زمانی که آنها نگاه کرد و تنها وجود دارد مانند $700 و بالاتر و یا اندازه فوق العاده کوچک و فوق العاده بزرگ اما هیچ چیز در بین, که زمانی که از آن ساخته شده حس بیشتر فقط به موتور را تنظیم کردن آنچه که آنها در حال حاضر," Calcaterra گفت.

به عنوان یک نتیجه بسیاری از مردم شده اند و چشم دوخته اند که مختصر و مفید دوچرخه در گاراژ و wheeling آن را به ساده دستگاه دوچرخه فروشگاه واقع در دبلیو 820 حلقه گل Ave.

Calcaterra شده است با تمرکز بر "رشد از طریق مثبت" و به این منظور او را از دیدن مقدار زیادی برای خوش بینی در مورد – در مغازه ها و در جاده ها است. او خوشحالم که مردم به دنبال تعمیر به جای دور انداختن, پیر, دوچرخه, برخی که او را می گویند احتمالا در ریختن برای 10-15 سال است.

Calcaterra گفت: بسیاری از مشتریان شده اند شگفت زده در نتایج اظهار نظر "دوچرخه من است مانند نام تجاری جدید!"

به عنوان یک دوچرخه سوار مشتاق خود Calcaterra متوجه معمول خود مسیرهای – صدمین دنباله و کندال متری – سه برابر شده اند در سواران.

"دیدن همه آن را می سازد به من احساس خوب بدیهی است که" Calcaterra گفت. "من کار در یک فروشگاه دوچرخه و من یک دوچرخه سوار تمام زندگی من است. گاهی اوقات ما احساس می کنیم مثل همه ما توسط خودمان وجود دارد اطراف آن را قطعا خوب برای دیدن بیشتر مردم بر روی دوچرخه."

او همچنین امیدوار است این روند ممکن است بهبود نگرش بین دوچرخه سواران و اتومبیل.

ماشین ساده را انجام نمی, تبلیغات ترجیح می دهند به رشد ارگانیک از طریق کلمه از دهان.

Calcaterra است و امید است که این ادامه خواهد داد و پس از همه گیر و حتی شاید باعث شود مسئولان به این شهرستان بیشتر دوچرخه پسند.

جدید برای دوچرخه سواران Calcaterra کند که چند کلمه از حکمت است. اولین کلاه ایمنی هستند باید و "Spokane نیست ساخته شده در اطراف دوچرخه سواری به عنوان یک اولویت بنابراین من نمی دانم که چگونه به آن می گویند. شما نوع باید برای قرار دادن بازی خود را در, شما می دانید؟"

او همچنین توصیه می کند سرمایه گذاری در یک U-قفل. مصرف کردن چرخ جلو – و یا تعویض به غیر از انتشار سریع – و یا صندلی نیست یک ایده وحشتناک است ،

مگان رو می توان در رسید (509) 459-5382 یا meganr@spokesman.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن