سرمقاله: این زمان مناسب برای اصلاح K-12 تقویم - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

رژیم صهیونیستی. جی Inslee و مشاوران او – هر چند نه قوه مقننه – بدانند که چه زمانی و چگونه به بازگشایی دولت است

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. جی Inslee و مشاوران او – هر چند نه قوه مقننه – بدانند که چه زمانی و چگونه به بازگشایی دولت است. این یک کار در حال پیشرفت است. زندگی در واشنگتن تغییر خواهد کرد در بسیاری از زمینه ها, برخی از آنها دائمی است. و یکی از این تغییرات باید در طول سال تحصیلی.

زمانی که رمان coronavirus ضربه واشنگتن مدارس در Puget صدا شهرستانهای پادشاه اسنوهومیش و پیرس بسته اول است. در روز اورژانس گسترش و مدارس ایالت بسته همراه با بسیاری از اقتصاد است. فرماندار به زودی تمدید shutdown گذشته اولیه آن تا پایان تاریخ. در حال حاضر shutdown گذشته از طریق حداقل پایان 2019-20 سال تحصیلی.

در حالی که ما ستایش اسپوکن مدارس دولتی سرپرست شلی Redinger خوش بینی که در مدارس محلی ممکن است هنوز بازگشایی قبل از پایان سال تحصیلی, شانس به نظر می رسد کم است. از لحاظ تئوری Redinger و superintendents در مناطق روستایی از دولت کمتر تحت تاثیر این ویروس قرار می تواند دانش آموزان در کلاس های درس قبل از سیاتل. اما با شکستن تابستان تنها شش هفته بیرون به هر حال ما شک فرماندار را پیدا خواهد کرد که گزینه به اندازه کافی قانع کننده به فسخ قبلی خود را سفارش دهید.

که نباید پایان بحث ، آن را بیش از حد به زودی به درخواست زمانی که مدارس را بازگشایی و چه طبیعی جدید خواهد بود در سال آینده و فراتر از آن.

Inslee و واشنگتن مربیان باید نگاه به کالیفرنیا الهام بخش است. وجود دارد فرماندار پیشنهاد کرده است که مدارس می تواند بازگشایی تابستان شاید در ماه جولای. که لگد کردن طولانی سال تحصیلی را برای زمان از دست رفته این سال است. مدارس در حال ارائه آموزش از راه دور, اما آن را به همان حال در کلاس درس. تحقیقات اخیر بر روی اثرات تعطیلی مدارس در بر داشت که با سقوط دانش آموزان به احتمال زیاد خواهد شد از دست داده اند و 30 درصد از معمولی خواندن و نوشتن پیشرفت از سال قبل و 50 درصد از ریاضی دستاوردهای. دست آخر چند ماه در کلاس درس آموزش و پرورش را ترک خواهد کرد دانش آموزان به طور جدی ،

واشنگتن مدیون دانش آموزان خود را بهتر از آن. آنها باید دریافت کامل آموزش پیشینیان خود و جانشینان دریافت نمی شود از چپ به اویزان به عنوان کمتر تحصیلکرده نسل با تشکر به یک بیماری همه گیر.

تابستان شروع خواهد فرصتی برای کار درمانی برای گرفتن دانش آموزان تا به جایی که آنها باید. دبیرستان سالمندان که باید نقل مکان کرد به دانشگاه نمی خواهد از آن بهره مند شوند اما بقیه دانش آموزان در حال حرکت از طریق K-12 آموزش و پرورش خواهد بود.

و اگر آن کار می کند واشنگتن باید یک دیگر سال تحصیلی جدید طبیعی است. مربیان طولانی شناخته شده است که دانش آموزان backslide در تابستان. روز امریکا ارضی گذشته کمک کرد که توجیه علمی تقویم بلند رفته است. اجازه دهید با استفاده از این فرصت به reimagine سال تحصیلی به عنوان یک سال کامل با کوتاه تر می شکند گسترش در سراسر. که خواهد بود خوب برای دانش آموزان و خوب برای خانواده های کارگر که اغلب مبارزه با ماه بعد از طریق تابستان است. همچنین استفاده بهینه تر از منابع مدرسه که دیگر نمی خواهد بیکار نشستن برای ماه می باشد.

با وجود این مزایا در طول سال های مدرسه ساخته شده است که تنها چند تاخت و تاز در ایالات متحده است. در همین حال برخی از بزرگترین اقتصادی و تحقیقات رقبا در خارج از کشور ساخته شده اند تبدیل به نوعی در طول سال آموزش و پرورش است. آنها عبارتند از چین و روسیه و ژاپن و کره جنوبی. در امریکا افراد جوان را پیدا خواهد کرد آن را به طور فزاینده ای سخت در دهه های آینده به رقابت در برابر جوان در آن کشورها اگر هیچ چیز تغییر.

بزرگترین مانع برای تغییر ممکن است آموزشی خودی بسیار افرادی که باید اولویت بندی دانش آموز آموزش و پرورش بیشتر است. یک بررسی اخیر نشان داد که دو سوم از معلمان مورد علاقه ترک 2020-21 سال تحصیلی به تنهایی و فقط چیدن با آموزش و پرورش درمانی کهنه به تقویم در پاییز. به عبارت دیگر آنها نمی خواهند به کار بیشتر و نه ترک و دانش آموزان به طور دائم ، تنها 15% مورد علاقه گسترش این مدرسه در سال است.

بدون شک دیگر سال تحصیلی خواهد بود یک بار در معلمان. در واشنگتن که در آن اتحادیه معلمان قوی است تحت دموکراتیک تحت کنترل دولت وجود دارد که نیاز به سخت مذاکره. کار بیشتر باید توجیه بیشتر پرداخت. بیایید شروع به کسانی که بحث در حال حاضر.

یک بحران نیز می تواند یک فرصت برای تبدیل راه واشنگتن را انجام میدهد. بیایید پیاده سازی یک سیستم آموزشی که بهتر در خدمت دولت دانش آموزان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب