در طول همه گیر رای دهندگان ثبت نام به سقوط کردن یک صخره در مینه سوتا

به عنوان جدید ثبت نام رای دهندگان افزایش یافت و در اوایل سال جاری Minnesotans به نظر می رسد هیجان زده در مورد

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

به عنوان جدید ثبت نام رای دهندگان افزایش یافت و در اوایل سال جاری Minnesotans به نظر می رسد هیجان زده در مورد مصاحبه برگه های رای در سال 2020 انتخابات است.

اما پس از آن COVID-19 همه گیر آمار و ثبت کاهش یافته و مانند یک سنگ است.

تعداد رای دهندگان ثبت نام به بازیگران آراء سقوط از 25,618 در ماه مارس به 3,543 در ماه ژوئن — 86 درصد شیرجه دولت انتخابات کارگردان David Maeda گفت: در این هفته.

این تعداد مارس ممکن است "کمی باد" به دلیل مینه سوتا برگزار شد اولین انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری از سال 1956 در مارس 3, و چندین هزار تن از شهروندان ثبت نام برای رای دادن در انتخابات.

از ژانویه تا مارس سال جاری ثبت شد و جلوتر از سرعت در سال 2016 آخرین انتخابات ریاست جمهوری سال است. آن را مانند نگاه مینه سوتا ممکن است در دوره رکورد میزان مشارکت برای نوامبر. 3 انتخابات عمومی.

اما ثبت نام برای رای دادن شروع به سقوط در اواسط ماه مارس پس از اولین COVID-19 مورد تایید شدند در مینه سوتا و دولت شروع به بسته شدن مدارس و کتابخانه ها و بسیاری از ساختمان های دولتی و اجرای stay-at-home سفارشات اجتماعی فاصله مورد نیاز و ممنوعیت های زیادی کرد. که به معنای محبوب ترین گزینه برای ثبت نام رای دهندگان شد و عملا تعطیل.

درب-ضربه زدن مبارزات انتخاباتی به پایان رسید وجود دارد رویدادهای عمومی در دسترس برای راه اندازی رای دهندگان ثبت نام جداول و شهروندان نمی تواند رها کردن فرم ثبت نام در بسته شهر و شهرستان در انتخابات دفاتر. یکی از محبوب ترین فرصت برای ثبت نام رای دهندگان است که آنها برای درخواست و یا تمدید آنها مجوز رانندگی Maeda گفت: اما این دفاتر نیز توقیف شد.

مینه سوتا را کاهش رای دهندگان ثبت نام آینه کشورهای دیگر. این حزبی مرکز برای انتخابات نوآوری و تحقیقات در ماه گذشته گزارش داد که تعداد رای دهندگان ثبت نام شده در 13 ایالت این نظر سنجی در ماه آوریل کاهش یافته است بیش از 70 درصد در مقایسه با آوریل سال 2016.

در برخی دیگر از کشورهای, گروه, گزارش, افزایش ثبت نام رای دهندگان اعتراض ها در واکنش به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس در اواخر ماه مه. که رشد ظاهر نشده در مینه سوتا — حداقل هنوز رتبهدهی نشده است.

تغییر رویکرد

آن را خیلی زود به آنچه پیش بینی همه گیر را در دراز مدت تاثیر در روند ثبت نام رای دهندگان خواهد بود. اما درایوهای به ثبت نام رای دهندگان جدید به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد.

اتحادیه زنان رای دهندگان در مینه سوتا که انجام داده است در شخص رای دهنده ثبت نام درایوهای سال است که در تلاش برای ابداع راه های جدید برای تماس با رای دهندگان بالقوه جدید سعید نیک هارپر لیگ مشارکت مدنی مدیر.

آن برنامه ریزی شده بود به داوطلبان فن به مدارس سراسر کشور در بهار امسال به ثبت نام فارغ التحصیل از سالمندان برای رای دادن اما کسانی که در رویدادهای عمومی لغو شد. "وجود ندارد یکی دیگر از راه های خوب برای تماس با کسانی که مردم را" هارپر گفت.

کتابخانه ها و دیگر مکان های عمومی که در آن لیگ و اعضای تعیین کرده اند تا رای دهندگان ثبت نام جداول بسته بودند و رویدادهای اجتماعی نامیده می شدند ، در ضمن هارپر گفت: این سازمان از رهبران نگران شده بودند با قرار دادن داوطلبان در معرض خطر بودن در معرض ویروس.

با وجود این موانع لیگ خواهد شد پیدا کردن راه هایی برای ادامه ثبت نام رای دهندگان جدید در این سال, او گفت:. برای مثال برخی از شعبههای محلی در حال تماس با کلیساها و پناهگاه بی خانمان به ترتیب ثبت نام فرصت.

مینه سوتا رای دهندگان اجازه می دهد تا به ثبت نام آنلاین. این گزینه در دسترس است در mnvotes.sos.mn.ما.

شهروندان واجد شرایط نیز ممکن است ثبت نام در نظر سنجی اولیه انتخابات روز Aug. 11 و یا انتخابات عمومی روز Nov. 3.

اما Maeda مردم را تشویق به ثبت نام قبل از آن. ثبت نام در انتخابات "زمان بیشتری طول می کشد," او گفت:, "و بسیاری از تمرکز در دفتر ما این است که مطمئن شوید که هنگامی که ما به ماه نوامبر رای گیری مکان امن برای مردم به رای دادن در. اگر ما یک مقدار زیادی اگر افرادی که نیاز به به روز انتخابات ثبت نام که به ایجاد خطوط دیگر که ما می خواهیم برای جلوگیری از."

به دنبال رای دهندگان بالقوه

نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد Minnesotans مشتاق هستند برای رای دادن به این سال است. برای اولین بار او گفته بود جای تعجب زیادی 21 درصد مردم در انتخابات — بیش از 850,000 رای دهندگان — برای 3 مارس ریاست جمهوری اولیه.

یکی دیگر از نشانه ای از رای دهندگان علاقه تعداد زیادی از مردم که برای اعمال رای گیری غایب است. "این شدت بالاتر از ما تا کنون دیده ام" Maeda گفت: — 207,835 برنامه تا کنون در این سال در مقایسه با 7,939 در همه 2018 و 8,964 در سال 2016.

مقدار زیادی از مردمی خواهد بود جستجو برای "واجد شرایط اما ثبت نشده" رای دهندگان — و یا EBUs — برای چهار ماه آینده.

مینه سوتا وزیر امور خارجه است که حزبی ثبت نام الکترونیکی مرکز اطلاعات و ارسال ماهانه پستها به کسانی که EBUs در دولت Maeda گفت. پس از سال 2014 در این دفتر انجام داده 1.7 میلیون چنین پستها در دولت و بیش از 880,000 دریافت کنندگان ثبت نام برای رای دادن.

واشنگتن-بر اساس حزبی مشارکت رای دهندگان در مرکز و شریک زندگی خود را, مرکز رای دهندگان اطلاعات در حال پیوستن به شکار برای EBUs. آنها پستی ثبت نام رای دهندگان برنامه های کاربردی به بیش از 800,000 Minnesotans این ماه به عنوان بخشی از بزرگترین آنها-تا کنون کمپین برای ثبت نام رای دهندگان جدید.

بیش از یک میلیون Minnesotans واجد شرایط برای رای دادن اما ثبت نکرده این سازمان در بیانیه ای گفت. دو سوم از آنها جوان هستند مردم از رنگ و زنان مجرد — گروه هایی که اغلب حرکت بین انتخابات و ثبت نام و رای دادن در نرخ پایین تر از بقیه جمعیت.

رای دهندگان مشارکت مرکز می خواهد به این "در طول تاریخ جوامع محروم" به حق رای خود به منظور "تقویت دموکراسی" صفحه گاردنر گروه موسس و رئیس هیئت مدیره گفت.

احزاب مقابله با ویروس

اجتماعی فاصله قوانین جلوگیری از آنها را از اجرای سنتی خود را درب-ضربه زدن مبارزات به ثبت نام رای دهندگان دموکرات مینه سوتا-کشاورز-کارگر و احزاب جمهوری خواه هستند با توسل به جایگزین تاکتیک برای ثبت نام هواداران برای رای دادن.

در سال 2016 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آمد عرض شارب از تبدیل شدن به اولین جمهوری خواه به حمل مینه سوتا پس از سال 1972 است. متقاعد شده است که او می تواند برنده این سال او و حزب جمهوری خواه شروع به سازماندهی خود دولت عملیات در اواخر سال 2016 و در حال حاضر دفاتر پرداخت کارکنان و شبکه های داوطلب در سراسر مینه سوتا انجام آنچه آنها می گویند که این حزب بزرگترین عملیات زمینی تا کنون.

"ما در حال ترک هیچ سنگ نمیماند که پشت. هدف ما این است که برای ثبت نام به عنوان بسیاری از رای دهندگان که ما نیاز به تلنگر مینه سوتا برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر گفت:" جمهوری خواه کمیته ملی سخنگوی Preya Samsundar.

هماهنگ ملی و ایالتی و محلی ایران کمپین های میزبانی ویدئو کنفرانس و با نامه نوشتن کمپین برای ثبت نام رای دهندگان میزبانی وب "MAGA جلسات" و گروه کوچک تجمعات و ایجاد فرم آنلاین ثبت نام رای دهندگان سایت. در حالی که بسیاری از جولان نامزدها در حال ساخت ظاهر عمومی بدون پوشیدن ماسک یک حزب عمل گفت: داوطلبان و کارکنان این زمینه با استفاده از ماسک های دست عفونی و تمرین های اجتماعی فاصله به عنوان آنها به آرامی انتقال به درب سنتی-ضربه زدن به ثبت نام رای دهندگان.

برای جلوگیری از گسترش COVID-19 دولت DFL رئیس Ken Martin گفت کارکنان و داوطلبان را متوقف کرده اند و تقریبا همه در شخص ثبت نام رای دهندگان تلاش و به جای تماس با EBUs توسط تلفن, پیام های متنی و دیگر ابزار دیجیتال. "تا کنون ما را دیده اند هر کاهش سرعت در ثبت نام رای دهندگان جدید," او گفت:.

این حزب بیش از آن رای دهندگان-تماس اهداف و گرفتن بازخورد مثبت از رای دهندگان که می خواهند برای شرکت در مکالمات و داوطلب به کار در مبارزات انتخاباتی او گفت:. "با وجود این واقعیت است که ما در درب ما نیست, از دست رفته یک گام در طول راه."

EBUs نیز خواهد بود اهداف ملی رای دهندگان ثبت نام گروه ها مانند سنگ رای یک سازمان است که ترویج شده است ثبت نام رای دهندگان به افراد جوان برای بیش از 20 سال و Facebook که این هفته اعلام کرد که در حال راه اندازی "بزرگترین اطلاعات رای دهندگان کمپین در تاریخ ایالات متحده" با هدف ثبت نام 4 میلیون رای دهندگان قبل از ماه نوامبر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن