دوروتی دین ارائه: آشپزی ترکیبی cronut مانند طعم دسر بهشت - Mon, 01 Jun 2020 PST

ما فقط روز دور از شیرین ترین جشن تجلیل از مورد علاقه ما حلقه به شکل شیرینی: شیرینی بی شیرینی. ملی Doughnut رو

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

ما فقط روز دور از شیرین ترین جشن تجلیل از مورد علاقه ما حلقه به شکل شیرینی: شیرینی بی شیرینی.

ملی Doughnut روز که می افتد در اولین جمعه از ماه ژوئن ایجاد شده بود در سال 1938 توسط ارتش نجات به منظور بالا بردن وجوه و افتخار شیرینی Lassies زنانی که ارائه وعده های غذایی و لوازم و شما آن را حدس زده و نان شیرینی به سربازان در خطوط مقدم جبهه در طول جنگ جهانی اول

شیرینی بی شیرینی به سرعت تبدیل شد به نماد ساده از همه نجات ارتش انجام شد به سهولت جنایات جنگ. و به زودی پس از doughnut شوق در زمان ملت توسط طوفان.

دهه ی دونات تکامل یافته اند در بسیاری از جهات از خود شکل و پر کردن به مواد تشکیل دهنده و پر کردن.

اما از آن است که دومینیک انسل خلاق فرانسوی شیرینی سرآشپز و صاحب انسل نانوایی در نیویورک که واقعا لرزاند doughnut جهان است. در سال 2013 او مغز متفکر cronut. آن است که کروسانت خمیر که به شکل و سرخ شده مانند حلقه ای (از این رو نام cronut). به اندازه کافی ساده, سوگند ملایمی?

خوب این آشپزی ترکیبی مانند طعم بهشت سرخ شده اند و مردم در صف برای ساعت ها انتظار برای گرفتن دست خود را در یکی از 250 cronuts ساخته شده روزانه. Cronut حتی تا به حال scalpers فروش $5 cronuts برای $40 و مردم آنها را خرید!

بله آنها که خوب است. نیش خود را به ظریف پوسته نشان می دهد یک وب سایت از نور و پوسته پوسته لایه ها و طعم شیرین اذوقه و نوشابه deliciousness.

این نسخه ساده شده از cronuts خواهد شد که شما در ابر نه بدون نیاز به صبر در خط و یا در یک کوچه برای یک غریبه به باز فلش cronut به صف کت سنگر.

و ما نمی خواهد ساخت, در خانه, کروسانت خمیر; هیچ افزایش یا ورز درگیر (بازدم). فقط یک جعبه از فروشگاه خریداری پف قنادی, تخم مرغ, دارچین و شکر. آه و روغن برای سرخ کردن.

این پف خمیر شیرینی مناسب برای تقلید از کروسانت خمیر مورد استفاده اصلی cronuts به دلیل آن است که پر از لایه های کره است که گسترش زمانی که از آن بازدید روغن داغ. که باعث می شود آنها را پف کردن قد بلند ایجاد لایه های متعدد و روح جیب سراسر cronut.

این فوق العاده ساده دستور شکسته شدن به آشکار پف خمیر شیرینی و مسواک زدن آن را با تخم مرغ مورد ضرب و شتم و سپس آبپاش در دارچین و شکر مخلوط.

پس از آن خورده دوباره به شکل اصلی آن در امتداد درز برش را به حلقه ای شکل و سرد قبل از سرخ کردن. متناوبا, می توان آنها را پخته و در دمای 400 درجه برای 22-26 دقیقه یا تا زمانی که طلایی و اغراق هر چند آن را به تغییر بافت و عطر و طعم.

سرخ شده cronuts هستند و سپس نورد در دارچین و شکر مخلوط و آماده به برد – OK بلعیدم.

مانند بسیاری از دونات, cronuts می توان نورد در قند آغشته به لعاب و/یا پر شده با مربا یا شیرینی خامه. آنها شگفت انگیز با قهوه یا حرکت شبیه چمچه زنی بستنی وانیلی.

و مطمئن شوید که برای سرخ کردن تکه های بیش از حد. باور من – شما می خواهید به دوست داشتن تا آخرین قطعه!

پف قنادی Cronuts

اقتباس از bijouxandbits.com.

1/4 فنجان شکر

2 قاشق چای خوری دارچین

آرد به گرد

2 ورق پف قنادی خمیر ذوب شده

1 تخم مرغ مورد ضرب و شتم

3 فنجان روغن برای سرخ کردن

در یک کاسه متوسط با هم ترکیب شکر و دارچین; تنظیم آن را کنار گذاشته است.

محل دندانه دار کردن سیم در یک rimmed ورق پخت; تنظیم آن را کنار گذاشته است.

به آرامی آرد یک کار سطحی و آشکار شدن یک ورق از خمیر پف دار. با استفاده از یک قنادی, قلم مو, قلم مو روی خمیر را با برخی از مورد ضرب و شتم تخم مرغ و سپس به آرامی نم نم با برخی از دارچین و شکر مخلوط.

برابر پف خمیر شیرینی پشت در امتداد درزها به سوم پس از آن در همان فرم آن آغاز شده از جعبه. تکرار با ورق دوم از شیرینی. با خمیر خورده استفاده کنید 3-اینچ دور برش به برش سه دوناتها از هر ورق در مجموع شش دوناتها.

هنگامی که برش خمیر حتما فقط با فشار پایین و جلو و راست بالا. نه پیچ و تاب و برش به عنوان این می تواند مهر و موم لبه های جلوگیری از لایه هایی از poofing. سپس با استفاده از 1 اینچ دور برش به برش سوراخ از هر شیرینی بی شیرینی. محل doughnut حلقه ها و چاله ها در آماده دندانه دار کردن سیم و یخ به مدت 15 دقیقه.

در حالی که خمیر در حال انجماد اضافه کردن روغن به بزرگ, عمیق تابه ریخته و حرارت 375 درجه بیش از متوسط حرارت بالا. پخت و پز در دسته دو, سرخ کردن دونات 4-6 دقیقه در یک طرف و سپس تلنگر و سرخ یکی دیگر از 2 تا 4 دقیقه. دوناتها باید طلایی و اغراق شده و خمیر پخته باید از طریق.

محل پخته دونات در یک حوله کاغذی-اندود ورق تخلیه به طور خلاصه و سپس رول آنها را در دارچین و شکر مخلوط. تکرار با باقی مانده دونات و پیراشکی ،

آدری و آلفارو را می توان در رسید spoonandswallow@yahoo.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن