اهدا قرص کمک به بیماران بیمارستان ارتباط با عزیزان از راه دور

ویلما Loitz از Winona, Minn., گریه اولین بار او را دیدم او 96 ساله و مادر در چت تصویری. آن شده بود و ماه از او

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

ویلما Loitz از Winona, Minn., گریه اولین بار او را دیدم او 96 ساله و مادر در چت تصویری. آن شده بود و ماه از او می گذشته اند قادر به دیدن مادرش در خانه سالمندان است.

"هنگامی که ما چت تصویری ما پرتاب آغوش و بوسه و فقط می گویند که چقدر دوست دارم و از دست هر یک از دیگر. و او به شما می گویند: "چه مدت است که این به گذشته است؟' "Loitz گفت.

Loitz و مادر را تصویری گفتگو و تقریبا هر روز از دریاچه وینونا مانور — تسهیلات جایی که او با مادرش زندگی می کند — دریافت اهدا قرص.

قبل از COVID-19 همه گیر رخ داد Loitz در فرد بازدید در هر روز دیگر. اما از ماه مارس بسیاری از بیمارستان ها و مراکز محدود کرده اند تقریبا تمام بازدید کنندگان برای جلوگیری از گسترش ویروس. این بدان معناست که بیماران بیمارستان و مرکز مراقبت از ساکنان قادر به خانواده و دوستان شما را متوقف.

"گذشت زمان آن را فقط نگه داشته شدن سخت تر" Loitz گفت.

اولیویا و هاوارد گلر پایه و اساس ایمنی بیمار داده می شود فای را فعال کنید قرص مانند iPads ها به بیش از 30 بیمارستان در سراسر ایالت بنابراین بیماران و ساکنان می توانید اقامت در تماس با عزیزان. این قرص همچنین بیماران با دسترسی به اینترنت و اخبار بازی.

بنیاد خریداری کرده 250 قرص تا کنون شده است و توزیع آنها از چند هفته گذشته گفت: لیندا گلر اکسلراد, بنیاد, مدیر اجرایی.

Loitz گفت: این قرص شده اند به خصوص مفید است زیرا مادر او دارای مشکل شنوایی معنی آنها نمی تواند صحبت فقط از طریق تلفن.

"من حتی نمی دانم که چگونه به آن را توضیح دهید. آن را فوق العاده بوده است چرا که در حال حاضر ما تماس بگیرید و ما می توانیم هر یک از دیگر," او گفت:.

گلر اکسلراد گفت که او غمگین اخبار در مورد اعضای خانواده است که می تواند هر یک از دیگر حتی اگر آنها در حال مرگ بودند.

"ما در تلاش برای پیدا کردن یک راه به چیزهای ساده تر برای بیماران," او گفت:.

این طرح آغاز شده و در اواخر ماه آوریل و پایه و اساس را مطرح کرده است نزدیک به $11,000 از محلی اهدا کنندگان. بسیاری از قرص های آمازون Fire HD 8 مدل که هزینه ای در حدود 90 دلار در هر. سامسونگ تبلت و ipad نیز استفاده می شود.

"مردم شده اند و واقعا سخاوتمندانه. من فکر می کنم شاید به این دلیل که همه تا به حال یک تجربه قبل از آن کسی در خانواده خود بوده است و آنها می دانند که چقدر مهم است به ماندن در تماس با آن شخص" گلر اکسلراد گفت.

بنیاد رسیده به مینه سوتا انجمن بیمارستان که تماس بیمارستان اعضا در سراسر کشور برای دیدن اگر وجود دارد یک نیاز برای قرص.

"ما دیدیم که اعضای ما علاقه مند بودند به دنبال این فرصت و مطمئن شوید که بیماران خود را به حال یکی دیگر از راه برای ارتباط با عزیزان خود گفت:" امیلی Lowther و ارتباطات و مدیر بیمارستان مینه سوتا انجمن.

این قرص ها نه فقط برای کسانی که در بیمارستان بستری با COVID-19 اما برای هر بیمار تحت هیچ بازدید کننده محدودیت اگر کارکنان احساس می کنند می تواند به نفع. که همان است که برای دریاچه وینونا مانور.

Jan the nha party, CFO و خزانه دار از وینونا خدمات بهداشتی گفت: علاوه بر بازدید کنندگان در حال ممنوع, فعالیت های گروه ها و اجتماعات نیز لغو شده است. اما او گفت که این قرص به بیماران اتصال به جهان و ارائه آنها را با سرگرمی به تصویب زمان.

"این واقعا شده یک نعمت غیر مترقبه برای بیماران و ساکنان. نه تنها در امکانات ما بلکه متعدد دیگر بیمارستان ها و خانه های پرستاری در سراسر مینه سوتا شده است بهره مند از خود سخاوت" the nha party گفت.

گلر اکسلراد گفت: انزوا یکی از بزرگترین چالش ها در طول همه گیر هم برای افراد سالم و کسانی که در بیمارستان و او خوشحال است او می تواند در هر راه او می تواند.

"حتی اگر ما نمی تواند کمک به آنها را با مراقبت های پزشکی خود را, ما می توانیم کمک به ارائه برخی از تسکین روحی به آنها," او گفت:. "امیدوارم ما تاثیر داشته در راه است که اجازه می دهد مردم را به ماندن در تماس با هر یک از دیگر تا زمانی که همه از این است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن