دومینیک اسمیت باز می شود تا در مورد در حال رشد در آمریکا: 'شما روبرو می شوند و نژادپرستی در هر سطح'

دومینیک اسمیت مانند بسیاری دیگر از ورزشکاران تا به حال به انتقال پلت فرم خود را از یک بحران دیگر.چهار سال متس

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

دومینیک اسمیت مانند بسیاری دیگر از ورزشکاران تا به حال به انتقال پلت فرم خود را از یک بحران دیگر.

چهار سال متس کهنه کار خود را آغاز بهار کمک به ورزش' کمپین برای توقف در پی رشد شیوع کروناویروس در سراسر ایالات متحده در حال حاضر او متمرکز خود را در رسانه های اجتماعی خوردها در صحبت کردن در برابر نژاد پرستی و بی عدالتی اجتماعی در سومین هفته از تظاهرات خواستار عدالت برای جورج فلوید و بسیاری دیگر از قربانیان خشونت پلیس و سفید برتری.

"وقتی که من پیش نویس در سال 2013 و چپ لس آنجلس, من در نهایت درک آنچه که پدر و مادر من تدریس شده من تمام زندگی من" اسمیت, 24 نوشت: در یک پست به او Instagram و توییتر صفحات در روز یکشنبه. "به عنوان یک مرد سیاه پوست در امریکا شما روبرو می شوند و نژادپرستی در هر سطح. پدر و مادر خود آمادگی شما برای آن است. آنها آمادگی شما برای روال پلیس متوقف می شود. آنها آمادگی شما در چگونه به صحبت کردن با مردم با احترام.

"هنگامی که شما یک اعتصاب در برابر شما (رنگ پوست) شما را به مردم شما را در سراسر آمده مثل شما و شما آن را انجام دهید با احترام و با لبخند با عشق" اسمیت توضیح داد. "من درک نمی کنند آن را به عنوان یک بچه. رفتم عمدتا سیاه, مدارس تمام زندگی من به طوری که من رو به دنیای واقعی آن را به من رسید. من دیدم که چگونه ما مظلوم بودند دست اول ... من دیدم که چگونه من در برابر و ناعادلانه رفتار فقط به خاطر من رنگ پوست. بدون مردم و حتی تلاش برای رسیدن به می دانم که آنها در حال حاضر به یک ادراک در سر خود را که در من بود.

"من نمی گویم همه مردم باید تعصب و یا نژادپرستانه چرا که آنها نه" اسمیت ادامه داد. "من فقط صحبت کردن در تجربیات شخصی من بود."

اسمیت نیست فقط سیاه, بازیکن بیس بال — یا ورزشکار حرفه ای به طور کلی — که این را می داند و قطعا نمی خواهد آخرین برای به اشتراک گذاشتن حقیقت زشت از چه نژاد پرستی به نظر می رسد حتی در کوچکترین شکل.

روز جمعه سابق یانکی گری شفیلد طریق بازیکنان تریبون در مقاله ای با عنوان "آیا شما اعتقاد من در حال حاضر ؟" مشترک چگونه او بار توسط پلیس تمپا در سال 1986 در حالی که هنوز چشم انداز در تخمیر جزئی-سیستم لیگ. شفیلد بود با متس آس Doc Gooden که او نیز مورد ضرب و شتم توسط پلیس.

"نام دیگری است که در بیش از یک مناسبت می تواند به راحتی اضافه شده است که لیست طولانی (از کسانی که جان خود را در دست پلیس)? گری شفیلد," او نوشت. "من با عموی من دوایت Gooden و برخی از دوستان در دانشگاه فلوریدای جنوبی بازی بسکتبال. به عنوان ما ترک در سه جداگانه اتومبیل, ما همه طول کشیده و بدون علت است. پلیس بازداشت عموی من — او را در کافهای و ناودان او چهره برای اولین بار به زمین ... آنها اقدام به ضرب و شتم همه ما unmercifully."

لیست طولانی شفیلد اشاره به شامل فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس که کشته شد در حالی که در بازداشت پلیس در ماه مه Breonna تیلور یک زن که به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن توسط پلیس صدور یک حکم در خود Ahmaud Arbery یک مرد سیاه پوست در کارولینای شمالی کشته سفید supremacists در حالی که آهسته دویدن و دیگران بی شماری است. اسمیت همچنین ابراز خشم خود را برای بسیاری از کسانی که از دست داده ام جان خود را به دلیل بی معنی اعمال خشونت و تعصب است.

"نباید آن را گرفته اند مرگ بسیاری از زنان و مردان بی گناه جهان را به اطلاع" اسمیت نوشت. "و اگر ما رسانه های اجتماعی و یا تلفن های هوشمند چگونه بسیاری از مردم بیگناه را ما از دست داده ؟ سکوت را می کشد."

سطح خشم بیش از نژادپرستی و بدون کنترل اقتدار پلیس بین المللی رسیده ارتفاعات در حالی که در وسط هنوز هم مواج coronavirus بیماری همه گیر. حتی اگر مردم باید در خانه و یا تمرین امن اجتماعی فاصله جرم تظاهرات شکسته در سراسر جهان — بیش از آخر هفته بیش از 40 تظاهرات صورت گرفت در نیویورک به تنهایی و آخر هفته قبل حدود 25000 نفر را به خیابان های نیویورک خواستار تغییر دهید. بسیار شبیه به کروناویروس تبعیض علیه هیچ کس, نژاد پرستی و خشونت پلیس نیز نمی تواند چیزی است که جامعه منتظر را حل کند.

"این سیستم به قتل آفریقایی-آمریکایی ها و اقلیت ها برای صدها سال به اندازه کافی به اندازه کافی است" اسمیت گفت. "من نمی خواهم به ترس از متوقف شدن توسط یک افسر پلیس و یا نگاه کردن به خاطر رنگ پوست! ... این قابل قبول نیست این درست نیست این اخلاقی نیست. مردم ما مبارزه شده است برای چندین دهه و با ما هنوز امروز در اینجا رسیدن به فصل دیگری از زندگی مهم است.

"نژاد پرستی چیزی است که هر روز اتفاق می افتد و آن را به هر روز رو به جلو برای ایجاد یک جهان از فرصت های برابر" اسمیت نوشت. "من باور ما! تواند تغییر کند."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن