بازی های دیجیتال برای کودکان ADHD ناوشکن ایرانی به هواپیماهای امریکایی - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

می توانید یک بازی ویدئویی کمک به کودکان مبارزه با كمبود? این سوال الهام امیدوار سرفصل ماه گذشته پس از غذا و دا

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

می توانید یک بازی ویدئویی کمک به کودکان مبارزه با كمبود?

این سوال الهام امیدوار سرفصل ماه گذشته پس از غذا و دارو مجاز بازاریابی از اولین بازی های دیجیتال است که ممکن است تجویز شده برای درمان کودکان سنین 8 تا 12 که مبتلا به بیش فعالی/نقص توجه اختلال است.

در EndeavorRx طراحی شده برای اپل و iPads کودکان, راهنمای آواتار گشت و گذار از طریق گدازه های مذاب و یخ زده رودخانه, dodging آتش و یخ در حالی که گرفتن اشیاء پرواز.

بازی هنوز در دسترس نیست برای خرید نه قیمت منتشر شده است اما آن بوستون مبتنی بر توسعه Akili تعاملی آزمایشگاه ممکن است در حال حاضر از ویژگی های وضعیت خود را در تبلیغات و دنبال پوشش طرح بیمه. بدون سفر به داروخانه مورد نیاز است: پزشکان و پرستاران را قادر به تجویز بازی دادن به پدر و مادر یک کد برای دانلود یک برنامه است.

Akili وب سایت سیاهی های دیجیتال خود را به عنوان رویکرد "آینده پزشکی است." اما برخی از منتقدان می گویند: نه خیلی سریع. "این یک شگرد بازاریابی" گفت: روانشناس بالینی و پژوهشگر راسل بارکلی نویسنده چندین کتاب در ADHD.

Barkley و سه نفر دیگر از كمبود کارشناسان که بررسی Akili تحقیقات گفت: این شرکت بود overpromising با یادآوری میکند که EndeavorRx ارائه می کنند معنی دار برای کمک به کودکان تلاش در مدرسه و در خانه با گاهی اوقات ناتوان کننده اختلال عصبی تکاملی که علائم عبارتند از: حواس پرتی و فراموشی و تکانشگری.

"من کمی شوکه شده و بیشتر بهت زده در مورد اینکه چرا FDA را تایید کند و این اجازه می دهد آن را به تواند برای پرداخت بیمه گفت:" علامت گذاری تفاهم رئیس یادگیری کودکان درمانگاه در دانشگاه مرکزی فلوریدا که منتشر کرده است تحقیقات گسترده ای در دیگر مغز-آموزش ساخت برنامه های مشابه ادعا می کند.

"من تنفر از دیدن پدر و مادر از جان گذشته صرف پول بر اساس وعده های خالی. ... در زمینه های اخلاقی, من فکر می کنم این اشتباه به مردم بگویید که به پزشکان برای تجویز این که آن را نشانی از هیچ چیز از دنیای واقعی اهمیت است."

در یک ایمیل Akili اجرایی ادی Martucci گفت: این شرکت به دنبال تایید FDA "به خانواده ها و پزشکان اعتماد به نفس کامل در محصول ما است." او به نام انتقادات "نادرست و سوء تفاهم از FDA روند" افزود: "ما در حال هیجان زده در مورد این FDA شوی که به وضوح نشان می دهد EndeavorRx است کم خطر و هدفمند برای درمان شناختی موضوع است."

در اختلاف است در دنیای واقعی ارزش آنچه که "هدف قرار دادند." Akili را قوی ترین شواهد از EndeavorRx را از مزایای بالقوه است که عملکرد کودکان در 21.6 دقیقه مداوم-تست عملکرد شناخته شده به عنوان تست از متغیرها توجه است. آزمون شرح داده شده توسط توا Co. به عنوان "طولانی و خسته کننده" نیاز به شرکت کنندگان به فشار یک دکمه به طور متناوب بعد از دیدن خاصی شکل هندسی.

Akili پیشرو مطالعه در حمایت از آن ترخیص کالا از گمرک FDA است که این شرکت برای پرداخت می شود و, که منتشر شد در ماه فوریه در مجله لانست دیجیتال, سلامت, کارشناسی, مجله یافت 36 درصد از کودکان که بازی خود را برای 25 دقیقه در روز و پنج روز در هفته برای یک ماه دیگر تا به حال کسری از توجه به عنوان اندازه گیری توسط توا.

اما منتقدان سوال که آیا این تغییر به احتمال زیاد به تحت تاثیر قرار خود را در مدرسه و یا رفتار.

"اثرات فقط نمی تعمیم" Barkley گفت. "شما بهتر در بازی و هر چیزی شبیه به بازی این بازی."

Martucci مقابله که EndeavorRx است که به طور خاص طراحی شده برای کمک به کودکان مبتلا به ADHD که مبارزه با توجه خاص به مسائل.

"حتی اگر بی توجهی است که اغلب کمتر شناخته شده از آشکار علائم مانند بیش فعالی شنیده ایم از خانواده های متعدد و پزشکان است که آنها به دنبال گزینه های جدید به طور خاص کمک به کودکان مبتلا روز به روز چالش های ناشی از توجه به مسائل" او گفت:.

FDA پاک EndeavorRx به عنوان یک کلاس II پزشکی دستگاه (یک دسته که شامل طراحی صندلی چرخدار و بارداری کیت) از طریق یک تنظیم مقررات بررسی روند که کمتر دقیق از یکی از مورد نیاز برای داروهای جدید. در حال حاضر که EndeavorRX شده پاک آینده توسعه خواهد شد فقط نیاز به نشان می دهد "قابل توجه ارزی" به تصویب این بازی.

EndeavorRx است که بر اساس نرم افزار اختراع در آزمایشگاه آدم Gazzaley عصب شناسی در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو. او در حال حاضر عضو هیئت مدیره Akili. این شرکت شروع به تعقیب آن از تایید FDA در سال 2013, ارسال داده از پنج مطالعات مربوط به بیش از 600 کودکان است.

چهار نفر از پنج مطالعات که یکی از آنها هنوز منتشر نشده بودند تماما یا بخشی از بودجه به وسیله Akili با توجه به شرکت. لانست دیجیتال گزارش سلامت گفت: سرب نویسنده که مطالعه پرداخت می شود مشاور با گزینه های سهام در شرکت و سه نفر دیگر از نویسندگان بودند Akili کارکنان. آن را نادر برای شرکت به پرداخت برای چنین تحقیقاتی اما مجلات مورد بررسی نیاز به چنین روابط فاش شود به عنوان پتانسیل تضاد منافع است.

نویسندگان لانست مطالعه هشدار داده است که نتایج آنها کافی نبود به پیشنهاد بازی جایگزین برای تاسیس بیشتر برای درمان ADHD. در میان محدودیت های خود را مطالعه آنها اشاره کرد که آنها تا به حال مستثنی کودکان مصرف داروهای ADHD یا که اضافی "قابل توجهی" مشکل روانپزشکی ترک در سوال که آیا حتی توا بهبود خواهد اعمال می شود به آن گروه.

نویسندگان همچنین فاش کرد که آنها هیچ تفاوت بین پدر و مادر' ارزیابی کودکان در EndeavorRx گروه و یک گروه کنترل که با بازی های کامپیوتری بازی کلمه است. هر دو گروه از پدر و مادر گزارش پیشرفت نشان می دهد ممکن است وجود یک اثر دارونما و پیشرو نویسندگان به حدس و گمان است که "هر گونه مداخله است که نیاز بیمار به شرکت در منظم و ساختار تنظیم است که ممکن است شامل شکست های مکرر و یا تکرار دیده می شود به عنوان یک پتانسیل مداخله برای ADHD."

مورد EndeavorRx زنده گسترده و طولانی نهفته جنجال بر سر فواید و خطرات کامپیوتری "آموزش مغز," بخشی از یک صنعت جهانی پیش بینی شده به ارزش بیش از 8 میلیارد دلار تا سال 2021.

برای چندین سال محققان و رهبران صنعت را مورد بحث که آیا بازی "بازی مغز" می تواند به طور معنی داری بهبود حافظه و دیگر مهارت های شناختی و یا اینکه آیا به پول و زمان نیاز به آنها ممکن است بهتر صرف بیشتر مبتنی بر شواهد فعالیت هایی مانند ورزش و یا کشت دوستی.

اگر چه Akili را لانست مطالعه گفت: آن را در بر داشت "هیچ عوارض جانبی جدی" از بازی, نویسندگان فاش کرد که حدود 7 درصد از محاکمه شرکت کنندگان با تجربه "خفیف یا متوسط" مشکلات از جمله سرخوردگی, سردرد, سرگیجه, تهوع و پرخاشگری است.

در عین حال منتقدان می گویند آنها کمتر نگران این مسائل بالقوه از خطر است که پدر و مادر را اتلاف وقت و پول در چه رابطه دوستانه ای به نام "لذت حواس پرتی است که هیچ تاثیری در عملکرد مدرسه و یا آموزش" هنگامی که آن منابع کمیاب ممکن است بهتر صرف تدریس و یا دیگر فعالیت های آموزشی.

از جمله پدر و مادر زیادی را تشکیل می دهند و بازار پرسود با توجه به اینکه برخی از 6.1 میلیون دلار آمریکا در کودکان سنین 2 تا 17 تشخیص داده شده مبتلا به ADHD که می تواند منجر به شکست مدرسه اجتماعی طرد و تمرد در خانه. نظرسنجی ها نشان می دهد 62 درصد از این کودکان دارو شایع ترین محرک است. در عین حال این قرص ها به طور گسترده ای ننگ نیست همیشه کمک کند و می تواند شامل عوارض جانبی شدید ترک همیشه امیدوار پدر و مادر آسیب پذیر به یک کلبه صنعت از بحث برانگیز و اغلب به کرات جایگزین مانند استادانه ورزش رژیم های بازی های رایانه ای, مکمل های تغذیه ای و بی قراری ریسندگی.

"این خیلی سخت است که برای دیدن فرزند خود به مبارزه مناسب در یک جهان که در آن آنها موفق به دیدار با انتظارات چرا که هر چیزی اشتباه است با آنها بلکه به دلیل آن است که ساده تر و مقرون به تهیه کردن به فقط یک نوع از بچه ها گفت:" الیسا Castillo یک مهندس سخت افزار و مادر دو در فرمونت کالیفرنیا.

با احتیاط از شروع دارو با پسرش در حال حاضر 12 بود که از او لگد کلاس اول دبستان بعد از مدرسه برنامه برای سوء رفتار Castillo صرف صدها ساعت تحقیق و تلاش غیر دارویی روش از جمله امگا 3 مکمل ها و آزمایش خون برای بررسی کمبود مواد معدنی و ثبت نام برای یک کارآزمایی بالینی یک بازی کامپیوتری (نه EndeavorRx) در Gazzaley آزمایشگاه که مورد نیاز خود را به درایو پسرش برای 80 مایل دور سفر به سان فرانسیسکو برای 10 جلسه دو ساعته.

پس از عدم مشاهده هر گونه پیشرفت او عبور کرده بازی های رایانه ای در تمام انواع خود لیست, او گفت:. "من در واقع فکر می کنم پسر من تصویری بازی اعتیاد یک مشکل جدی تر از كمبود" او گفت:. "من باید به انجام همه چیز را من می توانم از فکر می کنم پس از او در حال پخش نیست هر دقیقه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن