دیترویت-ساکنان منطقه بالابر ارواح با لباسهای راهپیمایی - سه شنبه, 12 مارس سال 2020 PST

فرندل مایکل. – سارا Ignash خرج می کند روز خود به دنبال پس از سگ در زمان عادی. کسب و کار خود را به طور موقت توق

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

فرندل مایکل. – سارا Ignash خرج می کند روز خود به دنبال پس از سگ در زمان عادی. کسب و کار خود را به طور موقت توقیف به دلیل coronavirus هر چند او را گرفته به پیاده روی در سمت وحشی از طریق حومه دیترویت با رقص خرس دوپا اجاره و مانند آن.

Ignash که کسب و کار در این نزدیکی هست رزویل متخصص در شبانه روزی نظافت و مراقبت از سگ یکی از حدود دو دوجین از اعضای فرندل T-Rex راه رفتن باشگاه شده اند که با پوشیدن لباس بادی برای احساس خوب jaunts در طول این استرس بار.

"این بسیار سرگرم کننده است. هیچ کس واقعا می توانید ببینید (چون) من ماسک. و وقتی که من راه رفتن و من فقط لبخند از گوش به گوش" 42 ساله Ignash گفت: قبل از پوشیدن او pink unicorn دریافت و پیشرو در روز دوشنبه بداهتا رژه.

این باشگاه بود هفتم راه رفتن پس از آن تشکیل شده در مارس. اعضای کامل بدن بادی و لباس اجرا حیطه از رقص اسب آبی و کوسه ماهی و خرس به یک, شاد, Pikachu, Stay Puft باد صبا و آقای سیب زمینی سر. و البته وجود یک T-Rex.

آنها بازحمت حرکت کردن تک فایل در امتداد پیاده رو به لحاظ محتوا مناسب tunes مانند النگو,' "Walk Like an Egyptian" و "راه رفتن دایناسور" توسط شد (نمی شد).

"هدف این گروه این است که فقط چیزی کمی عادی" گفت: Ignash گروه رهبر و عضو موسس.

اکثر اعضای T-Rex راه رفتن باشگاه نیز متعلق به الک تسلیم در فرندل و آنها را به رعایت دقیق مجموعه ای از دستورالعمل ها.

"ما به هر کسی که در آن ما در حال رفتن به راه رفتن که در آن ما در حال ملاقات و یا زمانی که ما در حال رفتن به راه رفتن گفت:" Ignash اضافه کرد که لباس های خود را به طور کامل محصور شده است و هر عضو نیز می پوشد یک ماسک در حالی که در داخل.

به علاوه اجتماعی فاصله است و هیچ مشکلی برای آنها.

"بسیاری از ما بسیار بزرگ هستند و ما باید بسیار طولانی دم" Ignash گفت. "بنابراین حفظ اجتماعی فاصله بسیار آسان است در این."

در حالی که اعضای باشگاه ضربه را از خود رژه ایده این است که به کمی تشویق به همکار خود ساکنان که باقی می ماند تحت قرنطینه به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer اقامت-در-خانه سفارش.

"که فقط واقعا چرا ما در حال انجام آن است. این تنها چیزی است که بسیار غیر منتظره است. و مردم نیاز به چیزی کمی متفاوت به شکستن بعد من فکر می کنم" Ignash گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب