لذا فشار $3T coronavirus امداد لایحه از سوی مجلس رای - Fri, 15 May 2020 PST

واشنگتن – دموکرات شروع به هل دادن کنگره بزرگترین coronavirus امداد لایحه هنوز به سمت رود خانه عبور جمعه 3 تریل

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

واشنگتن – دموکرات شروع به هل دادن کنگره بزرگترین coronavirus امداد لایحه هنوز به سمت رود خانه عبور جمعه 3 تریلیون کرگدن آنها گفت: محاصره کشور به شدت نیاز دارد اما جمهوری خواهان به نام نفخ انتخابات سال لیست آرزو.

رهبران دموکرات بودند فشار دادن پیش با وجود گله مند از حزب میانه رو leery از اندازه گیری گسترده برچسب قیمت و لیبرال ها که می خواستند جسورانه مراحل مانند پول برای پوشش کارگران حقوق.

به عنوان مرسوم تبدیل شده است از آنجا که این ویروس در زمان برگزاری کم جمعیت خانه اتاق بود نقطه چین با اعضای و مشاوران با پوشیدن ماسک محافظ هر چند برخی از جمهوری خواهان شد.

این لایحه که مطمئن شوید که برای رفتن به جایی در ایران به رهبری سنا اجازه دهید به تنهایی رسیدن به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن میز که در آن وعده داده شده حق وتو در انتظار. مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا گفت: این قانون است که دموکرات ها' باز کردن در ارائه آنچه که انتظار می رود به شکوفه به مذاکره با کاخ سفید و رهبران کنگره از هر دو طرف.

این لایحه خواهد خیط و پیت کردن تقریبا $1 تریلیون دلار به دولت های ایالتی و محلی و ارائه پول بیشتر برای ویروس تست و به پرداخت خط مقدم اضطراری کارگران است. این امر تجدید $1,200 پرداخت نقدی برای افراد و گسترش اضافه شده $600 هفتگی بیمه بیکاری پرداخت می شود در طول بیماری همه گیر.

دموکرات ها را رد کرد اوباما استدلال که این اقدام به سادگی تلاش دموکرات ها برای نمایش در اولویت های خود را به رای دهندگان.

"I don't give a damn در مورد ارسال یک پیام گفت:" Rep. جیم مک گاورن D-توده. "من می خواهم به ارسال کمک به کسانی که در نیاز ناامید."

Pelosi تا لود 1,815-صفحه اندازه گیری با کشت دموکراتیک اولویت های, از جمله کمک های مالی برای پوشش پرداخت اجاره بها و قبوض آب و برق, "hazard pay" برای کارگران ضروری. آن را نیز کمک به هزاران نفر از شهرداری دولت دست و پنجه نرم کردن با تضعیف درآمد و مقررات کمک به رای دهندگان بازیگران برگه های رای توسط پست الکترونیکی و افزایش کمک های غذایی به افراد کم درآمد است.

چند جمهوری خواهان بودند و انتظار برای رای دادن به این لایحه علی رغم مقررات است که همچنین شامل کمک برای خدمات پستی و محلی مدارس و $175 میلیارد دلار برای کمک به مالکان و اجاره اقامت در خانه های خود.

"این لایحه چیزی بیش از سیاست دموکراتیک دستور کار masquerading به عنوان پاسخ به کروناویروس بحران" گفت: Rep. تام کول R-Okla. او گفت: این لایحه این است که "هیچ جا و هیچ جا در رفتن سریع است."

این قانون می آید که این کشور همچنان به مبارزه با سلامت و بحران اقتصادی ناشی از این ویروس بسیار مسری است که ادعا کرده بیش از 85,000 زندگی در ایالات متحده و باعث حداقل 36 میلیون نفر به از دست دادن شغل خود. فقط پنج شنبه, دولت گزارش داد که تقریبا 3 میلیون نفر ظ تعداد مدعیان بیکاری در هفته گذشته است.

پاسخ بوده است موج بی سابقه ای از کسری مالی فدرال کمک های اولیه با هدف propping تا کسب و کار حمایت از خانواده ترازنامه و پرداخت هزینه برای یک سیستم بهداشت و درمان پاسخ. روز چهارشنبه فدرال رزرو رئیس هیئت مدیره جروم پاول خواست قانونگذاران به عمل بیشتر هشدار داد که شوک اقتصادی است "به طور قابل توجهی بدتر" از هر رکود اقتصادی پس از رکود بزرگ.

دولت بودجه قرار بود $4.6 تریلیون حتی قبل از همه گیر رسید. چهار قبلی اضطراری صورت حساب در حال حاضر اضافه شده تقریبا 3 تریلیون دلار به این, اما نه دستگیر اقتصاد را رها کنید. ساخته شده است که ایران با کسری شاهین مضطرب در مورد چشم انداز کمک های بیشتر. و نظرسنجی ها نشان می دهد حزب جمهوری خواه رای دهندگان فکر می کنم که دولت به طور کلی انجام به اندازه کافی.

جمهوری خواهان در حال حاضر خواستار "توقف" قبل از توجه به کمک های بیشتر بازتاب تفرقه بین اصولگرایان که احساس می کنید به اندازه کافی انجام شده است و بیشتر عمل گرا نمایندگان مجلس که به نفع مراحل را مانند نجات خدمات پستی از بلندی عجز از پرداخت دیون در حالی که ارائه پول نقد به درآمد گرسنگی دولت های ایالتی و محلی.

تأکید بر مخاطرات آن را نیز روشن شدن که بعد از coronavirus پاسخ لایحه احتمالا آخرین.

"من فکر می کنم این لایحه ما عبور در ماه ژوئن به احتمال زیاد آخرین عمده لایحه" گفت: سناتور. Roy Blunt, R-Mo. "ممکن است برخی از تلاش برای تصویب یک لایحه در ماه سپتامبر یا اکتبر, اما از آن خواهد شد به طور فزاینده دشوار است."

خانه دموکرات لایحه نادیده مغلوب ساختن پیشی جستن تقاضا برای برش در تامین اجتماعی حقوق و دستمزد مالیات آن را نیز نمی پر کردن حقوق و دستمزد برنامه حفاظت شده است که مورد علاقه از جمهوری خواهان و کسب و کار خود و متحدان.

اندازه گیری است به احتمال زیاد به تصویب جمعه در امتداد خط حزب هر چند تشکر. Kendra شاخ D-Okla., اعلام کرد مخالفان او در روز پنج شنبه در حالی که نیویورک جمهوریخواه پیتر کینگ می گوید که او از آن حمایت خواهد کرد.

زودتر لوایح مورد بحث به عنوان قدر از بحران تبدیل شد, روشن, ویژه جارو آرا و بحث های قابل توجه برای خود bipartisanship و احساس هدف مشترک. در حال حاضر اختلاف نظر در مورد بازگشایی اقتصاد است که به نظر می رسد جدا در امتداد خط حزب را رخنه کرد به بحث است.

در کنگره اخبار کنفرانس پلوسی D-کالیفرنیا lambasted جمهوری خواهان که گفته اید می خواهید آنها را نگه دارید در حال حاضر در بیشتر کمک هزینه. "این شگفت انگیز است برای من چقدر صبر و چقدر تحمل کسی می تواند برای درد دیگران" او گفت:.

کاخ سفید پیام تهدید به وتو روز پنجشنبه گفت که دموکرات لایحه "بیشتر در رابطه با ارائه در جلسات حزبی و ایدئولوژیک از لیست علاقه مندیهای با افزایش توانایی ملت ما برای مقابله با بهداشت عمومی و چالش های اقتصادی مواجه هستیم."

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., روز پنجشنبه گفت: عصر بود که یک "احتمال" کنگره را یکی دیگر از لایحه و گفت: این امر شامل ایران-به دنبال زبان محدود کردن مسئولیت حقوقی برای شرکت ها بازگشایی برای کسب و کار. اما او افزود: "آن را به 3 تریلیون دلار در جناح چپ مایل."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن