Dear Abby: غم و اندوه مصرف و شوهر, زندگی پس از پسر خودکشی

عزیز ابی: من و همسرم از دست ما پسر به خودکشی چند سال پیش. ما هرگز بدست بیش از آن. من تا حدودی بهبود یافته اند

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

عزیز ابی: من و همسرم از دست ما پسر به خودکشی چند سال پیش. ما هرگز بدست بیش از آن. من تا حدودی بهبود یافته اند و می خواهم به سر داشتن روابط صمیمی اما او که دور نیست همراه است.

من دیگر احساس وجود دارد هیچ دلیلی برای ادامه بر روی زمین. هیچ نقطه وجود دارد به بودن من در اینجا. من فکر می کنم در مورد خودکشی روزانه. من گفته شده است که اگر من قرار بود برای انجام این کار و صدمه زدن به خانواده به عنوان پسر من, من در حال حاضر آن را انجام داده.

ابیگیل ون بارن

من و همسرم شده است بازیگران به جهنم که غیر ممکن است برای خرس. وجود دارد هیچ راهی برای توصیف درد و خشم و غم و اندوه احساس می کنیم. من می خواهم به مرگ چون من احساس جهان را مکانی بهتر بدون من غمگین خود مصرف کردن منابع است. من باید به دنبال کمک از آنجایی که ما از دست داده و پسر شده اند و مصرف انواع دارو است که من دیگر نمی خواهید به. است وجود دارد یک راه دیگر از گزینه است ؟ — فراتر از افسرده

عزیز فراتر از افسرده: لطفا من را قبول عمیق ترین همدردی در غم از دست دادن پسر خود. من نمی توانم تصور جهنم شما و همسر خود را در حال رفتن را از طریق.

از آنجا که شما نمی توانید فکر خودکشی را از ذهن خود بسیار مهم است که شما دریافت کمک های بیشتر از من می تواند به شما در یک نامه. پزشک شما باید قرار اطلاع در مورد موضوع خود را با داروها.

همچنین یک گروه است که ممکن است مفید باشد برای شما و همسر شما از بنیاد آمریکایی برای پیشگیری از خودکشی. اگر شما در تماس با آنها می تواند به شما مراجعه به یک گروه پشتیبانی محلی برای افرادی که بازمانده یک دوست خودکشی. وب سایت afsp.org. اگر شما احساس می کنید شما را به یک نقطه که در آن آسیب رساندن به خودتان قریب الوقوع است من از شما می خواهم به تماس ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 800-273-8255. لطفا نمی دهد.

عزیز ابی: من دو فرزند. یکی 6 و دیگری یک نوزاد. من 6 ساله است اما بازیگوش در زمان. من اعتقاد راسخ دارم که فرزندان نیاز به محبت پدر و مادر بلکه پدر و مادر که نظم و انضباط زمانی که مورد نیاز است.

مادر من به تازگی به زندگی با من و شوهرم. او کمک می کند اما او باعث شده است برخی از سردرگمی در خانه ما. او نمی انضباط من 6 سال از زمانی که مورد نیاز است. در واقع او اغلب به عنوان یک کودک او باید اقدام مانند یک فرد بزرگسال. این موضوع باعث می شود من 6 ساله که گاهی اوقات بی احترامی بود.

زمانی که من و همسرم شنیدن هوشمند-دهان ما آدرس آن وجود دارد اما تنها تا آنجا که ما می توانید انجام دهید زمانی که مادر من را نمی خواهد یک نقش بزرگسالان. من تا به حال چندین گفتگو با او در مورد آن, اما هیچ چیز تغییر نکرد. من نمی خواهم او را ترک کنند اما من می ترسم نگرش او نسبت به پدر و مادر و نظم و انضباط باعث خواهد شد برخی از مشکلات واقعی در خانه من. لطفا کمک کنید. — نظم در ویرجینیا

عزیز منظم: ادامه گفتگو با مادر خود را. توضیح این که اگر چه او ممکن است فکر می کنم شما بیش از حد سخت را با کودک بزرگتر شما که فرزند و این روشی است که شما می خواهید کودک مطرح شده است. سپس به او بگویید که اگر اجرای قوانین بیش از حد برای او ممکن است برای پیدا کردن دیگر ترتیبات زندگی. صحبت کردن با کودک خود را به عنوان به خوبی. مطمئن شوید که او/او می داند که قوانین آمده از خود/پدر و مادر او و هیچ کس دیگر.

من مشکل خود را در بیانیه ای که مادر خود را گاهی اوقات عمل می کند مانند یک کودک. من آرزو می کنم شما تا به حال ذکر شد که چرا او را برای زندگی با شما. اگر شما گمان می برند این امکان وجود دارد او ممکن است تجربه شروع زوال عقل اصرار دارند که او ارزیابی شود توسط یک پزشک و یک متخصص مغز و اعصاب به اطمینان حاصل شود که او را به خوبی.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن