Dear Abby: همسر سابق ارتباط با دعوت از زن دیگر به پسر فارغ التحصیلی

DEAR ABBY: شوهر من نزدیک به 22 سال و من طلاق سال گذشته پس از او به من گفت که او نمی خواست به ازدواج کنه و نمی

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

DEAR ABBY: شوهر من نزدیک به 22 سال و من طلاق سال گذشته پس از او به من گفت که او نمی خواست به ازدواج کنه و نمی دانم اگر او همیشه مرا دوست داشت. پس ما تقسیم او به خرید یک خانه با یک زن دیگر — همان زن من مشکوک او را از داشتن رابطه با همان زن او من را تشویق به همراهی در طول ازدواج ما. (من حتی در زمان او در سفر به اروپا است.)

پسر ما که فارغ التحصیل شدن از دبیرستان. ما در حال برنامه ریزی یک دیرهنگام اجتماعی فاصله جشن فارغ التحصیلی برای پسر من و سابق من می خواهد برای او به ارمغان بیاورد. چالش من این است که من با کسی جدید و همچنین, اما او کسی است که به زندگی یک زن و شوهر از ماه بعد از من و من از هم جدا شوند. من می خواهم او را در حزب اما من نمی خواهم او وجود دارد. من احساس می کنم شرایط ما کاملا متفاوت است.

پسر من این است که اولویت من, بنابراین من تکیه نسبت به درخواست جدید من مهم دیگر نه حضور و پس از آن درخواست که او حضور نداشت یا. من هنوز هم صدمه دیده است ، چه پروتکل در اینجا چه باید بکنم ؟ — افتخار مامان در حال حرکت

عزیز مامان: من خود را درک احساسات صدمه دیده است اما همانطور که می نوشت: حزب جشن پسر خود را پيشرفت و هیچ چیز دیگری. اگر همه چیز به نوبه خود آن را به عنوان به نظر می رسد که سابق خود را ممکن است ازدواج این زن و او می تواند تا حدی در زندگی خود را هنگامی که پسر خود ازدواج شروع یک خانواده ، (با عرض پوزش!)

فضل صرفه جویی در طریق همه از این است که شما باید یک شریک جدید در زندگی خود را که می تواند کمک به بافر شما. خوشبختانه, شما خواهد بود, اجتماعی, فاصله, بنابراین شما نمی خواهد که به صرف زمان زیادی را در فضای خود را. در حالی که شما لازم نیست که به استقبال این زن با آغوش باز لطفا رعایت تعارفات اجتماعی و صرف اکثریت از وقت خود را به mingling با مهمانان دیگر.

عزیز ابی: من ملاقات یک مرد چند سال پیش. مدت کوتاهی پس از آن شوهر من گذشت. من در یک نقطه سخت و آمد به نجات من. او به من پیشنهاد یک مکان به مکان زندگی می کنند اما من خودداری کرد. پس از چند ماه من شروع به دریافت نامه عشق از او است. من با دقت به آنها پاسخ داد گفتن او را من تا به حال بدست درگیر با شخص دیگری اما اگر آن کار نمی کند, من ممکن است در نظر آشنایی او.

پس از حدود یک ماه او شروع به نشان دادن در خانه من. پس از آن من در زندگی با انسان جدید "راجر." من توضیح داد که من در عشق بود و باید او را ترک, اما او هنوز هم نشان داد تا در خانه من هر چند ماه.

من با راجر برای 11 سال پس از نبرد با مشکلات قلبی درگذشت. این مرد نشان داد در حالی که راجر در کما. من به او گفتم با عصبانیت چندین بار لطفا برای جلوگیری از آمدن به خانه من.

دو روز پس از راجر مرگ او دوباره نشان داد. او پرسید: اگر آن را خوب به من را در یک تاریخ در حال حاضر, و من آن را از دست داد. من دستور داد او را هرگز به من دوباره و به او گفت: من هرگز او را. او شروع به ارسال نامه عشق دوباره. من نمی آنها پاسخ دهد. او هنوز هم تماس و یا ارسال می کند عصبانی حروف و هنوز هم می آید با پرسیدن اگر من می خواهم برای رفتن در تاریخ. کمک! — بانک مرکزی در واشنگتن

عزیز تغذیه: اگر شما از یک وکیل باید او را/او را به نوشتن یک نامه رسمی به او گفتن شما باید سعی کردم مودبانه دلسرد توجه خود را و است که اگر او همچنان ادامه دارد و در اذیت و آزار شما خواهد شد و گزارش به پلیس به عنوان یک استاکر. سپس به دنبال از طریق با پر کردن یک گزارش با مقامات.

P. S. اگر خانه خود را است مجهز به یک سیستم امنیتی در نظر گرفتن نصب یک. او وحشت زده است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب