Dear Abby: پسر ناگهانی سایه اندازی علل صدمه و سردرگمی

عزیز ابی: من در برخورد با بدترین شکستگی همیشه. من نمی دانم آنچه من به دوست پسر من توقف میل من است. او نمی خواه

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

عزیز ابی: من در برخورد با بدترین شکستگی همیشه. من نمی دانم آنچه من به دوست پسر من توقف میل من است. او نمی خواهد با من صحبت و یا متن من برگشت و در حال حاضر او را مسدود کرده است من در Facebook. یک دقیقه او گفت که او همیشه آویزان کردن با من و بعد او به من گفت که برای جلوگیری از پیام های او و به من مسدود شده. همه از این ساخته شده است که من خارج از کنترل و در حال حاضر من می خواهم به نفرت در همه. چگونه می توانم از این افتضاح صدمه دیده است ؟ — عشق لطمه می زند و در اورگن

عزیز LOVE HURTS: قبل از اینکه من جواب این سوال من می خواهم به وزن در امضای خود "عشق لطمه می زند." آنچه که من نیاز به تحت تاثیر قرار دادن بر شما این است که عشق نمی صدمه دیده است. عشق واقعی باعث می شود مردم احساس بهتر است.

آن زمان برای جلوگیری از خود بپرسید چه چیزی شما را به اشتباه می گرفتن درمان او به طور آهسته ، اجازه می دهد من حدس تحصیل: او ممکن است احساس گناه به خاطر او کسی دیگری نیست و باید شجاعت خود را به آن. زمان خواهد شد بگویید اگر من حق هستم.

راه برای تسکین این درد و خودداری از شلاق را در دیگران خواهد بود به یاد داشته باشید آنها منزه از گناه هستند. با در نظر گرفتن درد خود را بر روی آنها شما در حال منزوی تنها خودتان. چگونه به خلاص شدن از هر گونه یادگاران که به شما یادآوری از او. اگر یک آهنگ شما را به یاد او بازی نمی دوباره آن را. خودتان را مشغول نگه دارید. تمرکز بر روی چیزهای دیگر و صحبت کردن با دوستان و خانواده خود را در مورد احساسات خود را. اگر شما, شما به زودی متوجه خواهد شد که دیگران تجربه کرده اند همان ناامیدی شما شده است. و بالاتر از همه به یاد داشته باشید که اگر چه این تجربه ممکن است عاشقانه در حالی که آن را آن دوره اجرا شده است.

عزیز ابی: من در پایان عقل با شوهرم. من یک اختلال بینایی به عنوان یک نتیجه از چشمی سرطان و او حاضر به توقف ساخت سرگرم کننده از من در مورد آن. او teases من به طور مداوم در مورد اینکه کور, در مورد اینکه قادر به خواندن و در مورد چه بد چشم من هستند.

چشم من بسیار بد برخی از روزها بسیار بدتر از دیگران است, اما من کاملا کور. و ابی, من می توانم به عنوان خوانده شده — و نه فقط راه من استفاده می شود به. زمانی که من به او بگویید که آن لطمه می زند و احساسات من او هم عصبانی می شود در من برای بودن "بیش از حد حساس" و یا برس آن را به این دلیل که او "فقط صادق بودن."

او بسیار مذهبی و من فکر رسیدن به پاستور در مورد این دلیل آن را به من اذیت خیلی اما من اگنوستیک و نمی باید با او رابطه داشته. آن را به من لطمه می زند اما آن را تقریبا بدتر از آنجا که دختر ما به تماشای آن و من نمی خواهم او را به فکر می کنم آن را خوب برای پدر او به قلدر من مثل این. — به چالش کشیده در تنسی

عزیز به چالش: شما بیش از حد حساس و شوهر خود را نه تنها صادق بودن! او ممکن است مجازات شما دلیل این که شما تا به حال عصب به چشمی سرطان و یا او ممکن است به سادگی یک سادیستی خط. این است چگونه مسیحیان رفتار کنند; این است چگونه منافقان.

که شما یک اگنوستیک — بسیاری هوشمند و مومن افراد در حال راه — نباید شما را از داشتن یک گفتگو با پاستور. حتی اگر کشیش شد به سادگی یک خطبه در مورد این موضوع من شک دارم آن را به تغییر رفتار همسر خود را. اگر شما در حال رفتن به ادامه در این, ازدواج, شما باید در پیدا کردن یک راه برای تغییر راه شما را در واکنش به بدرفتاری شما دریافت می کنند. شاید هنگامی که او در می یابد او نمی تواند واکنش او به دنبال او متوقف خواهد شد.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب