دیوید ویل: علم در پرواز: مقاومت در برابر اصرار به پرش بر روی هر COVID-19 نظریه

هر روز صبح در طول این غیر معمول ترین از بار من پیدا کردن یک صندوق پر از پیام ها از هر دو پزشکی همکاران و مطلع

توسط NASERINEWS در 18 اردیبهشت 1399

هر روز صبح در طول این غیر معمول ترین از بار من پیدا کردن یک صندوق پر از پیام ها از هر دو پزشکی همکاران و مطلع laypeople اتصال مقالات و یا لینک به صفحات وب اشاره به آخرین "پیشرفت" در مبارزه با کروناویروس.

هیدروکسی کلروکین است درمان. افراد جوان نمی COVID-19. بیمارانی که یک آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین مهارکننده یا ACEI یک داروی معمول برای درمان فشار خون بالا بیشتر در معرض هستند. افراد مبتلا به آسم آن را دریافت نمی. و یا آن را دریافت کند.

اینجا است که من باید اعتراف های مورد علاقه من است. سازندگان Lysol تأکید دولت است که این محصول نباید تزریق و یا مصرف به "پاک" ریه ها تیتر می گوید بدون آشکار طنز تصدیق آنچه باید نسبتا واضح است. اما ممکن است یک استاندارد متفاوت برای "آشکار" در حال حاضر.

همه این باعث می شود من فکر می کنم که ما باید وارد "احمقانه فصل" از این بیماری همه گیر است که با سریع علم علم است که نمی شود به کارشناسی. قابل کلیک علم است.

تماس با آن چه شما می خواهید, اما من آن را خطرناک علم است. خوش آمدید به فرهنگ عصر جدید علم در پرواز که در آن داده ها می تواند درست یا غلط گمراه کننده و یا حتی مضر, اما به طور معمول گزارش شده تنها با حداقل یا ناقص شواهد.

در یک جهان تشنه اخبار در مورد کوروناویروس ما فرض است که اگر ما فقط حفظ كردن اطلاعات در مورد آن و سپس همه چیز خواهد بود همه حق است. اما ما اشتباه, اطلاعات, با, دانش, که در شرایط عادی تنها می تواند آزار دهنده و یا منحرف اما در حال حاضر می تواند اثرات منفی بر سلامت مردم فراتر از آن است که از ویروسی شدن اثر است.

پس چه هستند که ما هنگامی که ما در حال بمباران — در تلویزیون و اینترنت و روزنامه — با دوز ثابت در پزشکی "نتايج?"

به عنوان مصرف کنندگان از این بهمن از اطلاعات ما نیاز به شک و تردید هوشیار در مورد آنچه که ما گفته بودن. من یاد گرفتم که شک و تردید در دانشکده پزشکی و من آن را فراموش کرده. ما آموخته بودند به استفاده از حس مشترک ما شرح داده شده توسط یکی از استادان دانشکده پزشکی به عنوان یک حس نیست معمولا کرده بود.

او به چیزی فکر می کنم به خصوص در حال حاضر. در مقابله با تیتر جدید است که فریاد می زند چیزی کار می کند یا نمی کند ما را به عنوان اولین واکنش من شک دارم که درست است.

اگر ما فکر می کنم هیدروکسی کلروکین پاسخ و سپس دارو مگس از داروخانه احتکار توسط مردمی آماده برای آخرالزمان و در دسترس به مردم که در واقع باید آن را برای بیماری هایی مانند مالاریا و لوپوس است که در آن اثر ثابت شده است. اگر کسی توقف مصرف ACEI و فشار خون بالا می شود خارج از کنترل آنها ممکن است دچار سکته مغزی یا حمله قلبی.

محیط زیست در حال حاضر در برخی از راه harks بازگشت به زمانی که من در دانشکده پزشکی و اقامت هنگامی که HIV به حال پدید آمده است. به یاد داشته باشید زمانی که ما در روزنامه ها خوانده پس از آن که یکی می تواند ایدز از یک دستگیره یا تنها اگر یکی بود هائیتی و یا همجنسگرا که دگرجنسگرایان محافظت می شدند از این جدید "گی سرطان؟"

هیچ کدام از آن معلوم شد که درست است و به نظر می رسد به احتمال زیاد — بدون احتمالی — که ما در اوایل coronavirus اطلاعات خواهد بود به همان اندازه نادرست است و ممکن است افزایش و نه کاهش اضطراب همه ما احساس می کنید در مورد این بحران است. اما یک تفاوت قابل توجهی از آن پس به در حال حاضر این است که چگونه به سرعت ما دریافت اطلاعات — چگونگی گسترش آن در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 به عنوان ممکن است توسط اسب های اکسپرس در مقایسه با امروز پیچانده شده سرعت انتشار است که بدون توجه به چه چیزی درست است یا نادرست اما در درجه اول اینکه توجه گرفتن یا نه.

به عنوان یک پزشک, من به برخی از توانایی جدا کردن گندم از کاه به عنوان رود. بنابراین در هنگام خواندن چیزی در مورد هر پزشکی مرتبط با موضوع من فکر می کنم اول به خودم شک پس از آن کار راه من به سمت پذیرش از آن نقطه شروع است.

در حال حاضر ما یک جانور برای تغذیه و پرورش توسط یک همکاری بین اطلاعات-گرسنگی عمومی یک رسانه است که می داند آن را ما اسیر توجه و دانشمندان پزشکی که می خواهند به ارائه اطلاعات جدید و, بله, نمی توان مخالف به انتشار رمان یافته های خود را به منظور افزایش فرصت های شغلی.

پس چه باید کرد ؟ اول یک نفس عمیق بکشید. طبابت همواره یک عنصر از عدم قطعیت و لازم پذیرش است که ما ممکن است می دانم که همه چیز را ما می خواهند بدانند که در آن لحظه. ما باید راحت با خطر به خصوص در معرض خطر است که ما نیاز به عمل ناقص از مجموعه داده های به خصوص که ما را در مراحل آزمایشی به سمت بیرون آمدن از خانه های ما و بازگشایی جامعه است.

علم خواهد آمد و آن این است که ما تنها راه خروج از این. و آن ظهور خواهد کرد و در لحظات آرام در دانشمندان آزمایشگاه و یا با آمار مراقب محاسبات. آن را نمی خواهد آمد به عنوان یک وافغان تیتر اخبار صفحه وب و یا جرات میگویم از یک اتاق جلسه تریبون.

بنابراین دفعه بعد شما ببینید یک درمان جدید در حال تبلیغ و یا پیدا کردن در مورد آنها در میان ما ویروس برگزیدگی گفتن یک عبارت ساده به خودتان: من شک دارم که درست است.

دکتر دیوید ویل اصلی و بنیانگذار ویل مشاوره ای گروه پزشکی شرکت مشاوره. او مدیر سابق مرکز پیشرفته ریه و بیماری های ریه و قلب-پیوند ریه برنامه در دانشگاه استنفورد مرکز پزشکی. او نوشت: این برای شیکاگو تریبیون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن