دیوید مک گراث: باید پدران تنها مشارکت غنائم?

پسر من مایک را به یاد می آورد یک قسمت سال پیش است که ظاهرا معتبر جهان بزرگترین پدر و شعار بر روی فنجان قهوه.ما

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

پسر من مایک را به یاد می آورد یک قسمت سال پیش است که ظاهرا معتبر جهان بزرگترین پدر و شعار بر روی فنجان قهوه.

ما در تعطیلات در زمستان ویسکانسین و او wading را به تنهایی به زانو در آب های عمیق ریخته گری ، topwater های rapala به ویسکی رنگی, Chippewa, رودخانه, زمانی که او در دام یک smallmouth باس.

Smallmouth در میان شدیدترین مبارزان آنها به عنوان جت دور هوایی را از آب بکشد و با چنین قدرت است که آن را احساس می کند مانند شما در حال برگزاری یک مته دستی مخصوص سوراخ کردن به جای باریک گرافیت راد.

مایک بود که در نهایت قادر به ماهی زمین اما نه قبل از مخلوق آخرین داش و ناگهانی به نوبه خود باعث بالا مجموعه ای از فریب را سه برابر کردن قلاب به دفن خود را در زانو خود را. او تصمیم گرفت به سر منزل حدود یک مایل تا تپه در Fishtrap جاده حمل غنیمت خود را در یک دست و میله و برخی از کساد خط دیگر برای به حداقل رساندن کشش و فشار از سه نیکل اندود قلاب حفاری را به پای او.

خوشبختانه خوب سامری و همسایه Geno Siefeldt متوقف به مایک یک خانه سوار خود را انتخاب کنید تا. خبر بد این بود که barbs از دو سه قلاب بودند تعبیه شده در زیر جسم در کنار او زانو باعث ماریان به اعلام یک دیدار به استروژن و مایک به مبارزه به قاچاق.

ممکن است یک درمان جایگزین من به آنها گفتم.

من تا به حال هرگز در واقع انجام "رشته yank روش" برای از بین بردن یک قلاب ماهی; اما به عنوان یک پزشک مشتاق, ورزش, من تا به حال شنیده و در مورد آن را بخوانید.

بنابراین من برش طول 18 اینچ از خط ماهیگیری از مایک حلقه و گره خورده هر پایان ایمن به خم شدن در هر یک از این دو متخلف قلاب.

در حالی که مادرش صحبت کرد و soothingly برای منحرف کردن او من تحت فشار قرار دادند پایین به آرامی بر روی چشم از زیر با دست چپ من, به طوری که این محور به انتظارنشسته بودند تا در همان جهت است که در آن با دست راست محکم آوردن خط من yanked به سمت بالا.

شگفت آور, قلاب ظهور و روشن است. من نگاه کردن از زانو خود را و متوجه شدم که مایک بود نه احساس و نه متوجه او بود به طور ناگهانی از قلاب و ماهیگیری خط.

و اگر چه داستان شناسه در خانواده ما سابقه به عنوان یک قسمت وقتی پدر آمد به نجات آن در واقع این است که در روز پدر ممکن است یک جعل است.

در واقع من معتقدم که من صحبت می کنند برای بسیاری از پدران در اعتراف به این که ما تمجید عمدتا بدون استحقاق و تمام هدیه و کارت های با الهام از خبر جعلی.

قبل از من توضیح دهید که من اول باید احتیاط که هیچ یک از خلاف کاران اطلاعات موجود در اینجا مورد روز مادر. اولین یکشنبه ماه مه بود قانونی تعیین شده یک مناسبت برای تجلیل از زنان که تحمل درد زایمان و صرف بقیه زندگی خود را در فداکاری و فداکارانه تعهد به فرزندان خود.

در حالی که موسسه از روز پدر بود و بعد از آن تلاش در انصاف و پایان دادن به غلط معادل.

برای مثال از بین بردن قلاب از مایک زانوی من نیاز به ایجاد یک 38 مایل رانندگی به بیمارستان در این نزدیکی هست هیوارد. آن را نیز در امان من هزینه ما صلیب آبی معافیت پرداخت برای بازدید اتاق اورژانس که ما جایگزین با شستن کامل از مایک زانو در گرم آب و صابون پس از استفاده از Neosporin و یک گروه کمک.

بنابراین آیا آن را نمی به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک صورت عمل گرایی و اعتماد به نفس از هر نوع پدری از خود گذشتگی ؟

همان می رود برای به یاد ماندنی شنبه زمانی که من به همراه بزرگتر من دختر جکی زمانی که او خریداری شده اولین ماشین خود را. واقعا محبت تجلی عزیز پدر را حمایت و یا عزم خود را نه جای کسی را گرفتن توسط یک فروشنده نرم و صاف کردن?

وقتی که من استفاده می شود به خواندن "همه بسیار کوچک اسب" به دختر جوان من ژانت در زمان چرت زدن و خواندن او شعر از جیمز رایت در شب: واقعا ابراز محبت خالص و یا به سادگی تمایل برای یک شب آرام با من ؟

و یا چگونه در مورد آموزش هر سه از فرزندان من درست از اشتباه است ؟ یک ماده از غرور پدری و اصل یا نقدی علاقه ای به نگه داشتن آنها را از زندان و اجتناب از گزاف هزینه وکیل?

من پرورش عشق خود را از طبیعت از طریق دوران کودکی هدیه ای از عشق و یا یک استراتژی برای منحرف کردن آنها از کابل TV, فیلم, بازی های ویدئویی, مراکز و اشکال دیگر از سرگرمی های گران قیمت?

من بر روی اینجا چیزی خواستار پایان دادن به نفاق از روز پدر با این خونسرد منطق?

"بیش از خود گفت:" ماریان. "مهم نیست که به بچه ها اگر شما هیچ تام هنکس." او با اشاره البته به هنکس تعیین امریکا به عنوان پدر.

او در ادامه گفت که ما بچه ها مرا دوست داشت "صاف کردن" از آنجا که من خود را پدر و من برای آنها وجود دارد. و این که دیو بری کتاب آنها خریداری برای من همراه با فنجان قهوه با آزمایشگاه سر این است که برای نشان دادن عشق خود شدید و بی حد و حصر بدون توجه به آنچه.

که به من بسته است.

و من خوب با آن است.

منظورم این است که واقعا خوب است.

سابق هیوارد, Wis., ساکن دیوید McGrath نویسنده "جنوب Siders." آدرس ایمیل خود را است profmcgrath2004@yahoo.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن