دیو Feschuk: برگها انتظار Mikko Lehtonen به گام راست در دفاع فصل آینده و قیمت مناسب بود

از یک طرف شما می توانید مورد KHL رایگان-عامل Mikko Lehtonen آخرین چیزی که افرا برگها مورد نیاز است. حتی اگر آن

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

از یک طرف شما می توانید مورد KHL رایگان-عامل Mikko Lehtonen آخرین چیزی که افرا برگها مورد نیاز است.

حتی اگر آن را مانند به نظر می رسد میلیون ها سال پیش که برگها بازی یک بازی واقعی آن را به اندازه کافی بلند برای کسی که ضعف خود را نهفته در دفاع از. بنابراین اگر اهداف به ثمر رساند یک مشکل نیست چرا اضافه کردن Lehtonen یک جرم-اولین جن تکان دهنده که رهبری همه KHL defencemen با 17 اهداف و 49 امتیاز در 60 بازی ؟

و با توجه به تورنتو به ظاهر مزمن بیش از حد بودن سمت چپ-تیراندازی defencemen — از شش blueliners تحت قرارداد برای فصل آینده, تنها, یک, جاستین Holl شاخه راست آن احتمالا کمک نمی کند که Lehtonen نیز lefty و در شش پا و 195 پوند به خصوص یکی از بزرگ است.

همه که گفت:, آن را سخت برای دیدن حرکت نزولی از برگ برنده استخدام نبرد دیگر در اروپا رایگان مبتنی بر عامل امضای Lehtonen به یک سال ورود به سطح معامله به ارزش $925,000 (ایالات متحده). در حالی که آن را دشوار است به پیش بینی دقیقا چه تورنتو فهرست نگاه خواهم فصل آینده به خصوص از آنجا که هیچ کس مطمئن است اگر و هنگامی که در حال حاضر مبارزات انتخاباتی خواهد شد — یک چیز وجود دارد که داده. تورنتو با 40 میلیون دلار سرمایه گذاری سالانه در آن چهار بالاترین حقوق بگیران است و مسلما رفتن به سختی در برابر حقوق و دستمزد کلاه است که انتظار می رود به flatline با توجه به آسیب های اقتصادی که ساخته شده توسط این بیماری همه گیر.

بنابراین پیدا کردن صالح متخصصان با تجربه که می خواهید بازی را برای کمتر از $1 میلیون فراتر از احتیاط حتی اگر هیچ خاص متناسب با آمار و ارقام کامل شود.

"من فکر می کنم شما هرگز برای مطمئن دانند. همیشه وجود دارد خطر" کایل Dubas این برگها مدیر کل شد و گفت دوشنبه در دشواری ترجمه KHL عملکرد به NHL بالقوه است.

Dubas ذهن شما ابراز اعتماد به نفس قابل توجهی که Lehtonen که توصیف خود را به عنوان یک "دو راه defenceman" را می توان یک عامل فصل آینده است. قطعا وجود دارد یک لیست از تیم NHL کرده است که مشتاق به همان شرط است. Dubas اعتبار برگ ارزیابی کارکنان — رهبری جیم Paliafito این باشگاه, مدیر ارشد, از, بازیکن, ارزیابی و Ari Vuori آن در اروپا سراغ مدیر — با قانع کننده Lehtonen در شایستگی انتخاب تورنتو است.

"من فکر می کنم من بازی مناسب می تواند به خوبی با تورنتو زیرا آنها می خواهند به اسکیت بازی کردن هست و من فکر می کنم کسانی که نقاط قوت" Lehtonen گفت: روز دوشنبه در کنفرانس تماس بگیرید.

قطعا او می آید بسیار توصیه می شود حداقل یک اخیر تیمی است. Jokerit defenceman الکس اعطای سابق پنگوئن پیش نویس انتخاب شد که اغلب زوج با Lehtonen در این فصل در مصاحبه ای گفت: او یک مؤمن قوی که Lehtonen خواهد پرش با موفقیت.

"من با هر کسی تقریبا به غالب به عنوان او را در اهل و یا KHL" گفت: اعطای 31 ساله بومی Antigonish N. S. که شده است یک نرم افزار برای بیش از یک دهه است. "بنابراین من فقط نمی تواند او را ببیند نه اینکه یک بازیکن جامد حق دور برای برگ ... هنگامی که او می شود راحت و با او بازی مانند او می تواند بازی او می تواند یک عامل برای این تیم برای مطمئن شوید که هر دو پنج در و پنج در بازی قدرت."

که می تواند مفید برای مطمئن. برگها فقط سه تاسیس NHL defencemen امضا فراتر از این فصل است. انتظار نامحدود رایگان-عوامل تایسون باری و کودی Ceci نمی رود بازگشت. جیک Muzzin که جوهر چهار سال معامله در به طور متوسط سالانه 5.6 میلیون در روز قبل از خاموش شدن قفل شده است و برای مسافت های طولانی به عنوان Holl که سه سال تمدید 2 میلیون دلار برای یک فصل شروع می شود هر زمان که فصل آینده کند. مورگان Rielly در این کتاب برای دو فصل بیشتر در قیمت مقرون به صرفه از 5 میلیون دلار خواهد بود بدون محدودیت رایگان agent در تابستان 2022.

روز دوشنبه Dubas گفت که او انتظار دارد به دوباره ثبت نام تراویس Dermott را محدود عامل رایگان است که شما را محدود به یک اهرم در مذاکرات است. و او صحبت کرد هنوز بکر وعده نهفته است که در Rasmus Sandin و تیموتی Liljegren که شما در ورود به سطح معاملات تا آنها محدود رایگان عوامل در سال 2022. فراتر از آن, Calle روزن است در حال حاضر به امضا رسید تا برای فصل آینده در $750,000. و اجازه دهید هرگز دست کم گرفتن قابل توجه در قدرت ماندن مارتین Marincin تحت قرارداد برای یک سال دیگر در $700,000.

"این همیشه یک موضوع گفتگو" Dubas گفت: از وضعیت دفاعی ، "من فکر می کنم ما در حال تلاش برای ادامه به ساخت ما عمق وجود دارد و ما مانند گزینه های ما. اما آن را قطعا یک منطقه که در آن ما نیاز به دیدن پیشرفت این که آیا آن را توسعه Dermott یا توسعه Sandin و Liljegren و یا اینکه آیا آن را خرید بازیکنان مانند Mikko و یا از طریق وسایل دیگر."

طرح چگونه تاثیرگذار Lehtonen ممکن است یک inexact علم است. هنوز, آن را سخت به این صورت نبود او بهترین خروس بزرگ, خود گزینه نیست در حال حاضر بازی NHL. او KHL را defenceman از ماه نوامبر دسامبر و ژانویه. و کار خود را resumé خال خال با تیم برنده از جمله جهان junior طلا در سال 2014 به قهرمانی در سوئد لیگ برتر در سال 2017 و طلا مسابقات قهرمانی جهان در سال 2019 زمانی که او به نام به همه ستاره تیم.

"اگر او پله در حال حاضر من فکر می کنم او می تواند بالا-چهار یا بالا-پنج D که تیم در حال حاضر" گرانت گفت: بیش از تلفن از هلسینکی.

او در توصیف Lehtonen را اسکیت به عنوان نخبگان کمک می کند که در دفاعی طرف جن. او همچنین raved مورد Lehtonen کار اخلاق توانایی به حداقل رساندن اشتباهات و خون سرد, باور خود: "حتی اگر او با یک خاموش شب او هنوز هم می خواستم جن و او هنوز هم می خواستم به نمایشنامه — که صحبت می کند جلد است."

اما Lehtonen را نادرترین مهارت گرانت گفت: ممکن است خود را به گلوله بست.

"به نظر می رسد مانند هر ضربه او طول می کشد یک شانس برای رفتن در. آن را همیشه در کامل کردن نقاط است. آزادی او خیلی سریع است که می توانید آن را هر زمان که او می خواهد."

آن را می گوید چیزی در مورد undeniability از Lehtonen بعدی-سطح مهارت مجموعه ای که Jokerit مدیر کل Jari Kurri به او اجازه داد از یک سال اضافی از KHL قرارداد به ثبت نام با, NHL, تیم خود را انتخاب است.

"این فقط به شما نشان می دهد چگونه غالب او بود" گرانت گفت. "این نوع از فرض ما در اتاق قفل است که او رفته بود. (Jokerit) متوجه شدم که او خیلی خوب و NHL-آماده شد که در آن زمان برای او را به رفتن."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

وجود ندارد بسیاری از داستان undrafted late bloomers ورود به NHL به 20s و ساخت خود را. و وجود دارد مقدار زیادی از دلایل که چرا برگها لازم نیست دیگری در سمت چپ شات defenceman که خیالات خود یک تهدید حمله. Lehtonen ذهن شما بود و آماده برای پاسخ به این سوال handedness; او گفت که او پس از بازی یک فصل کامل در سمت راست در سوئد لیگ بنابراین او خوب است در هر صورت.

و اگر شک و تردید ابرو همیشه مطمئن شوید که برای مطرح شود که واردات swaggers به شهر آن را به ارزش به خاطر سپردن است که Lehtonen صرف بخش عمده ای از یک کار حرفه ای نیاز به اثبات او بهتر است از ابتدا پیش بینی شده است. پرسید که چرا او رفت و undrafted بازگشت در سال 2012, او گفت:, آن را هنوز هم سخت به او می گویند. اما در حال حاضر, او گفت:, "مهم نیست."

"من باید ثابت کنم می توانید در بازی واقعا در سطح بالا. اگر شما سخت کار می کنند و معتقدند که در رویاهای خود را من فکر می کنم این راهی است که شما می توانید خود را یک موفقیت در هر کاری است."

Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب