دیو Feschuk: Ex-برگ داگ گیلمور به نظر می رسد در وین Gretzky بالا چوب در سال 1993 و می بیند 'بدترین officiated بازی شما می توانید تصور کنید'

ما گاه به گاه سری ادراک در سال 2020 حفاری به برخی از مهم ترین حرکت ها و لحظات در تورنتو سابقه ورزشی: hirings و

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

ما گاه به گاه سری ادراک در سال 2020 حفاری به برخی از مهم ترین حرکت ها و لحظات در تورنتو سابقه ورزشی: hirings و اخراج معاملات و غیر معاملات چیزهایی که شما می دانستم که کمی در مورد و یا نمی دانم در همه. این هفته Wayne Gretzky بالا چوب و پایان Maple Leafs' 1993 حذفی اجرا ...

آن است که 27 سال پس از بدنام ترین, غیر-تماس در Maple Leafs, تاریخ, اما هر کس به یاد ماندنی تصاویر از اضافه کاری از بازی 6 از سال 1993 کمپبل کنفرانس نهایی.

داگ گیلمور بدیهی است که تا به حال خون در چانه اش. کری فریزر و خود را در صف نگهدار به وضوح به حال نقاط کور. Wayne Gretzky, به جای اینکه به درستی خارج برای بالا چوب به ثمر رساند برنده است که راه اندازی یک بازی 7 شکستگی در برگ افرا باغ و به هر طریقی تورنت تلخی که هنوز مردد است.

و آنجا که داستان تورنتو نزدیک خانم گفته شده است و گفته از طریق دهه از آن زمان coronavirus برای گیلمور به انجام چیزی است که او هرگز قبل از انجام داده اند: که تماشای بازی 6.

"من دیده ام بالا چوب چند بار بدیهی است. اما من هرگز می خواهم به تماشای که بازی کامل" گیلمور گفت: به تازگی.

آن را در اوایل روز از این بیماری همه گیر مستند که گیلمور پیشرو گلزن و دو تغییر رکن اصلی است که به خوبی به یاد برگها عصر شنبه برای یکی از شدت جدا مسابقات در پانتئون تورنتو ورزشی آن را به عنوان پخش در Sportsnet. این چیزی است که هر کلید از شرکت کنندگان می گویند آنها انجام داده ایم. وندل Clark گیلمور محبوب هم تیمی که به ثمر رساند یک کلاه ترفند که رفت به جز در شب در سوال گفت: او هنوز هم دیده می شود هرگز بازی 6 کامل و قصد ندارد از همیشه به دنبال آن است.

"من نمی دیده بان پیر مسائل" کلارک گفت. "من بازی من ورزش است. من بازی آن را به عنوان سخت به عنوان من می توانم. اگر آن کار می کرد ، اگر آن نبود که زندگی است. من نمی ساکن در هر چیزی است."

کلی Hrudey لس آنجلس goaltender از رکورد که در حال حاضر یک "شب هاکی در کانادا" اصلی او "شگفت زده" که گیلمور می آورد خود را برای ذخیره کردن چشم خود را بر چنین دلخراش شکست.

"او به مراتب بیشتر از من است. من می توانید به تماشای این بازی ها به خاطر ما به دست آورد. اما من هنوز هم نمی توانید به تماشای (متعاقب آن جام) سری در مقابل مونترال چون ما نمی" Hrudey گفت. "این هنوز خیلی خام و دردناک برای من تعجب کردم داگ گیلمور می تواند انجام این کار است."

و در عین حال گیلمور تماشا. و شاید جای تعجب نیست که نشسته به تنهایی در مقابل یک تلویزیون نصب شده در یک استخر در تورنتو, حیاط خلوت گیلمور بستری او rankled آنچه او را دیدم ،

"شما می دانید چه ؟ صادقانه بگویم که تا به حال به بدترین officiated بازی شما می توانید تصور کنید" گیلمور گفت. "حتی بالا استیک, اما همه دیگر مجازات (Fraser) از دست رفته است. چه یک شوخی است. من نمی توانم صبر کنید تا ببینید او یک روز و به او بگویید, 'OK شما از دست رفته بالا ، که خوب است. اما چه بد بازی شما reffed.' "

برای بسیاری از سال قبل از او در واقع می خواهم به تماشای بازی 6, گیلمور بود خواست Maple Leaf fans to let bygones توسط bygones — را متوقف و دست بردارد با خصومت خود را نسبت به مقامات که ریاست بیش از یک بازی است که در آن پادشاهان بازی در لس آنجلس, فروم, چهار گل از پنج گل در بازی قدرت از جمله اضافه کاری decider. فریزر و خانواده اش پس از همه باید تحمل فراوان سوء استفاده از گرفتن بروید همه چیز را از اموال آسیب به کلامی tirades. و 67 ساله فریزر که آویزان خود NHL راه راه در سال 2010 بوده است مبتلا به یک اختلال خونی نادر است بارها و بارها افتاده بر شمشیر خود را برای سال اذعان رفته بالا چوب و صادقانه دوباره توضیح آن را به هر کسی که خواسته است.

اما گیلمور گفت: به تماشای بازی او در نهایت آن را ببینید از طریق چشم از تورنتو وفادار است که تا به حال یک زمان دشوار اجازه استراحت.

"من درست مثل هر کس دیگری. من از طرفداران هاکی. من آن زندگی می کردند. من آن را بازی کرد. اما من آنجا نشسته فکر کردن " این است که من نا امید, فقط, تماشای این بازی,' " گیلمور گفت. "من در حیاط خلوت داشتن کوکتل رفتن, 'Oh my god. در می آیند. پخش که دوباره. سریع به جلو اجرای آن را به عقب. در آمد — که یک تماس بگیرید.'"

نتیجه که سری به چپ برگها طرفداران با یکی از بزرگ چه ifs در حق رای دادن lore. اگر چه Bob McKenzie سپس از ستاره و در حال حاضر یک TSN خودی تا به حال نوشته شده از یک بازی 5 ستون در مورد چگونه Gretzky نگاه به اسکیت "با یک پیانو در خود را به عقب" است ؟ تیمی از بدنام رسانه ها آگاه Gretzky, بعد از همه, شما بگویید آنها آشکارا جشن گرفته می شود زمانی که آنها به عنوان خوانده شده انتقاد آنها می دانستند که می زنند شماره 99 برای بالا بردن سطح خود را از بازی.

به عنوان Gretzky خود را بگویید, عامل, Mike Barnett, در, منجر به یک بازی 7 که در آن او به ثمر رساند hat trick: "پیانو مرد هنوز یک لحن چپ به بازی."

اگر NHL نمی باید چنین مجازات شدید برای بالا چوب کشید که خون در آن سال 1993 آف? کلارک در این روز معتقد است Gretzky شده اند که سوت کشید بالا چوب اگر آن را نمی آمده اند متصل به یک non-negotiable بازی سوء طبق قانون کتاب از دوران است.

"مجازات شده اند به نام تحت قوانین امروز (که در آن خون-نقشه کشی بالا چوب می شود و دو جزئی مجازات)," کلارک گفت. "من باور دارم که هر سه از مقامات می دانستم که چه اتفاقی افتاده در یخ. اما شما در حال لگد زدن او بهترین بازیکن در این بازی است. و این یکی از سخت."

Wayne Gretzky's Game 7 hat trick against the Maple Leafs in 1993 came after his high stick on Doug Gilmour went uncalled in Game 6 and he scored the overtime winner to force the deciding game.

و به گیلمور نقطه هرگز به ذهن رفته بالا ، اگر گلن اندرسن تا به حال شده است به نام, به صورت شبانه روزی Rob Blake با 13 ثانیه های باقی مانده در تنظیم ؟ هر چند غیر-تماس در Gretzky ابدی را فشار دهید هر دو کلارک و گیلمور عقب نگاه در Anderson مجازات به عنوان واقعی بازی-changer. آن را اجازه پادشاهان شروع به اضافه کاری در بازی قدرت — یک مرد از مزیت های که بر روی آنها ضبط شده به سری-گسترش اثر است. اندرسون به آنجا ادعا کرد که او استفاده می شود به عنوان یک قربانی توسط هم تیمی ها در اتاق پانسمان در پی بازی 6.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من می دانم که آنها سرزنش من است. آنها به دنبال بهانه ای," او گفت: به نقل از در دامین کاکس کتاب "آخرین سال خوب."

این همه سال بعد هر دو گیلمور و کلارک لرزش سر خود را در حافظه آن تماس بگیرید.

"اگر من reffing به من اجازه دهید تیم تصمیم می گیرید آن را در وقت اضافه" کلارک گفت. "اما آن را نه در اینجا و نه وجود دارد. اگر ما به اندازه کافی خوب بودند ما را برنده بازی 7."

حتی کسانی که شما اذعان کرد که بازی 6 نبود یکی از بهتری نمایش بزرگ-بازی officiating در حافظه زندگی اصرار دارند که اندرسون ضربه از پشت بر بلیک شد یک تخلف به ارزش آن.

"شما می توانید گسل کری همه شما می خواهید برای تعداد زیادی از بازی و یا بیشتر از بازی, اما این بازی خاص بود و مجازات" Hrudey گفت. "بود که یک بازی خوب توسط گلن."

شاید در بخشی به دلیل تورنتو آمده است نه نزدیک به یک پست-1967 جام استنلی قبل یا پس از این سری به پایان رسید با احساسات بد. Gretzky عالی بود, مطمئن, ارسال L. A. به اولین جام استنلی نهایی با بازی چه او اغلب به عنوان بهترین بازی از خود بی نظیر حرفه ای. Gretzky تیم برنده بازی 7, 5-4. اما پادشاهان هنوز هم به یاد داشته باشید متمایز عدم ارسال-سری ورزشکاری در خیابان های یک شهر نیست اغلب شناخته شده برای بی تمدنی.

"این یک احساس در اطراف باغ و آن شب است. هر کس دیگری بود از جا در رفته و عصبانی scowls خود را در چهره بسیاری از فریاد و فریاد گفت:" بری ملروز افرا برگها defenceman در اوایل 1980s که مربی پادشاهان در طول Gretzky رهبری اجرا شود. "من فکر می کنم برگ طرفداران فکر می کردم این سال به دفع کردن شیاطین. آنها واقعا تیم خوب است. آنها تا به حال خانه یخ در پلی آف. به طوری که آنها احساس واقعا وقت خود را. و هنگامی که آنها از دست داده بود یکی از کسانی که 'در اینجا ما دوباره.' "

نه که نبود بی طبقه حرکات از طرف دیگر حامیان در این دوره از کلاسیک tête-à-tête. قبلا در این سری پادشاهان طرفداران در خواست یک L. A. ایستگاه رادیویی سرگرم کننده ساخته شده از برگها مربی پت برنز' دور با ارسال درخواست خود را به سانتا مونیکا ، در یک تعداد 13 ده وارد کرده بود. پس از بازی 7 هر چند Melrose به خاطر ناراضی تورنتو طرفداران اقدام به pelt پادشاهان با پرتابه به عنوان آنها خارج شد عرصه در مسیر به یک اتوبوس پارک شده تنها در چند مرحله در سراسر پیاده رو. Hrudey در مصاحبه اخیر خود گفت که او "منزجر" با رفتار تورنتو طرفداران که 27 سال پیش اگر چه او کاهش یافته است به شرح جزئیات.

"من نا امید شده بود (در برگ طرفداران)," Hrudey گفت. "به عنوان کانادایی ما بهتر از آن است."

"من فکر می کنم (پادشاهان رو به جلو) لوک (Robitaille) آمار رو در سر با یک تخم مرغ گفت:" مایک Donnelly, the L. A. جلو که گل سوم دوره هدف قرار داده است که پادشاهان پیش رو برای خوب در بازی 7. "آنها پرتاب چیزهای ما فریاد, عصبانی. وجود دارد بسیاری از احساسات. من هرگز چیزی مانند دیده می شود که قبل از."

گفت: Melrose: "آن بود 'اجرا به عنوان سریع به عنوان شما می توانید و دریافت محافظت می شود.' این دیوانه بود. آنها با تکان دادن اتوبوس. ما خارج شدن از وجود دارد قبل از یکی از ما را کاری احمقانه و یا یکی از آنها چیزی احمقانه است."

در یک شهر که در آن افرا برگ برنده نشده یک سری حذفی پس از سال 2004 گیلمور گفت: او هنوز هم به طور منظم ملاقات طرفداران که احساس نیاز به دریچه ناکامی های خود را در مورد نتیجه این که نزدیک به 30 سال در دید عقب.

"زمانی که من به مکان و یا فراموش ضیافت افراد فقط می خواهم به بحث در مورد سال 1993" گیلمور گفت.

در حال حاضر که گیلمور در واقع تماشای بازی 6 — او در عین حال به نظر بازی 7 اما چهره او را در نهایت به آن را دریافت کنید — آن را ممکن است او بیشتر تمایل برای به اشتراک گذاشتن در disgruntlement.

"من فقط نمی تواند سرزنش کری. من مقصر دو نفر دیگر (صف نگهدار ران فین و Kevin Collins)," گیلمور گفت. "من همیشه شوخی اگر من می تواند به من قبل از بازنشسته اگر من تا به حال یک بازی بیشتر به بازی من می خواهم به عقب بر روی یخ, ظروف سرباز یا مسافر تا آمریکا و سپس رفتن و خداحافظی. اما آن را بیش از و با انجام. و من همیشه می گویم ما تا به حال 7 بازی در خانه. بهترین بازیکن در جهان ضرب و شتم ما متاسفانه.' اما آن را سرگرم کننده به تماشای. خوب است بار بار بد. اما شما reliving خاطرات."

Dave Feschuk

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما را به یاد داشته باشید که سری حذفی بین برگها و پادشاهان?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب