دامین Cox: بازیکنان بیس بال نمی مردمان بد در این مبارزه است. موضع است برای ورزشکاران بیش از حد

آن را دوباره محبوب به راه آهن در برابر مفرد حماقت از بیس بال به تلخی انتقاد چه بود و امریکا پس از تفریح و سرگر

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

آن را دوباره محبوب به راه آهن در برابر مفرد حماقت از بیس بال به تلخی انتقاد چه بود و امریکا پس از تفریح و سرگرمی برای کوته بینانه و قادر به پرورش مولد کار ارتباط بین صاحبان و بازیکنان.

ما شنیده ایم این همان مکالمه برای چند دهه.

این غضب قابل درک است. این 10 $میلیارد دلار (ایالات متحده) میباشد که در آن صاحبان و بازیکنان به شدت به دنبال به حداکثر رساندن سهم خود را از درآمد به این معنی که از زمان به زمان این بازی تا به حال برای جلوگیری از در حالی که آنها ferociously مبارزه با آن را بیش از آن دلار است.

طرفداران و رسانه ها فقط می خواهید برای رفتن بر روی. آنها ناامیدی بیش از آسیب به ورزش و آینده از آن تعطیل است. اما بیس بال به عنوان یک صنعت روشن ساخته است که همه ثانویه به راه است که 10 میلیارد دلار تقسیم شده است.

است که دقیقا چگونه کسب و کار باید کار کند. آنچه در برخی از تماس حماقت است که به سادگی منطقی محصول موفق ورزشی سازمانی است که در آن ورزشکاران حاضر به اذیت می شود توسط مالکان و صاحبان تمرکز بر به حداکثر رساندن سود و حق رای دادن ارزش.

این بی رحمانه است. اما این یک مبارزه عادلانه.

در حال حاضر مردمی هستند تحریک شده و به دلیل بیس بال صاحبان و بازیکنان شده اند قادر به توافق بر سر یک فرمول برای بدست آوردن صنعت در این زمینه به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس در ادامه به خشم.

چرا نمی توانند با هم کنار بیاییم ؟ آیا آنها این فرصت را ببینید که از دست رفته ؟ به همین دلیل است که یک ورزش بزرگ بودن گمراه توسط حرص و آز ؟

اینها همه کاملا بیهوده سوالات. آنها به دنیا آمد و از همان فلسفه است که تولید "که در آن شما رفته, Joe DiMaggio?"/"میدان رویاها" اعتقاد به تصور قدرت شفا از بیس بال است که امتیاز از اینکه بخشی از این سنت شریف نیاز به قرار دادن این بزرگتر آرمان جلوتر از روز به روز اقتصاد.

بیس بال, بازیکن, اتحادیه اروپا, داشتن شده است به دروغ و توطئه در برابر توسط مالکان برای دهه متوقف شد خرید که malarkey, خیلی وقت پیش است که چرا از آن است که سخت ترین و موفق ترین از همه ورزش های کارگری. ماروین میلر ساخته شده آن که در راه ساخته شده بازیکنان درک کنند که آنها با خرید و فروش و چه صاحبان خود عشق بازی در برابر آنها.

صاحبان گریه فقیر است که به عنوان قدیمی به عنوان بازی خود را. بازیکنان می دانم که این مسئولیت خود را برای کمک به صاحبان پول است. آنها قطعا می دانم که این مسئولیت خود را به قبول کاهش در پرداخت به رفتن در زمین در طول یک بیماری همه گیر.

پس از درگیری های چند روز گذشته به نظر می رسد بیس بال صاحبان احتمال دارد برای پاسخ با اجبار بازیکنان به کار و تحمیل کوتاه فصل است. ماه مارس توافق بین دو طرف ممکن است آنها را که حق است.

"به ما بگویید که و که در آن گفت:" رئیس اتحادیه تونی کلارک در آخر هفته.

بازیکنان ممکن است غمگین چنین توسعه و یا آنها ممکن است ذخیره آن را برای سال آینده چانه زنی جمعی. وجود دارد در حال حاضر زمزمههای از صاحبان مختلف در مورد هزینه یقین و حقوق و دستمزد کلاه هنگامی که زمان قرارداد منقضی می شود پس از 2021 فصل است.

این ممکن است کوچک مبارزه قبل و بعد از مبارزه با هیولا.

اغلب مردم ترجیح می به سرزنش ورزشکاران برای این مناقشات سیاسی. وجود دارد باقی می ماند این معنا که مردم راحت تر با صاحبان در حال اجرا کسب و کار خود را به عنوان آنها را مشاهده کنید مناسب دیکته به بازیکنان از آنها با بازیکنان خود قدرت جمعی ایستاده به صاحبان و یا حتی تصمیمات خود را در مورد چگونگی کسب و کار باید اجرا شود.

بسیاری آن را دوست ندارم زمانی که LeBron James مهندسی خود را فوق العاده تیم در میامی یا تابستان گذشته زمانی که Kawhi Leonard کار با پل جورج به هر دو زمین با کلیپرز. NFL نه به ذکر است بسیاری از طرفداران خود و رئیس جمهور ایالات متحده قطعا آن را دوست ندارم زمانی که بازیکنان آفریقایی آمریکایی نیست درخواست مجوز قبل از زانو طول سرود ملی در اعتراض به نابرابری نژادی و خشونت پلیس.

هنگامی که در خلیج تمپا پارچ بلیک اسنل گفت: او نمی خواهد به توافق برسند به بازی در طول همه گیر اگر خود را پرداخت قطع شده است — "من عاشق بیس بال و تمام این, اما آن را فقط به ارزش آن نیست" — وجود دارد قابل پیش بینی خشم این است که یک ورزشکار ساخت 7 میلیون دلار آماده نبود به تسلیم به خواسته های صاحبان که می خواستم او را به بازی کمتر.

فقط خفه شو و زمین مناسب است ؟ سپاسگزار شما در حال ساخت میلیون ها نفر را به بازی یک بازی. به جز بازیکنان بیس بال فکر نمی کنم که راه حداقل نه در مجموع و در حال حاضر فشارهای اجتماعی شروع به نشان می دهد که نهادهای سنتی و مقامات اغلب نمی سزاوار اعتماد و حمایت آنها داده شده است.

این می تواند باشد که به عنوان اعتراض تکثیر شده و در سراسر شمال امریکا, مردم شروع به درک که موضع نیز شامل ورزشکاران است.

اگر آن را یک اشتباه اعتماد به سرویس مخفی ایالات متحده هنگامی که آن را می گوید آن را ندارد با استفاده از گاز اشک آور علیه معترضان غیر مسلح شاید این اشتباه به این باور میلیاردر بیس بال صاحبان زمانی که آنها می گویند آنها نمی توانیم بازیکن قرارداد آنها امضا شده است و این بازیکنان ایستاده در راه شروع این فصل است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

بازیکنان بیس بال درک از چندین دهه تجربه که صاحبان همواره در تلاش برای استفاده از آنها و یا حداقل تلاش برای تغییر قوانین برای قرار دادن پول بیشتر در جیب خود. به این باور در غیر این صورت به این باور است در افسانه ها.

وجود دارد یک وضوح می آید که با چنین یک رابطه, زمانی که هر دو طرف یکدیگر را درک کنیم تا به خوبی. صاحبان دانم چه بازیکنان می خواهند و بالعکس. بله, آن را ایجاد اختلاف. بله, آن را خسته کننده برای طرفداران که آنها نمی توانند به توافق برسند.

اما بهتر است که از اعتقاد عجیب و جالب مفاهیم قدیمی در مورد بادام زمینی و ترقه جک.

Damien Cox
دامین کاکس یک ستاره سابق ورزش ایران را که یک زمان مستقل کمک نویس مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال: @DamoSpin


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن