پیچش یا حلقه زنی دارای چالش های متعددی برای غلبه بر به عنوان ورزش به نظر می رسد به جلو برای فصل آینده

قبل از همه گیر, ضربه, بزرگ گذشته کانادا ورزشی هورا یکی از قوی ترین نسخه از Tim Hortons نوعی درخت خلنگ یا خاربن

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

قبل از همه گیر, ضربه, بزرگ گذشته کانادا ورزشی هورا یکی از قوی ترین نسخه از Tim Hortons نوعی درخت خلنگ یا خاربن در حافظه اخیر است.

طرفداران خواهد بسته کینگستون لئون مرکز بازی و سپس جم "پچ" چادر حزب در سراسر جاده پس از آن اغلب نگه داشتن جشن رفتن به لحظهای ساعت.

این یکی از بسیاری از grand سنت خروش بازی است که می تواند در برای یک تغییر بزرگ در هنگام پیچش یا حلقه زنی در نهایت می گرداند.

بیگودی می توانید خداحافظی به قبل از بازی handshakes. خالی می ایستد خواهد بود امکان در حوادث. تیم بین المللی مشارکت می تواند در حق بیمه در کانادا تور متوقف می شود.

وجود دارد هیچ شرکت پاسخ در حال حاضر و آن را ناشناخته وقتی که تغییر خواهد کرد.

Bonspiel سازمان جری Geurts که عمل CurlingZone سایت که مدیریت رتبه بندی جهانی و تیم نقطه سیستم گفت: در فصل آینده قطعیت شمار قابل توجهی چالش است.

"این رفتن به یک ضربه برای (مواج) باشگاه ها و رویدادها" Geurts گفت: از لندن, Ont. "اما این تیم باید به انتظار است که آنها در حال رفتن به یک بیت از یک ضربه در همان زمان بیش از حد."

در زمان خارج از فصل در اصل لگد کردن در اواسط ماه مارس پس از زنان در مسابقات قهرمانی جهان بود و پاک. به طور معمول بازی را انتخاب کنید تا دوباره در اواخر تابستان اما حتی یک پاییز شروع سوال برانگیز به نظر می رسد در حال حاضر.

COVID-19 تحولات را وادار ورزش جهان را محتاط رویکرد به پتانسیل بازگشت از رقابت.

پیچش یا حلقه زنی چند قابل توجه چالش ها برای غلبه بر زمانی که آن را آماده برای بازگشت. در بالای لیست هستند حمایت نگرانی محدودیت های مسافرتی و رویداد امکان سنجی.

"برخی از کسانی که در کوچک و متوسط کسب و کار است که حمایت های محلی در حال رفتن به یک زمان سخت تر از انجام آن" حاکم نوعی درخت خلنگ یا خاربن قهرمان براد Gushue گفت: از سنت جان, N. L. "حتی برخی از این بالاتر-مشخصات تیم که ملی حمایت مالی آن را سخت بازار به بیرون بروید و به دنبال آن به صندوق خود فصل است. بنابراین یک کل بسیاری از عدم قطعیت است."

به طور طبیعی ایمنی ورزشکاران تماشاگران داوطلبان و رویداد کارکنان در باشگاه ها و عرصه های برترین خواهد بود هنگامی که بازی از سر گرفته است.

اما چه کسی می داند که یخ را حتی آماده می شود ؟ بسیاری از پیچش یا حلقه زنی باشگاه ها ممکن است به تاخیر نجومی دهانه بسته به موقعیت خود و موقعیت.

رویداد حامیان مالی ممکن است به عقب و پر کردن مسابقات تساوی ممکن است دشوار باشد. محدودیت های مسافرتی و قرنطینه دستورالعمل هنوز هم می تواند در جایی که ممکن است محدود کردن گزینه های بین المللی و یا خارج از استان تیم است.

چند در اوایل فصل حوادث در جهان مواج تور 2020-21 مبارزات انتخاباتی در حال حاضر لغو شده و این لیست می تواند رشد کند.

"من فکر می کنم اتفاقاتی که تکیه بر تلویزیون (درآمد) را بهترین شانس بقا و پس از آن اتفاقاتی که فقط لازم نیست که بالای سر بالا بهترین شانس موفقیت" Geurts گفت. "کسانی که خود را در منطقه ای تور حوادث به طور کلی. این است که لایه میانی من واقعا نگران است.

"اما در همان زمان ایده آل ما فقط به دنبال در یک فصل. بنابراین حتی اگر برخی از این حوادث فقط یک وقفه ما امیدواریم که یک سال از هم اکنون آنها در بازی دوباره."

اولین رویداد بزرگ از پیچش یا حلقه زنی فصل استادان در ماه اکتبر. یک Sportsnet سخنگو گفت: از طریق ایمیل است که وجود دارد هیچ به روز رسانی برای به اشتراک گذاشتن در مورد 2020-21 گرند اسلم برنامه در این زمان.

در ضمن مواج کانادا فصل قهرمان برنامه آغاز یک ماه پس از آن با کانادا جام.

Scotties مسابقات قلب می رود در اواخر ماه فوریه و نوعی درخت خلنگ یا خاربن است که برای اوایل ماه مارس.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"ما همچنان به همکاری با ما ذینفعان و شرکای ما در برنامه ریزی که آن وقایع را" پیچش یا حلقه زنی کانادا مدیر عامل کاترین هندرسون گفت: از تورنتو است. "اما ما به دقت نظارت چه می گذرد تقریبا به صورت روزانه به مطمئن شوید که ما در حال تصمیم گیری و انتخاب در مورد رویدادهای رفتن به جلو است که بر اساس بهترین اطلاعات را که ما در آن زمان است."

یکی از پیچش یا حلقه زنی فروش امتیاز است که بر خلاف سایر ورزش ها, طرفداران یک فرصت به دریافت "از نزدیک و شخصی" با ورزشکاران. شعار ترویج در همه چیز از لکه های تلویزیونی به تولدش جلسات.

انتظار می رود که شعار به کنار گذاشته برای حداقل یک فصل یا دو.

تغییر دیگری خواهد بود ساخته شده در نوار. آبجو سرد است به عنوان بخشی از پیچش یا حلقه زنی فرهنگ به عنوان یک جست و خیز فریاد از این هک. تنظیمات به چادر حزب و تماشاگر آشامیدنی مناطق می توان انتظار داشت.

"شما فقط نمی خواهید به راحت رسیدن به یک وضعیت که در آن شما را به یک اتاق پر از هزار و یک غریبه و یک آبجو" گفت: Sportsnet پیچش یا حلقه زنی مفسر مایک هریس. "این به نظر نمی رسد که رفتن به دیگر اتفاق می افتد.

"بنابراین پیچش یا حلقه زنی برای سال آینده قطعا این فصل آینده کسانی که قوانین تغییر کرده است."

بسیاری از WCT bonspiels برگزار می شود در پیچش یا حلقه زنی باشگاه است که تکیه بر نوار و فروش مواد غذایی به عنوان کلید منبع درآمد. محدود به حضور فیزیکی و فاصله خواهد تاثیر قابل توجهی در خط پایین خود را.

Geurts گفت که او پیش بینی بیشتر از تمرکز بر رقابت های منطقه ای در فصل آینده یکی از بسیاری از پتانسیل تنظیمات است که می تواند در آینده.

"وجود دارد و ممکن است هزینه های کوچک است که می رود به سمت باشگاه از هر (تیم) هزینه ورودی است که پشتیبانی از عدم طرفداران کمبود جمعیت و عدم درآمد دیگر," او گفت:.

برای بالا پرواز حوادث زمان در سازمان' جانبی — در حال حاضر است. اما تصمیم گیری خواهد شد و باید ساخته شود بیش از چند ماه آینده در مورد اینکه آیا مسابقات برگزار خواهد شد و اگر طرفداران باشید.

"این نوع ساخته شده برای تلویزیون اموال مواج مناسب برای آن" هریس گفت: از تورنتو است. "من فکر می کنم این چالش خواهد بود پر کردن زمینه های. من فکر می کنم برای اولین بار زن و شوهر (انتقاد) فقط ممکن است کانادا تیم است. این نوع از چیزی که من می پیش بینی اما من فکر می کنم این واقعا خیلی زود به بگویید."

این 2020-21 پیچش یا حلقه زنی از فصل یک به عنوان تیم ادامه تلاش برای قفل کردن اسکله و جمع آوری امتیاز برای واجد شرایط برای مسابقات المپیک در 18 ماه زمان است.

اما وقتی که پیگیری خواهد شد ناشناخته باقی مانده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن