عبور برای COVID-19 قربانیان در اسپوکن تالار شهر تخریب پس از اقامت-صفحه اصلی, اعتراض, سازمان می گوید - Sat, 16 مارس سال 2020 PST

یادبود با عبور برای کسانی که فوت کرده اند محلی از COVID-19 در اسپوکن تالار شهر تخریب شد پس از اعتراض اقامت-صفح

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

یادبود با عبور برای کسانی که فوت کرده اند محلی از COVID-19 در اسپوکن تالار شهر تخریب شد پس از اعتراض اقامت-صفحه اصلی سفارشات در روز جمعه با توجه به یادبود سازمان.

سازمان تام رابینسون ارسال شده عکس از یادبود قبل و بعد از اعتراض و همچنین نمایش ویدئو در یک زمان تعامل با معترضان و یک مرد با پوشیدن یک جلیقه ضد گلوله حک با نام راست و افتخار پسران سازمان است. این ویدئو شامل زبان قوی.

عکس ها نشان می دهد که عبور تحت فشار قرار دادند به یک شمع و آسیب به تعدادی از آنها.

این ویدئو نشان می دهد که مرد با پوشیدن افتخار پسران جلیقه که شناسایی خود را به عنوان "میلک شیک" و همانطور که از واشنگتن غربی گام بر صلیب به عنوان رابینسون می ایستد در نزدیکی و معترضان او را یک کمونیست.

میلک شیک دستگیر شد در دیگر فیلم ها و عکس های, ساخت, سفید, قدرت حرکات دست در اعتراض.

زمانی که میلک شیک و دیگر معترضان نزدیک به رابینسون او از آنها خواست که به احترام اجتماعی خود فاصله گرفت اما با ملاقات می خندد. میلک شیک را ایستاده یکی از پشت صلیب و گفت: "آیا بی احترامی" وقتی کسی زدم آن را بیش از.

معترضان سپس شروع به تماس برای رابینسون برای حذف ماسک خود را به عنوان آنها در اطراف دور او و برخی شروع به گرفتن تصویری. یک زن در ادامه به راه رفتن به سمت رابینسون و کشش بازوی او را نسبت به او.

"این چیزی است که افتخار پسران," رابینسون گفت: در این ویدئو.

رابینسون در نهایت راه می رفت دور و به سمت پلیس اسپوکان خودرو زمانی که معترضان همچنان ایستاده به او نزدیک است.

Spokane پلیس بدون دریافت تماس های اخیر برای خدمات در اسپوکن شهرستان سالن مربوط به اعتراض یا خرابکاری با توجه به Ofc. ریچی Plunkett.

رابینسون گفت: در Facebook پست که او را به بازگرداندن یادبود در روز شنبه با عبور ساخته شده از مواد بازیافت شده به جای آنهایی که آسیب دیده بودند.

یک عکس از رابینسون یادبود به همراه یک ستون در, سخنگوی-نقد و بررسی نوشته شده توسط Shawn Vestal پس از مارس 1, اقامت خانه اعتراض به Spokane County Courthouse سازمان یافته توسط بسیاری از همین رهبران است.

رابینسون همچنین راه اندازی یک بنای یادبود در دادگاه در طول این اعتراض اما نمی تواند در فرد به دلیل او احساس می کرد که بیش از حد خطرناک است. او گزارش هر گونه خسارت که در آن زمان در یک ایمیل به سخنگوی-نقد و بررسی.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن