Coronavirus حرفه ای-سوئیچ: Franchises درخواست تجدید نظر به کارگران آواره

Toni Amenrud میانسالی بود و کارگر با یک دست و یک سر پر از شک.اما او حرف خود را به آینده. او در ارتباط با یک مش

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

Toni Amenrud میانسالی بود و کارگر با یک دست و یک سر پر از شک.

اما او حرف خود را به آینده. او در ارتباط با یک مشاور حق رای دادن که به او کمک کرد راه اندازی کسب و کار خود را — آشپزخانه Tune-Up بازسازی حق رای دادن.

در حال حاضر او با این نسخهها کار 55 ساعت در هفته است استخدام کارگران بیشتر و حرکت کردن از دفتر خانه — از آنجا که او می گوید: کسب و کار پررونق است.

"از آن زمان به خود من سرنوشت خود گفت:" Amenrud از مپلوود. "آن را استرس زا در زمان, اما من آن را دوست دارم."

تبدیل شدن به رئیس خود را

به عنوان هزاران نفر از Minnesotans تلاش برای پیدا کردن فرصتهای شغلی جدید برخی از آنها تبدیل به فرانچایز. کسانی که استطاعت به خرید یک کسب و کار کوچک — قیمت معمولا در شروع $50,000 — می تواند تبدیل به رئیس خود را.

Coronavirus همه گیر است تنها افزایش علاقه در فرانچایز با توجه به کسانی که در کسب و کار. "من خوش شانس به یک پسر شلوغ" گفت: وس Roper یک مشاور با حق رای دادن کارگزاری FranNet کرد Amenrud.

اسکات Hislop صاحب مینه سوتا از Transworld کسب و کار مشاوران گفت: او با یک چشم انداز مثبت در علاقه به خرید کسب و کارهای کوچک از جمله franchises.

کارمندان در شرکت های بزرگ جهان نگران اخراج, او گفت:, و برخی از برنامه های در حال ساخت را به یک جهش به یک فرصت کسب و کار جدید. او می بیند منافع قوی در کسب و کارهای مرتبط با rv ها و قایق تفریحی. در حالی که این بیماری همه گیر محدودیت های برخی از فعالیت های کسب و کار, آن می تواند افزایش مناطق دیگر.

"مردم نمی توانند به مقصد سفر, به طوری که آنها این کار را انجام," او گفت:. "و همه نوع از تمیز کردن کسب و کار, بدیهی است."

محور مهارت های

FranNet را راپر کرده میانجیگری حرفه ای-شیفت خواهد بود که غیر قابل تصور در زمان عادی — تبدیل حرفه ای جمع آوری کمک به مواد مخدر-تستر از کارکنان یک بانکدار ارشد-ارائه دهنده مراقبت های, یک متخصص امور مالی به ذخیره سازی-اجاره مالک.

Amenrud یک مشاور بازاریابی برای شرکت های بزرگ که در سمت چپ کار خود را در ماه ژانویه است. او بیکار بود 50 و دلتنگ بیش از 25 سال فعالیت حرفه ای.

او تماس FranNet و مربیگری آغاز شد. Roper توضیح داد که او تلاش می کند برای نجات مهارت از گذشته مشاغل از مشتریان خود را. "سپس ما مطابقت آن با حق رای دادن" او گفت:.

Toni Amenrud می دهد بروکلین پارک آشپزخانه tune-up. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

Amenrud او گفت: تا به حال مهارت در بازاریابی, مدیریت و روابط به سرعت.

در ابتدا او می خواست بستنی حق رای دادن. "وجود دارد هیچ سرد سنگ لبنیاتی در مپلوود," او گفت:.

Roper صحبت او از این ایده. "مواد غذایی سختی است و کم حاشیه, کسب و کار," او گفت:.

گزینه های خود را تبدیل به روشن تر هنگامی که coronavirus فلج اقتصاد کشور است. یک شب رستوران ها سالن ها و آژانس های مسافرتی شد برخی از سخت ترین کسب و کار. اما دیگران آغاز شده به دنبال بهتر.

"این می تواند هر کسب و کار ضروری — بام تست مواد مخدر تدارکات و حمل و نقل گفت:" Roper.

Amenrud می دانستند که مردم صرف زمان بیشتری را در خانه هم بیشتر پخت و پز. "آنها کشف آنها تا به حال یک رستوران درست در خانه خود را," او گفت:.

منطقی گزینه است ؟ آشپزخانه Tune-Up بازسازی حق رای دادن.

مهارت در هر بخش از کسب و کار

ورونیکا Amenrud آماده به بروکلین پارک آشپزخانه tune-up. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

Amenrud تا به حال دو هفته آموزش در آبردین, S. D., مارس, فقط به عنوان ویروس میزد مینه سوتا است. سپس او تا به حال 12 هفته دوره آنلاین.

او به سرعت متوجه شدند که صاحبان مهارت در هر بخش از کسب و کار. "همکلاسی گفت:" من مدیر منابع انسانی. من مدیر بازاریابی. من مالی مرد.' "

او اولین مشتری بود در مه — و او هرگز به عقب نگاه کرد.

"من استخدام سه نفر را این هفته," او گفت:. او خواهد شد در حال حرکت در خارج از خانه خود را به یک دفتر و انبار در سپتامبر. 1.

"اگر شما می خواهید برای کار 40 ساعت و روال زندگی این است که برای شما نیست," او گفت:. "اگر شما می خواهید برای ایجاد خود سرنوشت خود و رئیس خود شما این است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب