نگرانی در مورد طراحی قبیله ای دخالت منجر به توقف در تصمیم گیری در مورد مجسمه پیشنهادی برای Riverfront Park - پنج شنبه, 29 مارس سال 2020 PST

بعضی مقاومت مواجه و نگرانی در مورد اسپوکن درگیری قبیله ای باعث شده مقامات پارک به توقف برنامه ای برای قطعه بعد

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

بعضی مقاومت مواجه و نگرانی در مورد اسپوکن درگیری قبیله ای باعث شده مقامات پارک به توقف برنامه ای برای قطعه بعدی از هنر عمومی در Riverfront Park.

سایا Moriyasu قطعه "بیور" انتخاب شده و به عنوان برترین انتخاب در میان چهار اثر از هنر های پیشنهادی برای نصب در تازه بازنگری شده پارک توسط یک پانل از هنر محلی حامیان و پارک نمایندگان.

اما قبل از 54 اینچ-قد بلند, مجسمه برنز که در نظر گرفته شده است به عنوان یک نیمکت آهنی با منظره اسپوکن رودخانه می تواند دریافت تایید نهایی از اسپوکن پارک مدیره تصمیم گیران منتخب را بیشتر در نظر عمومی در میان نگرانی ها در مورد این قطعه را طراحی و پتانسیل مشارکت توسط اسپوکن قبیله از سرخپوستان که تا به حال نشده با اطلاع از Moriyasu ایده به قطعه یک Salish نام و داستان.

"ما مقدار زیادی از کار را به انجام به روشن کردن آنچه که به نظر من سوء تفاهم" گفت: ملیسا Huggins, مدیر اجرایی اسپوکن هنر سازمان که تهدیدی هنری ایده هایی برای پارک.

Moriyasu یک سیاتل بر اساس هنرمند که قطعات شامل محبوب نصب و راه اندازی در نزدیکی مرکز پزشکی Harborview به نام "مایا" گفت: چشم انداز خود را برای این قطعه به او آمد در سفر به Riverfront Park است که شاهد افزایش بیش از حد فعالیت شده است.

"این بسیار سرگرم کننده آن را نیز قرار نیست به طور علمی طراحی" Moriyasu, که گفت که او تا به حال دیده نشده محلی بازخورد در طراحی خود گفت: در یک مصاحبه تلفنی در این هفته.

او تصمیم به مجسمه Salish نام "Saka خانم" در اسپوکن گویش کلمه "ماه" در نظر گرفته شده بود هر دو محترمانه به حیوانات بود که نزدیک به دام افتاده به انقراض توسط مهاجران سفید پوست و به مردم بومی از Spokane Moryiasu گفت.

"من نمی خواهم آن را به یک نام بود که غربی," او گفت:. "من فقط فکر می کردم آن را بسیار شیرین و شاعرانه نام."

قطعه هزینه حدود $85,000 به طراحی تولید و نصب در پارک با توجه به پیشنهاد ارائه شده برای تصویب. پول برای این پروژه خواهد آمد از اختصاص 1 درصد از پارک کلنگی مبلغ 64 میلیون مالیات دهندگان-پشتیبانی از بودجه خود را کنار بگذارند و برای هنر.

Huggins گفت: پس از این جلسه و با تصویب این طرح که به او رسیده به سابق اسپوکن پارک عضو هیئت مدیره جیمی SiJohn که هم قبیله ای عضو در جهت اعضای پانل که گفت: قطعه باید قبیله ای دخالت اگر آن را برجسته Salish نام. که اتفاق افتاده پس از یک تصویر از مجسمه شده بود به اشتراک گذاشته آنلاین توسط یک ایستگاه تلویزیون محلی با یک داستان ساخته شده است که آن را صدا مانند تصمیم به نام مجسمه در Salish در حال حاضر ساخته شده است.

"این نوع از تبدیل به هم بزنید در رسانه های اجتماعی" Huggins گفت.

SiJohn گفت: او می خواهم قرار داده Huggins در تماس با قبیله دفتر حفظ آثار فرهنگی که بسته شده به عنوان یک نتیجه از دستورات غیر ضروری برای کارگران باقی می ماند خانه در طول coronavirus بیماری همه گیر.

اما به عنوان یک سابق پارک مدیره و اسپوکن عضو قبیله ای است که دیده می شود برخی از تصمیمات در گذشته غفلت بومی آمریکایی میراث SiJohn گفت که او باور نمی وجود دارد خواهد بود بسیار اشتها برای همکاری است.

"اگر پارک مدیره در حال کار با یک هنرمند و گفت: بیایید این تایید توسط قبیله اجازه دهید کسانی که در بحث های اولیه و نه در رسانه های اجتماعی" SiJohn گفت.

SiJohn گفت: چشم انداز رنگی بود توسط پارک های گروه حذف یک مجسمه از رئیس گری در اسپوکن پارک تحمل نام او در سال 2008 پس از سال ها از خرابکاری. این قبیله در آن زمان گفت که حذف رخ داده است بدون دانش خود را. به جای آن یک قطب توتم است که تا به حال هیچ اتصال به شرق واشنگتن قبایل تصمیم مقامات پارک ساخته شده بدون قبیله ای دخالت SiJohn گفت.

دادن قطعه یک Salish نام مفهوم را میرسانند که آن را Salish هنر SiJohn گفت که تنها باید انجام شود اگر هنرمند بود "کسی که از آن قبیله است."

Moriyasu که قبلی قطعه از هنر راه اندازی شد توسط خصوصی املاک و مستغلات شرکت در سیاتل گفت: او را درک موقعیت از قبیله که این قطعه می تواند با توجه به یک نام. هنرمند دختر یک مهاجر پیشنهاد "Tsuki" است که این کلمه ژاپنی برای ماه.

"من هنوز هم ایستاده پشت من ضربه" Moriyasu گفت. "آخرین چیزی که من می خواهم انجام دهید این است که کسی ناراحت یا بی احترامی قبیله است."

پارک رئیس جمهور هیئت مدیره جنیفر اگدن گفت: او شگفت زده شد با واکنش قوی به این قطعه هر دو به دلیل نام و ظاهر آن در تفاسیر.

"من فکر می کنم آن را کمی مسخره" اگدن گفت. "شما هرگز نمی دانید که چگونه هنر عمومی را می شود دریافت کرد."

این پنل بود که به دنبال یک قطعه است که ترویج تعامل و ایستاده از ویژگی های دیگر پارک در سیستم اگدن گفت. توانایی نشستن بر روی قطعه ای از آثار هنری و مانع شدن مفصل گردنده برای دیدگاه های مختلف و همچنین به عنوان هنر مردمی شالوده مجموعه "بیور" به غیر از این سه نفر دیگر از ارسالی که در نظر گرفته شده برای پارک, او گفت:.

یکی از کسانی که مطالب ارسالی یک جفت سیاه و سفید بتن دیسک فاصله 300 فوت از هم جدا, که اجازه می دهد بازدید کنندگان پارک برای برقراری ارتباط از طریق زمزمه با استفاده از یک اثر اکو. به "زمزمه دیسک" ایده فرستاده شده بود توسط Rajah بوز و الن Picken.

این زن و شوهر در مورد اعتراض عمومی مانند دیگران از طریق رسانه های اجتماعی پست های دوستان. Picken گفت: داشتن هر دو ارائه شده و انتخاب عمومی آثار هنری پیشنهادات او می داند که درک عمومی از یک قطعه ممکن است دشوار است به تشخیص درست از آنچه نوشته شده آنلاین.

"چه اصلی پذیرش زباله بز؟" Picken پرسید.

اما هم او و بوز گفت: آنها درک فرهنگی نگرانی در مورد نام این مجسمه حتی به عنوان آنها empathized با هنرمند دیگر برای انتقاد بر اساس طراحی. آنها در مورد آن فکر خود را در زمین و تصمیم گرفت هر عبارت در قطعه خود را به احتمال زیاد نیاز به دخالت از شاعران و نویسندگان در جامعه به نمایندگی از دیگر سنت.

"زمزمه دیسک دیده ایم آنها را در سراسر جهان" بوز گفت. "ما قرض گرفتن از این ایده و اضافه کردن یک سنت جدید."

بوز و Picken گفت: بخشی از این مشکل با برقراری ارتباط هنر پیام ممکن است به این دلیل که تصمیم گیری ساخته شده در طول زمان هنگامی که مردم قادر به ملاقات چهره به چهره به دلیل بیماری همه گیر.

"این فقط یک ترکیبی از بد زمان" Picken گفت. "اگر آنها فقط می خواهم خود را گرفته زمان و تصمیم در جلسه بعدی و یا یک هفته بعد "من در اینجا ما انتخاب نهایی' آنها را در زمان حال به توضیح و یا موضوع آزادی مطبوعات است."

پارک مدیره است نه در عجله برای تصویب یک قطعه از آثار هنری که تکمیل خواهد شد J. Meejin Yoon را "گام خوب" قطعه میله میله برای نصب یا بعد از این سال یا اوایل سال 2021 Ogden گفت.

پارک مقامات ادامه خواهد داد برای دریافت بازخورد در "بیش از حد" و سه قطعه دیگر و پارک رئیس جمهور هیئت مدیره ارائه نمی دهد یک جدول زمانی در زمانی که تصمیم گیری ساخته شده ممکن است.

"وجود دارد نیاز به اتاق و زمان برای انتقادات و پیشنهادات," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن