کلیپرز' Williams خدمت 10 روز قرنطینه خانم ها پس از خروج از NBA حباب

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—NBA گفت: لو ویلیامز از لس آنجلس کلیپرز است که در قرنطینه به مدت 10 روز به دلیل سفر به

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—NBA گفت: لو ویلیامز از لس آنجلس کلیپرز است که در قرنطینه به مدت 10 روز به دلیل سفر به خارج از لیگ حباب هفته گذشته برای شرکت در یک عضو خانواده های مراسم تشییع جنازه.

او را از دست ندهید حداقل دو نفر از کلیپرز' بذر بازی ها از جمله خود جولای 30, درب بازکن, در برابر لس آنجلس لیکرز. این امکان وجود دارد که او می تواند دست بیش از دو پس از او به احتمال زیاد انتشار خواهد بود Aug. 4 روز از کلیپرز' سوم بذر بازی.

این موضوع بود که ویلیامز چپ حباب اما که او نیز رفت و به یک باشگاه که در سفر به آتلانتا, و عکس از دیدار با او با پوشیدن یک نوع ماسک که, NBA توزیع در داخل حباب در والت دیزنی جهانی — به نظر می رسد در رسانه های اجتماعی.

که باعث شد تحقیقات توسط NBA امنیت و در نهایت 10 روز حاکم است. ویلیامز در بازدید از یک باشگاه است که او اغلب به عنوان مورد علاقه خود را در رستوران ایجاد کرده است و حتی بال مرغ که به نام او در منو است.

اما بودن در یک گروه از مردم و به طور بالقوه در معرض خود را به coronavirus NBA تصمیم گرفت که دیگر قرنطینه بود و آنچه را مورد نیاز برای اطمینان از ایمنی از کسانی که در حباب.

صهیون ویلیامسون از New Orleans Pelicans کردم تنها چهار روز پس از خروج از قرنطینه حباب در اوایل این ماه برای یک خانواده مهم است. ویلیامسون دریافت کوتاه قرنطینه به دلیل تست شد روزانه در غیاب او و به طور مستمر منفی بود به علاوه راضی سایر NBA مورد نیاز است.

کلیپرز نمی شد تمرین جمعه و انتظار نمی رود به اظهار نظر در NBA حاکم قبل از دوشنبه. آنها تا به حال 10 بازیکن در دسترس خود را برای داد و بیداد بازی در برابر واشنگتن ویزاردز در شب شنبه. با Montrezl Harrell و پاتریک بورلی همچنین داشتن دکمه سمت چپ حباب به دلایل شخصی و در حال حاضر ویلیامز رفته برای تمدید غیاب آنها خواهید بود کوتاه دست برای آینده قابل پیش بینی نیز هست.

"این یک چالش شما می دانید که چرا ما فقط باید 10 بچه ها" کلیپرز مربی Doc Rivers گفت: شنبه شب. "که باعث می شود آن را واقعا به چالش کشیدن. هیچ استراحت در تمرین بنابراین شما تمایل به رفتن نیست به عنوان طولانی است. شما احساس می کنید مانند شما نمی توانید نیمی از مسائل در آن شما می خواهید برای دریافت در. بنابراین آن را به یک چالش. من دوست دارم به آن می گویند نبوده است ولی قطعی چالش است."

ویلیامز یک ششم مرد سال نامزد در این فصل به طور متوسط 18.7 امتیاز در این فصل برای کلیپرز. کلیپرز امن نقطه حذفی و وارد راه اندازی مجدد نشسته دوم در کنفرانس غرب پنج و نیم بازی در پشت لیکرز و یک و نیم بازی جلوتر از مقام سوم دنور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب