تعقیب الیوت به پایان می رسد هفته از بدبختی با گذشته جام پیروزی - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

کنکورد, N. C. – تعقیب الیوت رگه هایی از شکست های تلخ در نسکار از کوره در رفته اول فشار موکول مسابقه در نهایت ب

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

کنکورد, N. C. – تعقیب الیوت رگه هایی از شکست های تلخ در نسکار از کوره در رفته اول فشار موکول مسابقه در نهایت با اولین پیروزی جام فصل است.

الیوت برنده پنج شنبه شب در باران-تاخیر رویداد در شارلوت موتور جاده سریع السیر به یک 12 روز برای نسکار. این رویداد به تعویق افتاد شنبه شب چهارم فنجان مسابقه از سری مسابقه از سر گرفته مارس 17.

الیوت به حال دو خسته کننده ضرر و زیان در این span از جمله شکست شنبه شب در کوکا کولا 600 زمانی که یک احتیاط پرواز دو دور از این پایان با الیوت پیشرو.

"مرد آن است که یک هفته دشوار برای مطمئن" الیوت گفت. "ما تا به حال برخی از سخت و زیان, اما این معامله در یکشنبه شب بود که دل شکن."

الیوت سرخوردگی هفته گذشته آغاز شد و سه فنجان مسابقه پیش – زمانی که او در تلاش بود به مسابقه برای سرب در دارلینگتون Raceway و غرق شد توسط Kyle Busch.

سپس او تا به حال 600 پرچم شطرنجی در سایت تا یک احتیاط ناشی از خود و هم تیمی. الیوت حفره دار از سرب در زمان چهار لاستیک و نمی تواند به عقب به جلو در دو دامان اضافه کاری با حداکثر سرعت دویدن.

کمی وجود دارد حال تعلیق در این یکی. الیوت reeled در Kevin Hoffman با 27 دور مانده و بسته کردن پیروزی. الیوت نیز برنده این سری کامیون مسابقه سه شنبه شب در شارلوت به او یک جفت از پیروزی در چهار مسابقه کشش در مسیر چند دقیقه به دور از Hendrick Motorsports ستاد.

"این کک 600 اما هر پیروزی در سری جام واقعا سخت است برای به دست آوردن" الیوت گفت. "من واقعا قدردانی از همه در Hendrick Motorsports در سراسر خیابان در اینجا. همه مشغول به کار واقعا سخت است."

الیوت شد شارژ در Hoffman با حدود 35 دور باقی مانده که از او خواست اگر او تا به حال سوخت به اندازه کافی به آن را به پایان برساند. خدمه رئیس آلن Gustafson جواب داد: "آره. رفتن سخت است."

الیوت بود که فقط. اما پس از عبور از Hoffman با هیچ چیز اما روشن مسیر در مقابل او الیوت نمی تواند کمک کند اما احساس می کنم خالی از سکنه یکشنبه شب.

"من فقط در حال انتظار برای احتیاط به بیرون آمدن" او گفت:. "اگر احتیاط نمی آمد من فکر کردم من بود احتمالا رفتن به شکستن چیزی یا من که قرار بود به سقوط. پس از گذشته چند هفته گذشته مطمئنا آن را برای رفتن سبز تا پایان.

"امیدوارم ما را در راه راست."

دنی Hamlin دوم به پایان رسید در یک تویوتا با سه نفر از اعضای خدمه نشستن در خانه تحت تعلیق برای یک مورد تخلف یکشنبه شب. خدمه خود را رئیس اتومبیل رئیس و مهندس به دست آورده اتوماتیک چهار-مسابقه تعلیق هنگامی که یک قطعه از تنگستن سقوط کردن Hamlin خودرو در سرعت دامان.

چون نسکار است که برگزاری همه آن وقایع را به عنوان یک روز را نشان می دهد بدون مقدماتی یا عمل Hamlin گفت: Joe Gibbs Racing team قادر به فشار از طریق تحول.

"یک روز با فرمت باعث می شود آن را آسان تر برای ما" Hamlin گفت. "اگر ما تا به حال مقدماتی آن قطعا صدمه دیده است. اما تحت این شرایط است که ما در آن نمی صدمه دیده است که بد است."

رایان Blaney سوم شد و در یک فورد برای تیم Penske به دنبال ریکی Stenhouse جونیور برای JTG-Daughtery, مسابقه, افزایش فوق العاده ای پس از یک بد سرگیری این فصل است. Stenhouse غرق در اولین دامان اولین مسابقه به پایان رسید و آخرین, پس از آن بود 25 و 24 قبل از پنج شنبه.

Blaney که یکی از الیوت دوستان نزدیک شده است میزبانی نسکار محبوب ترین راننده به عنوان ورزش شتافت چهار بار در پنج شب در شارلوت. او گفت: الیوت بود قادر به تمرکز بر روی کامیون سری مسابقه پس از از دست دادن 600 و سپس پس از ضرب و شتم Busch به کسب درآمد $100,000 فضل الیوت تغییر توجه خود را به مسابقه جام.

"ما صحبت در مورد مسابقه است و فقط بد شانس. او تا به حال مقدار زیادی از شانس" Blaney گفت. "با 600 که stunk برای او. ما صحبت aobut آن که شب اما او آماده بود برای مسابقه کامیون. ما بحث وجود دارد یک زن و شوهر ساعت از آن است. اما او در نقل مکان کرد و نشان داد که او می تواند برنده دو در یک ردیف."

Hamlin فکر کردم و تمام تمرکز بر روی الیوت زیان پر از شکوفه شد.

"گاهی اوقات هشدار در حال رفتن به سقوط راه خود را" Hamlin گفت. "من فکر می کنم هر کس احساس بد به خاطر آن است که تعقیب و هر کس او را دوست دارد."

پرسید: اگر او احساس متاسفم برای الیوت Hamlin پاسخ قطعی "نه".

الیوت پیروزی بود و برای اولین بار شورلت راننده نسکار بازگشت به مسابقه جام. Hoffman برنده اولین مسابقه برگشت در یک فورد Hamlin برنده دوم مسابقه در یک تویوتا و Brad Keselowski برنده 600 در یک فورد.

اما الیوت و Hendrick هم تیمی شده اند بسیار قوی از سری برگشتم از 10 هفته تعطیلی برای این بیماری همه گیر کوروناویروس. الیوت الکس بومن ویلیام بایرون و هفت بار قهرمان نسکار Jimmie Johnson باید تمام چراغ دور – یک افزایش بزرگ برای یک تیم است که بازسازی های زیادی از گذشته و سه فصل است.

به شنبه موکول رویداد مختل شد با رعد و برق و باران برای نزدیک به 75 دقیقه بعد از 30 دور شده بود به پایان رسید.

نسکار بعدی می رود به Bristol Motor Speedway در تنسی روز یکشنبه برای پنجمین مسابقه جام در 15 روز به عنوان سری تلاش برای reschedule هشت حوادث در یک کوره کشش از مسابقه از طریق جنوب متحده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن