کانادا لیگ برتر می گوید که انتظار دارد باشگاه به ادامه آموزش به زودی

کانادا لیگ برتر می گویند این انتظار باشگاه به رزومه آموزشی به زودی در انتظار تایید از مقامات محلی.لیگ بود که م

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

کانادا لیگ برتر می گویند این انتظار باشگاه به رزومه آموزشی به زودی در انتظار تایید از مقامات محلی.

لیگ بود که میله میله به شروع فصل دوم آن در آوریل 11, اما به تعویق افتاد فوتبال ژاپن در مارس 20, گفته, آن را زیر کانادا, فوتبال, تصمیم به تعلیق همه تحریم فوتبال فعالیت و COVID-19 بخشنامه توسط دولت و مقامات بهداشت ممنوعیت تجمعات عمومی در جهانی همه گیر.

تعلیق از فصل به طور منظم آمد یک هفته پس از CPL گفت: این توقف قبل از فصل آموزش برای همه باشگاه ها برای 14 روز. لیگ باقی مانده است در وقفه پس از آن.

در حال حاضر CPL است که به دنبال از سرگیری آموزش, اگر چه آن ممکن است یک مبهوت بازگشت.

لیگ گفت: آن و آن هشت باشگاه "فعالانه" با مربوطه استانی و شهرداری دولت مورد تایید و نیاز به بازگشت به آموزش.

"CPL باشگاه انتظار می رود برای شروع آموزش به زودی آغاز خواهد شد که با عدم تماس با فرد یا گروه کوچک تمرینات در یک نورد اساس انتظار تایید" به آن اضافه شده, در بیانیه ای.

"همه بازیکن تمرینات باید انجام شود با توجه به کانادا لیگ برتر بازگشت-به-آموزش پروتکل های. اولویت این پروتکل ایمنی و رفاه حال بازیکنان و کادر فنی و کارکنان و همچنین خانواده خود را زمانی که آنها بازگشت به آموزش است."

پس از تعلیق بازی های لیگ خواسته است دولت فدرال برای کمک های مالی در جهانی همه گیر. لیگ خواسته است اتاوا برای "تامین مالی کوتاه مدت" از 15 میلیون دلار و گفت این کار "در هر و همه حالات" مربوط به بازی فصل در سال 2020 است.

CPL کمیسر دیوید Clanachan گفت: لیگ نیاز به کمک در قالب پل تامین مالی است.

لیگ برتر نقل مکان کرد و به کنترل هزینه ها در ماه گذشته.

بازیکنان با داشتن 25 درصد از قرارداد خود را معوق در حالی که مربیان کادر فنی و باشگاه ها و لیگ کارکنان نامشخص پرداخت کاهش "در طول این زمان به چالش کشیدن به منظور حفظ به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است به کار است."

بیست و دو MLS تیم از جمله ونکوور و تورنتو و مونترال آغاز شده داوطلبانه فردی آزاد تمرینات خود را در مراکز آموزشی. این NWSL نیز آغاز تمرینات فردی با برنامه ریزی برای حرکت به گروه های کوچک آموزش به عنوان اوایل هفته آینده.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن