کانادا کوری Conners فقط یکی کردن سرب در RBC میراث

HILTON HEAD, S. C.—کانادا کوری Conners یکی سکته مغزی خاموش شود پس از شلیک 8-تحت-par 63 در دور دوم از RBC میراث

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

HILTON HEAD, S. C.—کانادا کوری Conners یکی سکته مغزی خاموش شود پس از شلیک 8-تحت-par 63 در دور دوم از RBC میراث فرهنگی در روز جمعه.

Conners از Listowel, Ont., sat بسته دوم با Bryson DeChambeau در 11 زیر در نقطه نیمه راه از PGA Tour رویداد یک سکته مغزی را پشت Webb سیمپسون به صبح موج آمد ،

Conners ندارد دیو در دور دوم ضربه 88.89 درصد از سبزی در تنظیم.

"بدیهی است که بسیار عالی دور" Conners گفت. "استرس رایگان, آمار بسیاری از عکس واقعا خوب. من احساس بزرگ در مورد بازی من. نورد در یک دسته از مرغک putts به پرداخت کردن با عکس های خوب. واقعا خوشحال با دور است."

Conners بود در کشاکش برای بسیاری از هفته گذشته کیکآف از نونما PGA Tour schedule قبل از محو شدن به یک کراوات برای 19 در چارلز شواب به چالش بکشد.

تور به حالت تعلیق در آمد برای تقریبا سه ماه طول مراحل اولیه COVID-19 بیماری همه گیر. هیچ طرفداران شده اند در این دوره در دو رویداد.

"من زمان زیادی از مثبت و دور از هفته گذشته" Conners گفت. "نبود زنگ بسیار وجود دارد. من احساس بسیار خوب و آماده برای بازگشت به رقابت. آره فقط سعی در حفظ اعتماد به نفس من رفتن و به شدت بازی در اینجا.

"من تا به حال بسیاری از موفقیت در این دوره قبل از. از آن خواهد شد اولین بار در بازی آخر هفته. من فکر می کنم تجربه من در طول چند سال گذشته به من کمک کرد. من قطعا راحت از اینجا و من مانند گلف زیادی است."

مکنزی هیوز از Dundas, Ont., همچنین است در مشاجره. او 8 زیر برای این مسابقات پس از تیراندازی یک 3-تحت 68 روز جمعه.

هیوز ساخته شده از برش در فقط سه تا از 13 وقایع این فصل هر چند یکی از تعطیلات آخر هفته ظاهر به پایان رسید با مکان دوم را نتیجه هوندا کلاسیک در فینال به اتمام رویداد قبل از تور رفت و تامل است.

"امروز کاملا خوب است. من احساس می 68 بود که احتمالا بالاترین من می توانستم شات های امروز," او گفت:. "سال 2020 شده است یک بیت از یک مبارزه برای من تا کنون. من تا به حال یک نتیجه بزرگ و بسیاری از دیگر نتایج مخلوط. پس امروز بود دور. آره خیلی کم استرس و نقطه خوب برای آخر هفته."

آدم Hadwin از Abbotsford, B. C. 5 زیر برای این مسابقات است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مایکل Gligic از Burlington, Ont. (حتی par) و دیوید Hearn از Brantford, Ont. (بیش از 2) به احتمال زیاد خواهد شد از دست را کاهش دهد.

راجر اسلون از مریت, B. C., دارای یک بعد از ظهر سه راهی زمان. او 1 زیر پس از دور اول.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب