کانادا تیم NHL پیشنهاد تغییر گزینه های بازپرداخت به فصل-دارندگان بلیط

کانادا تیم NHL ارائه داده اند نجومی-دارندگان بلیط تخفیف یا هزینه گزینه های در اذعان کرد که هیچ بیشتر 2019-20 ب

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

کانادا تیم NHL ارائه داده اند نجومی-دارندگان بلیط تخفیف یا هزینه گزینه های در اذعان کرد که هیچ بیشتر 2019-20 به طور منظم فصل بازی برگزار خواهد شد در مقابل از طرفداران خودشان به ساختمان.

در چهار روز span ممکن است 13-16 همه هفت تیم خود تماس گرفته نجومی-بلیط پایگاه با گزینه ها و در برخی موارد مهلت برای تصمیم گیری.

"آن را تبدیل به طور فزاینده آشکار است که هر گونه امکان را شامل نمی شود هر بازی بیشتر حال بازی در این فصل در مقابل طرفداران در بل MTS محل" به Winnipeg Jets گفت: در یک ایمیل.

که پذیرش به نظر می رسد ممکن anticlimactic داده شده لیگ ها و تیم های سراسر جهان هستند یا بازی در خالی استادیوم یا تلاش برای کشف کردن راه برای انجام این کار در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

اما فصل-بلیط پول بنیادی است و به NHL تیم کسب و کار. باشگاه میلی به بخشی با آن است.

اغلب پرداخت می شود و یا بخشی از پرداخت در پیشبرد.

کانادا تیم در حال ارائه بازپرداخت اما همچنین هل دادن تعدادی از مشوق ها به آنها اجازه نگه داشتن پول است.

Toronto Maple Leafs فصل-دارندگان بلیط تا به حال به آنها اعلام می خواستم پول خود را به عقب توسط ویکتوریا در روز و یا یک اعتبار می توان به حساب های خود را.

خود را Montreal Canadiens همتایان تا به حال به تصمیم گیری روز جمعه در حالی که ونکوور کناکز' مهلت مقرر بود در تاریخ 3 ژوئن.

این Edmonton Oilers و برگها تا به حال هفت بازی در سمت چپ کناکز شش اتاوا سناتور حبس و جت چهار.

نگاهی به آنچه که کانادا تیم NHL در حال ارائه بر اساس ایمیل های فرستاده شده به فصل-دارندگان بلیط:

Maple Leafs

کسانی که نمی درخواست بازپرداخت توسط مارس 18 تا به حال اعتباری خود را اعمال می شود برای فصل آینده است. قسط اول در 2020-21 بلیط فصل به تعویق افتاد از 8 مارس تا ژوئن 8, با گزینه استفاده از اعتبار به آن است.

شعله های آتش

اعتباری دو گزینه عبارتند از: دریافت مواد غذایی و آشامیدنی کوپن به ارزش پنج درصد از اعتبار یا دریافت سه درصد بهره در ارزش اعتباری شروع آوریل 1 "تا تاریخ 2020-21 فصل به طور منظم برنامه اعلام شده است."

Oilers

اگر اعتباری اعمال می شود برای فصل آینده با 1 ژوئن وجود دارد و پنج درصد تخفیف در آن پول محاسبه شده از 1 آوریل تا اکتبر. 1. اگر مشتریان بالا تا حساب خود را و یا پرداخت برای فصل آینده به طور کامل در ژوئن 1, پنج درصد اعمال می شود که به مقدار بیش از حد.

Canucks

مشوق را بخواهید نه برای پول خود را در حال دو برابر شدن خود راجرز عرصه مواد غذایی و آشامیدنی (persian) کمک هزینه به $400, هیچ افزایش در قیمت 2020-21 نجومی بلیط های اعتباری در خدمت به عنوان پیش پرداخت در فصل آینده پرداخت انعطاف پذیری و هیچ طرح پرداخت هزینه. تصمیم گیری در اعتبار و یا بازپرداخت باز است تا ژوئن 3, پس از آن یک اعتبار اعمال خواهد شد برای فصل آینده است.

Canadiens

در نظر گرفتن اعتبار را افزایش می دهد آن را با نیمی از ارزش خود را -- $400 بدهکار باعث می شود آن را 600 دلار به عنوان مثال — و یخ قیمت در تجدید در 2019-20 سطوح. حبس نجومی-صندلی صاحبان نیز ارائه شد انعطاف پذیر گزینه های پرداخت اما تا به حال به تصمیم می گیرید اعتباری و یا بازپرداخت روز جمعه.

سناتور

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

این سنس انتظار می رود برای راه اندازی خود را تجدید کمپین دوشنبه اما ارائه یک فصل-دارای صدای تیک تیک دارنده 25 درصد خاموش فصل آینده بسته در ماه مارس. در مارس 16, ایمیل صاحب یوجین Melnyk نوشت: "شما نمی خواهد از دست دادن ارزش بلیط را خریداری کرده اند. ما دریافت کرده اند درخواست خود را برای بازپرداخت و در حال کار برای پردازش درخواست شما به عنوان به سرعت به عنوان ما می توانیم."

جت

جت تخفیف خواهد فصل آینده تمدید سه درصد از اعتبار تعادل تعلق از 12 مارس تا اول "صفحه قبل یا به طور منظم فصل بازی در زنگ MTS محل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن