می توانید نرم افزار ورزشی را بازگشت امن در میان همه گیر? کارشناسان می گویند اقدامات احتیاطی مورد نیاز

ورزش حرفه ای لیگ در آمریکای شمالی در حال عمیق تر شدن به گفتگو در مورد زمانی که و چگونه آنها می توانند رزومه با

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

ورزش حرفه ای لیگ در آمریکای شمالی در حال عمیق تر شدن به گفتگو در مورد زمانی که و چگونه آنها می توانند رزومه بازی در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

و در حالی که آنها هنوز هم به دنبال هفته ها یا ماه آینده به صورت بالقوه بازگشت خرما, بیماری های عفونی کارشناسان می گویند وجود یک خطر بزرگ در شروع کردن خیلی زود است.

اما هم وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای کاهش این خطر.

"این یک سوال پیچیده اما من فکر می کنم اگر برخی از پادمان و فرآیندهای گرفته شده می توان آن را ایمن (سر بازی)" گفت: دکتر اسحاق Bogoch یک بیماری عفونی پزشک و دانشمند بر اساس تورنتو بیمارستان عمومی.

"در پایان روز آن را پایین می آید به یک قضاوت ارزش — است (بازگشت به عمل) قابل قبول به لیگ ؟ آن است که قابل قبول به بازیکنان ؟ آن است که قابل قبول به مردم دیگر که ممکن است در ساختمان ؟ آن است که قابل قبول به مردم که زندگی در اطراف ساختمان ؟

"من فکر می کنم کسانی که چیزهایی که کلیدی را بپرسید."

Bogoch گفت: این سوالات شامل بسیاری از "تصمیم گیرندگان کلیدی" و داشتن چراغ سبز از دولت های فدرال و استانی و شهری مقامات بهداشت عمومی خواهد بود مرحله 1.

یکی دیگر از قطعه کلیدی می تواند به حصول اطمینان از مناسب و مکرر غربالگری — از جمله نشانه و درجه حرارت کنترل و همچنین تشخیص COVID تست — برای بازیکنان و مربیان و کارکنان پشتیبانی خواهد شد که ورود به این عرصه است.

"من فکر می کنم که باید از طریق فکر کردن در مورد چگونه به آن را انجام دهد و چگونه به ادغام که به لیگ برتر و اطمینان مردم هستند COVID-19 منفی قبل از آنها حتی شروع به آموزش" Bogoch گفت.

NHL مشخص شده پیشنهاد خود را هفته گذشته به صورت یک پتانسیل بازگشت به اقدام بعد از این تابستان و NBA حکام گزارش تایید برنامه های پنج شنبه برای اواخر جولای راه اندازی مجدد در دیزنی جهان در اورلاندو فلوریدا. لیگ برتر فوتبال امید به سر با یک تابستان مسابقات نیز در اورلاندو است.

MLB که تا به حال و در عین حال خود را آغاز 2020 فصل به طور منظم قبل از همه گیر به تعویق افتاد ورزش جهان در ماه مارس در مذاکرات به شروع مختصر از برنامه بعد از چند ماه. این لامپ کم مصرف نیز اعلام نکرده یک طرح هر چند از آن است گفت: اولین فصل شروع خواهد شد سپتامبر است.

Lorian Hardcastle استاد از سلامت و حقوق و سیاست در دانشگاه کلگری می گوید روزانه COVID تست که NHL می گوید که امیدوار است برای رسیدن به, می تواند کمک به اطمینان از بازگشت ایمن برای این ورزش است.

مسائل تدارکاتی نیز نیاز به اتو کردن او گفت: "حصول اطمینان از لیگ نه تنها به اندازه کافی تست اما همچنین دسترسی به یک آزمایشگاه است که قادر خواهد بود به نوبه خود در اطراف به سرعت.

"روزانه تست خواهد امیدوارم منزوی کردن هر کس قرارداد هر چیزی حق دور" Hardcastle گفت. "و مخاطبین خود را (هم تیمی و حمایت از کارکنان) در حال حاضر در حال آزمایش پس امیدوارم از آن خواهد بود (موجود) بسیار به سرعت."

تست مکرر می شود حتی بیشتر فشار دادن در یک تیم محیط زیست که در آن وجود دارد عملا هیچ راهی برای اطمینان فیزیکی فاصله در حالی که بازی Hardcastle گفت.

و در حالی که Bogoch می گوید اقدامات احتیاطی می تواند نسبتا آسان برای اضافه کردن به فوری و خارج از حوزه مناطق — فاصله بازیکنان در lockerrooms به عنوان مثال و یا با پوشیدن ماسک در تیم اتاق جلسه — هم وجود دارد مکان های خارج از ورزشگاه را در نظر بگیرید.

بسیاری از لیگ های به حداقل رساندن خطر وجود دارد با پیشنهاد "hub شهرستانها" که میزبان تمام بازی ها به جای اینکه بازیکنان را به سفر در سراسر این قاره به چند سالن.

پاتریک ساندرز-Hastings, متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه کارلتون در اتاوا می گوید که می تواند یک استراتژی صدا.

"هر زمان که وجود دارد سفر بین مناطق وجود دارد این برابری خطر," او گفت: "اما اگر کسانی که ورزشکاران هستند که از بالاتر خطر جوامع به خطر پایین از یکی از آنها می تواند به افزایش خطر در این شهرها است."

Hardcastle می گوید دیگر نیز وجود دارد که به نظر خارج از بازیکنان و کارکنان پشتیبانی.

"مردم خود را تمیز کردن اتاق های هتل و یا مردم در خدمت آنها غذا ... کسانی هستند که من فکر می کنم لیگ برتر خواهد شد احتمالا به تلاش های قابل توجهی برای حفاظت از, همچنین," او گفت:. "اما شما همیشه می توانید یک لغزش و کسی که در معرض نمی رضایت به اطراف علامتی مردم — که نیست پرداخت می شود به طور قابل توجهی به اطراف علامتی مردم است.

"من به شما قول می دهم خدمتکاران در هتل ها در حال جبران درآمده است."

COVID-19 رسیده ورزشی جهان در اواسط ماه مارس زمانی که NBA به حالت تعلیق در آن فصل پس از یوتا جاز بازیکن تست مثبت است. لیگ های دیگر به سرعت به دنبال کت و شلوار.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

سه ماه بعد NHL کمیسر گری Bettman می گوید او انتظار ندارد یک تست مثبت به توقف یک از سر فصل این زمان در اطراف.

Bogoch می گوید: او خوب است با بیانیه ای که "تا زمانی که شما سیستم در محل برای محافظت از دیگران و به عنوان طولانی به عنوان شما می توانید اطمینان حاصل شود که اطلاعات تماس آن شخص نمایش هستند و جدا شده است."

"هیچ کس نباید تعجب کرد اگر یک بازیکن تست مثبت," او اضافه شده است. "اگر شما از این پروتکل در محل برای شناسایی است که به سرعت ... شما می تواند به طور قابل توجهی کاهش خطر ابتلا به COVID-19 در ورزش حرفه ای."

Hardcastle در ضمن می گوید: او "قطعا نگران" است که لیگ را نگه دارید رفتن با وجود تست مثبت.

داشتن استراتژی های جایگزین در محل به کاهش خطر مانند توقف بازی برای یک دوره دو هفته ای — می تواند یک گزینه امن تر, او گفت:.

ساندرز-Hastings پیشنهاد quarantining کل تیم از آلوده بازیکن برای یک دوره دو هفته هر چند او اضافه شده است که باعث مشکلات برای بقیه لیگ برنامه.

و در حالی که او نیز معتقد است که یکی از تست مثبت لزوما تعطیل لیگ, او می گوید آن را دشوار است به ارزیابی این که آیا این بازی می تواند با خیال راحت ادامه دهد پس از آن.

"یک مورد در انزوا در حالی که آنها بررسی کنید که موارد اضافی نیست اتفاق می افتد می تواند اجازه می دهد یک لیگ برای ادامه," او گفت:. "اما اگر ما شروع به دیدن پایدار انتقال بین تیم و یا در سراسر چندین تیم من فکر می کنم آن را بسیار دشوار است برای گفتن که لیگ را نمی توان تعطیل."

در علاوه بر این به طور منظم تست ساندرز-Hastings می گوید لیگ باید اطمینان حاصل شود بازیکنان و کارکنان خود را می تواند در تصمیم گیری های خود را در بازگشت خود را بر اساس فردی COVID-19 سطوح خطر.

که می تواند شامل افرادی که ضعف سيستم ايمنی و یا از قبل موجود شرایط یا باید خانواده ها با این شرایط و همچنین, او گفت:.

یکی از قابل رویت ترین اقدامات احتیاطی گرفته شده توسط هر یک از لیگ برتر است که محرومیت از طرفداران برای آینده قابل پیش بینی.

Hardcastle می گوید: بحث و گفتگو در بازگشت هواداران به استادیوم نمی توان بود تا موج دوم این بیماری همه گیر را تصویب کرده است و یا یک واکسن توسعه یافته است.

ساندرز-Hastings موافق هر چند او می بیند یک سناریو که در آن "کوچک فاصله جمعیت" ممکن است در برخی از نقطه.

"اما حتی پس از آن در استادیوم ما می دانیم وجود دارد تنگناها است که تولید و انتقال بالقوه" او گفت:. "پس از آن خواهد بود یک محاسبه مربوط به در دسترس بودن اقدامات کنترل — قطعا واکسن بلکه تشخیصی تست و ردیابی ظرفیت.

"من شخصا نگران کامل ورزشگاه و امکان یکی بدون علامت مورد منجر به superspreader رویداد است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب