کمدن متری هنوز هم یک گزینه برای آبی جیز' موقت خانه در این فصل

بالتیمور—کمدن متری خالی خواهد بود در روز جمعه به عنوان آرام' روز افتتاحیه انتساب به ارمغان می آورد آنها را به

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

بالتیمور—کمدن متری خالی خواهد بود در روز جمعه به عنوان آرام' روز افتتاحیه انتساب به ارمغان می آورد آنها را به بوستون. این امکان وجود دارد که زمانی که آنها بازگشت آنها نمی خواهد که ballpark همه به خود را دارند.

بحث باقی می ماند جریان برای کمدن متری به طور موقت 2020 خانه تورنتو بلو جیز با توجه به صنعت ، آبی جیز مجاز نیست توسط دولت کانادا به بازی را در خانه خود راجرز مرکز به دلیل نگرانی در مورد تیم آینده از ایالات متحده, که در آن coronavirus همه گیر شده است به کار گرفته شده و همچنین موارد خونتان در بعضی از نقاط.

آرام به نظر کاهش یافته در حالی که دفتر شهردار برنارد C. (جک) جوان بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر. رژیم صهیونیستی. لری هوگان دفتر معوق به مریلند ورزشگاه اقتدار که صاحب مرغ انجیر خوار پارک در کمدن متری اما هوگان گفت: آسوشیتد پرس شده اند وجود دارد "بحث و گفتگو با آرام" در مورد وضعیت.

"من نمی دانم که جزئیات نهایی که" هوگان گفت. "بدیهی است که ما در حال تماشای ما اعداد با دقت بسیار هر روز. ما نگران این خوشه در کشورهای دیگر است."

در بیانیه ای مریلند ورزشگاه اقتدار آن را گفت و آرام "در حال بحث در مورد تورنتو بلو جیز' درخواست خود را به استفاده از (سنگ) پارک در کمدن متری برای سال 2020 فصل است."

گزارش های متعدد از تورنتو در اوایل این هفته به ESPN در ابتدا ذکر بالتیمور به عنوان یک مکان ممکن برای آبی جیز به راه اندازی برای سال 2020 فصل است. ضمنا جیز آبی مجموعه مناظر خود را در پیتسبورگ خود را به عنوان گزینه اصلی اما در نهایت نمی توانید اجازه از پنسیلوانیا در بخش بهداشت و درمان با وجود دزدان دریایی' اقامت.

با توجه به یک صنعت منبع آرام در حال تلاش برای کمک به جیز آبی به عنوان به عنوان بهترین آنها می توانند, اما درک تصمیم گیری فراتر از آنها و در نتیجه مطمئن نیستید آنچه از آن آمده است.

بازیکنان گفته است: "می خواهم به بازی در یک لیگ تسهیلات با زیرساخت مسائل در تورنتو سه گانه-یک سایت در بوفالو و بالا coronavirus caseload در فلوریدا که در آن بهار خود را از Dunedin است که ساخت آن گزینه های کمتر جذاب است.

بالتیمور روز چهارشنبه اعلام کرد یک ماسک دستور برای تمام فضاهای عمومی و کاخ سفید هشدار داد که این شهرستان می تواند تبدیل به یک coronavirus نقطه داغ بدون مداخله.

راه اندازی در کمدن متری است برای مقدار زیادی از ستایش از بازیکنان و کادر فنی برای این سطح از جزئیات است که این تیم رفت و برای حمایت از coronavirus. آرام تا به حال دو بازیکن گزارش به اردوگاه و تست مثبت — outfielders آنتونی سانتاندر و دوایت اسمیت جونیور — اما هیچ یک از. هر دو سالم هستند و با این تیم است.

مدیر براندون هاید شده است ممنون به مالکیت گروه آرام' جدید ارشد رهبری تیم و سر مربی ورزشی برایان Ebel که از طلایه داران سلامت پروتکل های.

"ما در ابتدا متوجه هنگامی که ما برای اولین بار در اینجا در همه زمان و تلاش است که قرار شد که و چگونه آن را واقعا متفکر با آنها چگونه بود درمان ما برای ایمنی و سلامت ما اولین و مهمترین" هاید گفت: در هفته گذشته.

"بچه ها ما واقعا سپاسگزار است. آیا تا به حال به سختی هر گونه شکایت اگر هر مورد چگونه ما قصد داریم در مورد همه چیز. من فکر می کنم آن را در حال اجرا مسخره صاف با تمام چیزهایی که ما انجام می دهیم هر روز که بسیار متفاوت از آن را به عنوان صاف به عنوان آن را احتمالا می تواند باشد و این که واقعا شروع می شود با رهبری این سازمان و آنچه آنها را در محل قرار داده برای ما. ما بازیکنان خریداری شده به آن و به دنبال کت و شلوار."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اقدامات ایمنی شامل جسمی فاصله گرفته clubhouses که از هم جدا کوزه و hitters از طریق اردوگاه به طور انحصاری برای رفتن وعده های غذایی در باشگاه های اتاق ناهار خوری فراوان دست عفونی و ماسک و چادر در غرفه اجازه می دهد تا بازیکن را به صورت فیزیکی از راه دور در طول بازی.

دعوت از تورنتو به مخلوط را ارائه چالش های خاص خود را. با توجه به گزارش ورزشی آبی جیز نمی خواهد بود قادر به استفاده از آرام خانه و یا بازدید از محل باشگاه وانجمن و می تواند ساخته شده به ساخت یک جایی در سایت.

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم که وضعیت در اطراف Blue Jays?

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن