Broncos توقف فوتبال به بحث در مورد روابط جورج فلوید

به جای X و O را به Denver Broncos صرف شنبه صحبت کردن در مورد نژادی و بی عدالتی خشونت پلیس و شفا یک ملت را برای

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

به جای X و O را به Denver Broncos صرف شنبه صحبت کردن در مورد نژادی و بی عدالتی خشونت پلیس و شفا یک ملت را برای تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس در بالای شیوع کروناویروس و اقتصادی آن ویرانی.

تیم رئیس جمهور جو الیس خطاب جرم و دفاع در جداگانه زوم تماس که جایگزین این تیم به طور منظم, ویدئو کنفرانس جلسات که یک جایگزین برای فرد آموزش در طول بیماری همه گیر.

مربی ویک Fangio و مدیر کل جان Elway همچنین شرکت در تماس است که در آن الیس تاکید کرد جامعه نیاز به از بین بردن نژاد پرستی و گفت: بازیکنان که این سازمان سهام در خشم بیش فلوید مرگ در هفته گذشته.

الیس گفت که بازیکنان او می خواست به شنیدن از آنها قبل از صدور یک بیانیه همچنین گوش دادن به بیش از یک دوجین بازیکنان صحبت کرد تا در تماس است.

"من غذای آماده از آن بود که ما باید به شکل از آنچه که ما می توانید انجام دهید نه تنها به عنوان یک تیم بلکه به عنوان یک سازمان" ایمنی کریم جکسون گفت. "چگونه می تواند ما را دریافت کنید و چگونه ما می تواند تاثیر دنور جامعه? شاید ما می توانید دریافت کنید و کنار هم قرار دادن مارس را به عنوان یک تیم و یا چیزی شبیه به آن."

پس از زوم تماس Broncos توییتی "ما ایستاده بازیکنان ما است. ما بلند کردن صدای خود را. ما می تواند بیشتر انجام دهید. ما را بیشتر انجام دهید."

این تیم همچنین ترجمه چند بازیکنان در پست شخصی از جمله ملک نی است: "من یکی از آنهایی که نمی توان صریح درباره چیزهایی که ما از طریق, اما که نمی تواند کمک به ایجاد تغییر است. قلب من می رود به هر کسی که از دست کسی که به علت شرارت از این جهان است."

فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که دست به دستبند, درگذشت مارس 25 بعد از یک سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه حتی پس از فلوید حرکت را متوقف و شفاعت برای هوا. چوین اخراج شد همراه با سه نفر دیگر از افسران و چهره اتهامات قتل.

Fangio آغاز شده رسانه ها تماس چند ساعت بعد گفت: "من شوکه شده بود غمگین و عصبانی در آنچه که من دیدم یک پلیس را به یک دستبند جورج فلوید. ... او باید مجازات به حد کمال از قانون جرایم او متهم شده است با در علاوه بر این به اتهام خیانت برای عدم رعایت این نشان."

Fangio گفت: او با بیشترین احترام را برای پلیس اما افزود که چوین "شکست خورده 99 درصد از ماموران پلیس که یک کار بزرگ انجام دهد و همه ما در حال پرداخت قیمت آن است."

دنور است که در میان ده ها تن از شهرستانها که در آن تظاهرات مسالمت آمیز در طول ساعات روز بوده است پس نمیتوانیم سرقت و درگیری با پلیس آمده nightfall.

Fangio گفت: جامعه ای می تواند یاد بگیرند که بسیاری از NFL قفل اتاق که در آن رنگ پوست مانع نیست.

"ما در لیگ از شایسته سالاری," Fangio گفت. "شما کسب آنچه که شما دریافت می کنید آنچه شما کسب درآمد. من نمی بینم نژادپرستی در فوتبال شد. من نمی بینم تبعیض در NFL. ما در یک فضای بزرگ ... ما خوش شانس هستید. ما همه با هم زندگی می کنند پیوست و به عنوان یکی برای یک هدف مشترک و همه ما درآمیزند و ترکیب فوق العاده. اگر جامعه منعکس NFL team, ما همه می خواهم بود."

Fangio گفت: سخنان Kareem Abdul Jabbar و Broncos ایمنی جاستین سیمونز به خصوص طنین انداز با او بیش از آخر هفته از افزایش ناآرامی و گفت که ورزش به ارمغان می آورد مردم با هم.

"من مشتاقانه منتظر به Broncos و NFL پیشرو که اتهام" Fangio گفت.

سیمونز این تیم 2019 والتر Payton مرد سال نامزد کمک کرد منجر به یک تظاهرات مسالمت آمیز در فلوریدا در روز یکشنبه. به نام او برای وحدت و عدم خشونت.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سیمونز التماس جمعیت به "درک می کنم که ما در حال مبارزه برای برابری و نه برتری. تمام زندگی هر زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. ما تعهد و وفاداری ما به این پرچم برای آزادی و عدالت برای همه و ما عدالت است. بنابراین اجازه دهید که درک. ما آن را دریافت خواهد کرد (اما) نه با زور."

Fangio نیز ستایش سیمونز گفت: "من فکر می کنم جاستین یکی از آن بچه ها که به ما کمک خواهد کرد پیدا کردن راه حل منجر شود و ما از این ظروف سرباز یا مسافر است که ما هستیم."ویک f



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب